Master universitar în factori determinanți genetici, nutriționali și de mediu ai creșterii și dezvoltării NUTRENVIGEN Factori G + D
Universidade Santiago de Compostela
Informatie cheie
Locația campusului
Santiago de Compostela, Spania
Limbi Străine
Spaniolă, Galician
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 1.089
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Introducere
Acest master oferă pregătire avansată, cu orientare multidisciplinară, pentru specializarea academică, profesională și de cercetare a absolvenților interesați de diverse domenii ale cercetării pediatrice. Este un master interuniversitar cu universitățile din Cantabria, Granada, Rovira i Virgili și Zaragoza.
Masteratul interuniversitar interuniversitar NUTRENVIGEN-G+D Factors este un singur grad oficial organizat în comun de 4 Universități sau „Program Comun”, de mare interes științific și academic.
Caracterul internațional al acestui Master a condus la acordul încheiat cu Academia de Nutriție Timpurie (ENA), prin care, printre alte activități, toți studenții Masterului NUTRENVIGEN-G+D Factors sunt invitați să participe la Cursurile Postuniversitare care anual sunt organizat la una dintre universitățile participante la consorțiu.
Curriculum
Programul este structurat pe 5 subiecte tematice și 2 module, dintre care studentul trebuie să susțină un total de 60 ECTS:
- Obligatoriu: 15
- Opțiuni: 21
- Stagii externe: 9
- Proiect final de master: 15
Învățarea competențelor se va realiza printr-o organizare logică a informațiilor necesare; Acesta este dezvoltat cu două procese, unul conceptual, „Gândire multidisciplinară”, care ne permite să oferim cadrul, și altul instrumental, „Informare și documentare”, care conferă autonomie studentului. Această metodă combină Experiența cu Învățarea Conceptuală, Observația Sistematică și Experimentarea și Inovația care permite adaptarea teoriilor și practicilor profesionale la nevoile populației secolului XXI.
Abordarea din punct de vedere multidisciplinar a creării și dezvoltării Modelului de Sănătate în Spania ne va permite să realizăm soluții concrete ținând cont de toți factorii care influențează dezvoltarea bolilor încă de la începutul vieții; Conceptualizarea și metodologia folosită în cadrul NUTRENVIGEN-G+D Factors Master va contribui la încurajarea creării de programe de sănătate noi, mai personalizate, care pot fi utilizate cu ușurință de către profesioniști, precum și altele destinate consumatorilor, și va favoriza stabilirea de recomandări. și strategii de politici pentru o viață mai sănătoasă pe toată durata vieții.
Instruirea virtuală presupune o modalitate a procesului de predare-învățare în care relația dintre profesor și elev are loc într-un mediu de învățare virtual prin intermediul unei platforme de teleformare. Aceasta implică faptul că aceste noi proceduri tehnologice vor fi luate în considerare în procesele non-face-to-face.
Universitățile participante la Masterul „Condiții genetice, nutriționale și de mediu ale creșterii și dezvoltării” care se prezintă, au suficiente resurse materiale și umane pentru a asigura implementarea predării online, care facilitează învățarea autonomă a studenților; În acest sens, existența în universitățile participante a unui mediu virtual comun de predare, coordonat de UGR, garantează desfășurarea corectă a Masterului.
La începutul cursului, va fi convocată o „Întâlnire virtuală” obligatorie cu noii studenți unde aceștia vor fi informați despre managementul platformei de predare, profesori responsabili, evaluare globală, cursuri extraordinare, mobilitate etc. Această primă experiență este foarte importantă pentru a aduce studentul mai aproape de platforma virtuală de predare și pentru a evita problemele ulterioare.
La rândul său, fiecare dintre Subiectele tematice ale fiecărui Modul de predare va avea un Ghid didactic (sub formă de resursă electronică – site-ul masterului), în care studenții vor avea informații despre: ECTS, rezumat, competențe, obiective, conținuturi, metodologie, activități de învățare, timpul de evaluare și studiu, datele de prezentare a lucrărilor, personalul didactic și calendarul sesiunilor față în față.
Toate aceste informații vor fi susținute de munca de îndrumare virtuală a profesorilor și de sprijin prin diferite canale de comunicare, fie în persoană, fie de la distanță prin instrumente de e-learning.
