
Certificat de Colegiu în Lucrător de Asistență Personală
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
CAD 17.439 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* pentru costuri internaționale | costuri canadiene: CAD 3,766.82
Introducere
O carieră de asistent personal necesită inimă, compasiune și dedicare pentru a-i ajuta pe cei mai nevoiași. De asemenea, este nevoie de un set foarte specializat de abilități tehnice și interpersonale dinamice. Dacă sunteți interesat de o carieră care este satisfăcătoare din punct de vedere personal, programul PSW vă va pune pe calea succesului profesional.
Experiența dvs. de învățare
Personal Support Worker este un program pe două niveluri care conduce la un Ontario College Certificate. Absolvenții, în calitate de lucrători nereglementați de nivel începător, au cunoștințele, abilitățile și atitudinile necesare pentru a oferi servicii de îngrijire personală și de gestionare a domiciliului clienților atât în comunitate, cât și în instituții.
Veți începe programul prin crearea unei baze solide în elementele fundamentale ale asistenței personale. Veți învăța despre sănătate și bunăstare, corpul uman și modul în care acesta funcționează, împreună cu examinarea problemelor de sănătate mintală și a teoriilor de tranziție în viață.
În plus față de instruirea în sala de clasă, veți efectua, de asemenea, stagii în centre de îngrijire pe termen lung, precum și un stagiu în comunitate, unde veți obține o experiență valoroasă în acordarea de îngrijire clienților. Acest lucru înseamnă că vă veți începe cariera cu un set foarte dezvoltat de experiențe pe care le puteți folosi pe măsură ce intrați în câmpul muncii. Acest program utilizează, de asemenea, învățarea prin simulare. Aflați mai multe despre laboratoarele noastre de simulare.
Asistenții personali lucrează cu clienți care sunt stabili și care au nevoi clar identificate care nu se așteaptă să se schimbe semnificativ. Ei lucrează sub supravegherea echipelor de îngrijire/servicii (care includ asistente medicale și alți furnizori de îngrijire reglementați sau nereglementați), precum și sub conducerea clientului.
Cod program: PSW6
Admitere
Curriculum
Cursuri
Obligatoriu
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
- Bazele suportului personal
- Sănătate și sănătate
- Sine și alții pentru PSW
- Structura și funcția corpului uman
- Practică de laborator PSW
- Tranziții de viață
- Provocări permanente pentru sănătate
- Sănătate mintală și tulburări cognitive
- Practica de laborator PSW 2
- Pregătirea clinică PSW
- Practica profesională clinică PSW
- Practică profesională de consolidare PSW
- PSW Professional Practice Setarea comunității
- Comunicații profesionale pentru PSW
Rezultatul programului
Absolventul a demonstrat în mod fidel capacitatea de a
- lucrează în cadrul rolului de lucrător de sprijin personal în comunitate, case de bătrâni, case de îngrijire pe termen lung și/sau setări de îngrijire spitalicească în conformitate cu toată legislația aplicabilă și cu fișa postului, politicile, procedurile și liniile directoare ale angajatorului.
- acționați responsabil și fiți responsabil pentru propriile acțiuni, recunoscând în același timp granițele de cunoștințe și abilități în cadrul rolului de lucrător de asistență personală care necesită colaborare cu clienții, familiile, supraveghetorii și/sau alți membri ai echipei interprofesionale de îngrijire/serviciu.
- să participe ca membru al echipei interprofesionale de îngrijire/serviciu și să mențină relații de lucru de colaborare în furnizarea de îngrijire de susținere în comunitate, case de bătrâni, case de îngrijire pe termen lung și/sau setări de îngrijire spitalicească.
- oferiți îngrijire centrată pe client și direcționată pe client, care se bazează pe principii etice, sensibilă la valorile, convingerile și nevoile diverse ale clienților și familiei și care urmează direcția planului de îngrijire/plan de servicii.
- stabilește și menține relații de ajutor cu clienții și familiile acestora, reflectând comunicarea deschisă, limitele profesionale și politicile angajatorului și respectarea legislației privind confidențialitatea și confidențialitatea.
- să identifice informațiile relevante ale clienților utilizând abilități de bază de evaluare și comunicare și să raporteze și să documenteze constatările în conformitate cu cerințele politicilor și procedurilor angajatorilor și cu toată legislația aplicabilă.
- să promoveze și să mențină un mediu sigur și confortabil pentru clienți, familiile lor, ei înșiși și alții, inclusiv implementarea măsurilor de prevenire și control al infecțiilor și a procedurilor de prim ajutor de urgență care sunt în conformitate cu planul de îngrijire/planul de servicii, politicile și procedurile angajatorului și toată legislația aplicabilă.
- ajuta clienții de-a lungul vieții cu activități de rutină din viața de zi cu zi prin aplicarea cunoștințelor de bază despre creștere și dezvoltare, modificări comune în funcționare, prevenirea bolilor, promovarea și întreținerea sănătății, reabilitare și îngrijire restaurativă.
- să asiste clienții cu medicamente, în conformitate cu direcția planului de îngrijire/plan de servicii și sub îndrumarea și monitorizarea unui profesionist din domeniul sănătății reglementat sau a persoanei cele mai responsabile și în conformitate cu toate legislația aplicabilă și politicile angajatorului.
- asistență în sarcinile de gestionare a gospodăriei și activitățile instrumentale ale vieții de zi cu zi în conformitate cu planul de îngrijire/planul de servicii și luând în considerare preferințele, confortul și siguranța clienților, familiilor și altor persoane semnificative.
- asistență clienților care îngrijesc persoane dependente luând în considerare alegerile clientului și familiei, limitele profesionale și direcția planului de îngrijire/plan de servicii.
- să identifice și să raporteze situații de neglijare și potențiale, presupuse sau martorizate / incidente reale de abuz și să răspundă în conformitate cu toate legislația aplicabilă și politicile și procedurile angajatorului.
- asistență în furnizarea de îngrijiri paliative și de sfârșit de viață relevante din punct de vedere cultural clienților care se confruntă cu o boală care pune viața în pericol și familiilor lor și altor persoane semnificative, de la diagnostic până la deces și deces și în conformitate cu alegerile clienților și cu planul de îngrijire/planul de servicii.
- utilizați abordări identificate și cele mai bune practici pentru a sprijini un comportament pozitiv și sigur la clienții care se confruntă cu tulburări cognitive, provocări de sănătate mintală și/sau comportamente receptive.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Absolvenții programului Fanshawe Personal Support Worker demonstrează empatie, flexibilitate, răbdare, onestitate și capacitatea de a oferi încurajare celor care au nevoie. Ele fac diferența în viața persoanelor bolnave, în vârstă sau care au nevoie de ajutor pentru sarcinile zilnice. Absolvenții sunt angajați în instituții de îngrijire pe termen lung, case de bătrâni, spitale și agenții comunitare.
Iată câteva exemple de oportunități de carieră pentru absolvenții programului Fanshawe Personal Support Worker:
Lucrător de suport personal
Lucrați într-o casă privată sau într-un spital, oferind îngrijire personală, spălând haine și hrănind clienții.
Acasă, la ultimul însoțitor
Responsabil pentru întâlnirea cu clienții la spital, asistându-i în procedurile de externare și ajutându-i acasă.
Îngrijitor
Parte dintr-o echipă concentrată pe îmbunătățirea vieții adulților în vârstă care au nevoie din întreaga comunitate.