Bachelor of Science (Hons) în Terapia Ocupațională
Perdana University
Informatie cheie
Locația campusului
Serdang, Malaysia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Bachelor of Science (Hons) în Terapia Ocupațională
Definițiile de terapie ocupațională
Terapia ocupationala este o profesie centrata pe client, care se ocupa de promovarea sanatatii si a bunastarii prin ocupatie. Scopul principal al terapiei ocupaționale este de a permite oamenilor să participe la activitățile de zi cu zi. Terapeuții ocupaționali realizează acest rezultat colaborând cu oamenii și comunitățile pentru a-și spori capacitatea de a se angaja în ocupațiile pe care doresc, trebuie să le facă sau se așteaptă să le facă sau modificând ocupația sau mediul pentru a-și susține mai bine angajamentul ocupațional. (WFOT, 2012)
Structura curriculumului
Anul 1
Elevii vor fi expuși la subiecte introductive care se referă la terapia ocupațională. Aceste subiecte includ anatomie și fiziologie, psihologie și neuropsihologie, patologie introductivă, medicină generală, condiții ortopedice și chirurgicale, activitate terapeutică și farmacologie generală. Obiectivele universitare obligatorii vor fi efectuate în primele 2 semestre. În al doilea semestru, studenții vor fi trimiși pentru plasamente clinice timp de 3 săptămâni de observație clinică.
Anul 2
Elevii vor fi expuși la practici esențiale în terapia ocupațională, care includ utilizarea evaluărilor și intervențiilor prin studiul condițiilor neurologice și pediatrice. Elevii vor fi expuși la evaluări și intervenții în ortezi, îmbrăcăminte sub presiune, protetică, kineziologie și biomecanică. O plasare de 4 săptămâni va fi efectuată și în cazul în care elevii vor fi expuși la experiențe clinice practice.
Anul 3
Un număr de subiecți din anul 3 sunt specifice rolului intervenției. Acestea includ ergonomia, îngrijirea vârstnicilor, integrarea senzorială și educația specială pentru copiii cu dizabilități. Prin metodologia cercetării, se așteaptă ca studenții să coreleze practicile de terapie ocupațională cu rezultatele cercetărilor. Gestionarea serviciilor de terapie ocupațională va fi, de asemenea, unul dintre subiectele predate în cursul acestui an. În ultimele patru săptămâni din semestrul al șaselea, elevii vor fi plasați în clinică la instituții sau departamente psihiatrice.
Anul 4
În ultimul an, elevii vor lua subiecte de terapie ocupațională care sunt orientate spre pregătirea pentru servicii comunitare. Subiecții includ reabilitarea bazată pe comunitate, promovarea sănătății, reabilitarea muncii, reabilitarea prin conducere, precum și sexualitatea și dizabilitatea în practica terapiei ocupaționale. Elevii vor putea să obțină o experiență clinică de 8 săptămâni și, în același timp, să își desfășoare proiectul de cercetare.
Plasamente clinice
Destinațiile de plasare clinice se vor desfășura în diverse locuri, inclusiv cele ale agențiilor și instituțiilor guvernamentale și neguvernamentale. Elevii vor fi informați despre locul plasării lor înainte de fiecare plasare.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
M.S. în Terapie Ocupațională
- South Orange, Statele Unite ale Americii
Master în Terapie Ocupațională (MScOT)
- London, Canada
Doctorat în Terapie Ocupațională: Terapie Ocupațională Entry-Level
- Medford, Statele Unite ale Americii