Doctor în Medicină Dentară
European University
Informatie cheie
Locația campusului
Tbilisi, Georgia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
5 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 4.000 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Aug 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul de Medicină Dentară se bazează pe experiența internațională și ia în considerare tendințele actuale în domeniu. Programul a fost dezvoltat de specialiști cu experiență, dintre care majoritatea sunt reprezentanți ai grupurilor de management și inițiativă ale asociațiilor din industrie și sunt implicați activ în promovarea dezvoltării domeniului stomatologiei, atât pe plan intern, cât și pe plan internațional. Programul cuprinde blocuri de subiecte dentare, inclusiv: stomatologie pediatrică; Stomatologie chirurgicală; Stomatologie ortopedică; Ortodonția.
Camera de studiu stomatologic a fost fondată în 2018, care este bine echipată cu tehnologii medicale moderne, manechine, simulatoare și studenții pot practica pentru a dobândi abilități clinice într-un mediu clinic de simulare.
Admitere
Curriculum
Programul educațional în stomatologie constă în:
- Componentele domeniului major de studiu – 270 de credite, printre care:
- Componente obligatorii ale domeniului major de studiu – 258 credite;
- Componente opționale ale domeniului major de studiu – 12 credite.
- Componente gratuite – 30 de credite, printre care:
- Componente gratuite – 20 de credite, care este orientată pe dezvoltarea competențelor generale/transferabile;
- Componente gratuite – 10 credite, care pot fi colectate de către un student prin alegerea oricărui curs de studiu dintr-un program de învățământ universitar de același nivel, luând în considerare condițiile prealabile de admitere la cursul de studii.
Programul educațional în stomatologie poate fi împărțit în trei părți:
Partea I – Structura și funcția corpului uman (I-II ani)
Bazele medicinei generale includ concepte de bază despre structura și funcția corpului uman și științele biomedicale. În primii doi ani, studenții vor învăța despre structura corpului uman, științele vieții și principiile cercetării în domeniu, abilitățile clinice și profesionale (competențe de comunicare și procedurale, etica medicală) și elementele de bază ale sănătății publice. Predarea acestor module integrate se va desfășura folosind diferite metode de predare (prelegeri, jocuri de rol, lucrări practice, lucru într-un laborator de simulare etc.). Elevii vor stăpâni abilitățile practice cheie (lucrarea pe fantome) în clasa fantomă. Prin predarea prin simulare, studenții vor dobândi experiență bazată pe cunoștințe; Studenții vor studia, de asemenea, anatomia regională prin disecție virtuală pe manechine și discuții despre cazuri clinice specifice. În plus, încă din primul an, studenții vor fi implicați într-un curs de învățare bazată pe probleme (PBL) care va fi de lungă durată. La finalul cursurilor fantomă de specialitate, studenții susțin un examen integrat (MCQ și OSCE).
Partea a II-a - Mecanisme de sănătate și boală (curs III-IV)
Se acordă atenție părții clinice (aptitudini propedeutice și clinice). Această parte se concentrează în principal pe cele mai comune simptome și semne ale bolii. În același timp, studenții își îmbunătățesc abilitățile practice. Pe parcursul anului III, studenții învață gândirea diagnostică prin discutarea cazurilor din diferite domenii medicale, ceea ce la rândul său ajută la integrarea cunoștințelor dobândite și pregătește studenții să înțeleagă pe deplin subiectele clinice, majoritatea fiind oferite în programul din anul IV. Pe parcursul anului IV studenții studiază principalele discipline stomatologice și clinice sub formă de rotații clinice - dermatologie, pediatrie, otorinolaringologie etc. Aceste module sunt predate atât în ambulatoriu, cât și în clinică. Cea mai importantă parte este includerea cursurilor clinice din domeniul major de studiu, în timpul cărora studenții continuă să stăpânească abilitățile clinice și simptomele bolilor dentare. La sfârșitul majorității cursurilor de studiu, studenții susțin un examen integrat (MCQ și OSCE).
Partea a III-a - Cursuri clinice în stomatologie (Cursul V)
A treia parte este continuarea cursurilor clinice în domeniul major de studiu (Stomatologie Conservatoare, Chirurgicală și Ortopedică, Stomatologie Pediatrică și Chirurgie Pediatrică, Ortodonție), timp în care studenții continuă să studieze competențe profesionale. Pe parcursul anului V, studenții vor avea activități clinice suplimentare pentru a-și consolida și perfecționa competențele în domeniul major de studiu. La sfârșitul unor rotații, elevii susțin un test integrat. În același an, studenților li se oferă o varietate de sarcini clinice, a căror finalizare pregătește studenții absolvenți pentru viitoarele programe de specializare și rezidențiat postuniversitar.