Tot materialul didactic va fi disponibil studenților și profesorilor coordonatori ai fiecărei discipline tematice pe parcursul cursului pe platforma de predare a Masterului UGR.
Utilizarea TIC va fi foarte extinsă în acest program, astfel încât, deși studentului i se oferă și recomandă cursuri, seminarii, conferințe, cursuri internaționale față în față, pe bază de voluntariat, toate conținuturile acestor manifestări științifice vor fi de asemenea expuse virtual pe site-ul Masterului, împreună cu restul materialului didactic.
- Fiecare student va organiza un plan de lucru pentru sesiuni virtuale (forumuri) și studiu și învățare personal. Orele de dedicare personală ale studentului vor varia între 20 de ore și 30 de ore pe săptămână pe materie.
- Programarea „on-line” a Masterului este continuă pe tot parcursul cursului și, prin urmare, mai multe cursuri pot coincide în același timp. Cu toate acestea, calendarul, care va fi disponibil de la începutul anului universitar, permite studentului să-și organizeze orele de studiu pentru a finaliza activitățile.
- Predarea virtuală cu programarea muncii în grup permite interacțiunea studenților, chiar și cu grade diferite și din țări diferite.
- Fiecare subiect tematic are un sistem de evaluare special adaptat competențelor specifice și rezultatelor așteptate ale învățării. Evaluarea va fi continuă online, cu utilizarea forumurilor, lecturi critice ale documentelor și desfășurarea diferitelor activități și lucrări; Exercițiile și probele scrise vor fi pur conceptuale sau aplicarea cunoștințelor prin cazuri practice. În general, vor exista lucrări individuale și de grup care vor fi evaluate în mod egal pe o bază ponderată. - Predarea virtuală cu programarea muncii în grup permite interacțiunea studenților, chiar și cu grade diferite și din țări diferite.
- Fiecare subiect tematic are un sistem de evaluare special adaptat competențelor specifice și rezultatelor așteptate ale învățării. Evaluarea va fi continuă online, cu utilizarea forumurilor, lecturi critice ale documentelor și desfășurarea diferitelor activități și lucrări; Exercițiile și probele scrise vor fi pur conceptuale sau aplicarea cunoștințelor prin cazuri practice. În general, vor exista lucrări individuale și de grup care vor fi evaluate în mod egal pe o bază ponderată.
Rezultatul programului
- Instruiți elevii cu privire la efectele factorilor nutriționali, de mediu și de stil de viață asupra încărcăturii genetice individuale și a sănătății organismului.
- Oferiți studentului cunoștințe legate de metodologia științifică și bioetică a cercetării în diferitele stadii de creștere și dezvoltare.
- Promovarea colaborării și mobilității între centrele participante.
- Integrarea experților din diferite domenii (orientare multidisciplinară).
- Promovarea participării studenților din diferite domenii de cunoaștere a Științelor Sănătății.
Galerie
Oportunități de carieră
Absolvenții se pot alătura:
- Companii din sectorul alimentar general si alimentatie pentru copii
- Companii cu programe de studii genetice și companii legate de mediu
- Departamentele de Pediatrie, Nutriție și Bromatologie, Dietetică și nutriție, Biochimie, Imunologie, Farmacologie, Genetică, Educație medicală, Educație pentru sănătate...
- Programe de prevenire și sănătate
- Programe de neurodezvoltare
- Programe de personalitate, evaluare și tratament psihologic, psihologie evolutivă și educațională, psihologie experimentală, fiziologie comportamentală, didactica științelor experimentale, antropologie socială..., și cu funcții de predare și cercetare.
În același timp, masterul va pregăti profesioniști cu înaltă calificare în:
- Îmbunătățiți sănătatea copilului pentru a îmbunătăți sănătatea adultului.
- Participați și proiectați acțiuni de prevenire a bolilor, implementați sfaturi nutriționale și stiluri de viață sănătoase pentru femeile însărcinate, copii și adolescenți.
- Investigați factorii care reglează expresia genelor, îmbunătățiți mediul care înconjoară copilul cu suficiente cunoștințe pentru a evita, recunoaște și trata efectele nocive ale poluării mediului asupra creșterii și dezvoltării.