Master în tulburări din spectrul autismului
Queen's University Belfast - Faculty of Arts, Humanities and Social Sciences
Informatie cheie
Locația campusului
Belfast, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 3 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 19.100 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jun 2024
* Irlanda de Nord și Republica Irlanda: 6.650 GBP | Anglia, Scoția sau Țara Galilor: 7.470 GBP | UE, altele și internaționale: 18.200 GBP
Introducere
Acest program a fost dezvoltat în consultare cu educația, sănătatea și asistența socială și sectoarele de voluntariat, precum și cu persoanele afectate de tulburarea din spectrul autist (ASD) și este conceput pentru a facilita dezvoltarea profesională a profesorilor și a altor profesioniști înrudiți care lucrează sau doresc să lucreze, în acest domeniu.
Cursul este găzduit de Centrul pentru Analiza Comportamentului de la Universitatea Queens. În conformitate cu nevoile identificate în Strategia pentru Autism a Executivului din Irlanda de Nord și planurile de acțiune asociate, cursul a fost adaptat pentru creșterea gradului de conștientizare, abordarea problemelor legate în mod special de copiii și adulții din spectrul autismului și creșterea cunoștințelor și abilităților în legătură cu dovezile. intervenții bazate.
Scopul este de a permite studiul teoriei și practicii care stau la baza domeniului de specialitate pentru a îmbunătăți înțelegerea și capacitatea de a se angaja în practică bazată pe cercetare și dovezi. La absolvirea diplomei, studenții vor avea:
- A dezvoltat o gamă largă de cunoștințe și înțelegere a nevoilor speciale ale copiilor, tinerilor și adulților diagnosticați cu autism.
- Dovezi demonstrate de reflecție critică asupra practicii lor profesionale și să fie capabil să aplice literatura de cercetare relevantă atât experienței personale, cât și profesionale.
- A dobândit o serie de abilități practice specializate care le vor spori capacitatea de a sprijini elevii și studenții într-o varietate de situații.
- Abilități dezvoltate de lucru în echipă necesare pentru a lucra în parteneriat, susținând și sfătuind alți colegi.
Data limită de depunere a cererilor: joi, 30 iunie 2022, ora 16:00.
Dezvoltarea carierei
Capacitatea de angajare Programul oferă o serie de abilități practice specializate pentru predarea și sprijinirea elevilor și studenților într-o varietate de situații; abilitățile de lucru în echipă necesare pentru a sprijini și consilia colegii; și cunoașterea și înțelegerea nevoilor speciale ale persoanelor cu autism.
Galerie
Admitere
Curriculum
Studenții se pot înscrie cu normă întreagă (1 an) sau cu jumătate de normă (până la 3 ani). Modulele individuale pot fi studiate ca un curs scurt. Studenții cu fracțiune de normă parcurg de obicei unul sau două module pe semestru. Studenții cu normă întreagă completează de obicei trei module pe semestru.
Masterul este acordat studenților care parcurg cu succes șase module predate (120 de puncte CATS) și o dizertație de cercetare (60 de puncte CATS). Calificările de ieșire sunt disponibile: studenții pot ieși cu o diplomă postuniversitară completând cu succes 120 de puncte CATS din modulele predate sau un certificat postuniversitar prin finalizarea cu succes a 60 de puncte CATS din modulele de bază predate.
Cursul include patru module de bază/obligatorii (acestea sunt disponibile în principal online) și două module opționale. Este disponibil un meniu de module optionale; unele dintre modulele opționale sunt predate online, în timp ce unele sunt predate în clasă și necesită prezență în campusul din Belfast.
Detaliile Cursului
Module de bază (toate cele 20 de puncte CATS):
Introducere în metodele de cercetare: copii, tineri și educație (online)
Acest modul vă va oferi o înțelegere a diferitelor perspective care stau la baza metodologiilor cantitative și calitative și este necesar pentru pregătirea disertației dvs. de cercetare.
Elemente fundamentale ale schimbării comportamentului (online)
Ne vom concentra asupra metodelor și practicilor pedagogice de incluziune care emană din disciplina științifică a analizei comportamentului. Aceasta include o gamă largă de metode pedagogice, inclusiv intervenții comportamentale intensive, predare incidentală, management al situațiilor neprevăzute, predare de precizie, abordarea comportamentelor provocatoare și integrarea sistemelor de sprijin. Vom introduce, de asemenea, practica de măsurare a schimbării comportamentului și afișarea și interpretarea datelor comportamentale.
Înțelegerea adulților cu TSA (online)
Veți fi ajutat să vă dezvoltați și să vă extindeți abilitățile de înțelegere a nevoilor adulților cu TSA și ale familiilor acestora. Vom examina problemele de identificare, diagnosticarea adulților, sănătatea mintală și tranzițiile, precum și comportamentele provocatoare, comunicarea și problemele senzoriale, relațiile, sexualitatea, auto-advocacy și neurodiversitatea. Vom lua în considerare implicațiile unui diagnostic TSA pentru familia nucleară și extinsă, pentru școli, case și locuri de muncă.
Înțelegerea copiilor cu TSA (online)
Veți fi asistat în dezvoltarea și extinderea abilităților dumneavoastră de înțelegere a nevoilor copiilor (cu vârste 0-18 ani) cu autism și ale familiilor acestora. Vom examina problemele de definire, identificare, diagnostic și evaluare și intervenție timpurie, precum și problemele de comunicare și senzoriale în copilărie și adolescență. Vom lua în considerare, de asemenea, implicațiile unui diagnostic de autism pentru familia nucleară și extinsă, pentru predarea și învățarea în școală și programele de acasă, precum și pentru tranzițiile între școală și acasă.
Două module opționale pot fi alese din programul de studii educaționale (MEd). Unele module necesită prezență săptămânală la campus.
Clasamente
Cercetarea noastră educațională s-a clasat pe locul 4 în Marea Britanie în ceea ce privește intensitatea cercetării, 87% fiind evaluate drept „excelent la nivel internațional sau lider mondial” (REF, 2014).
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Absolvenții acestei diplome au considerat că este benefic la locul lor de muncă atunci când sfătuiesc colegii, influențează factorii de decizie politică și susțin elevii și studenții cu autism și familiile lor, sau caută promovarea sau diversificarea profesională. Alții progresează spre studii la nivel de doctorat și cercetare sau predare.
Absolvenții reginei obțin beneficii excepționale. Inițiative unice, cum ar fi Degree Plus și Researcher Plus, ne întăresc angajamentul față de angajare, în timp ce programele inovatoare de conducere și executive îi ajută pe studenții noștri să obțină poziții cheie de conducere atât la nivel național, cât și internațional.