Rezultatul programului
Descrierea rezultatelor învățării
- Descrie sistemele corpului uman, elementele sale esențiale, țesuturile, interconexiunile lor, caracteristicile de dezvoltare și funcțiile; Explică caracteristicile anatomice, fiziologice ale corpului și procesele biochimice care au loc în organismul viu; Discută organismul ca sistem integrat. Recunoaște și caracterizează cazurile de normă și patologie, identifică cauzele patologiilor. Enumeră măsurile preventive și înțelege necesitatea și importanța implementării acestora.
- Identifică construcția echipamentului dentar, regulile de funcționare și management. Enumeră scopul instrumentelor dentare și materialelor medicale și dentare, metodele de aplicare a acestora. Alege metodele aseptice și antiseptice, explică importanța acestora în menținerea standardelor sanitare și igienice. Efectuează procedurile de gestionare/utilizare a deșeurilor.
- Explică etiologia și patogeneza bolilor dentare ale țesuturilor moi și dure. Formulează un diagnostic, inclusiv diagnostice diferențiale. Ca urmare selectează și implementează metode moderne și adecvate de diagnostic, profilaxie și tratament, în funcție de vârsta și nevoile pacientului.
- Interpretează bolile țesutului parodontal și ale mucoasei bucale, definește diagnosticele acestora, inclusiv diagnosticul diferențial. Evaluează, selectează și implementează metodele moderne de diagnosticare, prevenire și tratament.
- Compară inflamația odontogenă și non-odontogenă a regiunii maxilo-faciale, modificările neoplazice și leziunile traumatice. Justifică nevoile de tratament conservator, chirurgical, reconstructiv sau restaurator.
- Clasifică bolile de chirurgie orală. Determină leziuni traumatice ale cavității bucale. Alege metodele de tratament adecvate în funcție de etiologie și patogeneză, diagnostice și diagnostic diferențial.
- Interpretează și descrie anomalii ale maxilarelor, determină factorii etiologici, îi diferențiază și pune diagnostice. Pe baza datelor obtinute se alege tactica corecta de tratament ortodontic si aparatura corespunzatoare.
- Compară și diferențiază diferite boli ortopedice în funcție de etiologie, patogeneză, grad și tip de leziune. Demonstrează proceduri de diagnostic și, în consecință, alege metodele de tratament adecvate.
- Alege tipurile și metodele de aplicare a anesteziei locale și generale. Explică posibilele probleme și poate face față (guverna) complicațiilor anesteziei locale.
- Poate aduna anamneză, completa un card medical. Examinează pacientul. Notați datele de examinare și păstrați înregistrarea; Alegeți examinările suplimentare necesare; Analizează și interpretează datele examinării, efectuează diagnosticul diferențial și stabilește diagnosticul; Demonstrează abilități clinice de bază.
- Definește și explică importanța aplicării normelor etice și reglementărilor legale în practica medicală. Demonstrează abilități de comunicare verbală și scrisă pe probleme legate de domeniu, capacitatea de a proiecta cercetări, de a face planificare detaliată, de a procesa rezultatele și de a concluziona; Discută metodologia cercetării științifice;
- Estimează și fundamentează nevoia de dezvoltare profesională ulterioară și nevoia de a fi la curent cu cele mai recente evoluții în domeniu.
Oportunități de carieră
Domenii de angajare și perspective de educație ulterioară
Conform legislației georgiane actuale, unui absolvent al unui ciclu de studii în stomatologie i se permite să desfășoare cabinetul medical independent după obținerea unui certificat de stat care îi acordă dreptul menționat mai sus (Legea Georgiei privind practica medicală, articolul 7).
Potrivit legii menționate mai sus (articolul 17), absolventul cu studii superioare medicale are dreptul la:
- Program complet de pregătire profesională postuniversitară pentru a dobândi dreptul de a efectua o practică medicală independentă după promovarea unui examen de certificare de stat;
- Desfășoară activități de cercetare și predare în domeniile teoretice ale medicinei, sau în alte domenii ale îngrijirii sănătății care nu implică o practică medicală independentă;
- Lucrează ca medic junior (stagiar).
Un absolvent al unui program de studii în stomatologie are dreptul de a continua studiile la nivelul următor de învățământ superior.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
PGDip (Dentistry) (Community Dentistry)
- Pretoria, Africa de Sud
Doctor în Medicină Dentară (DMD)
- Szeged, Ungaria
Master în stomatologie pediatrică cuprinzătoare și spitalicească
- Barcelona, Spania