
Certificat în lucrător de asistență personală
DURATA
2 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
CAD 16.539 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* pentru 2 semestre pentru studenții internaționali / taxele includ taxe suplimentare și asigurări de sănătate pentru primul an de studiu
Introducere
- Codul programului: 9111
- Școală: Școala de Studii Comunitare și de Sănătate
- Credențial: Certificat de colegiu Ontario
- Tipul programului: program post-secundar
- Durata programului: 1 an / 2 semestre
- Locație: campusul Morningside
Programul Personal Support Worker vă va pregăti cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru a oferi îngrijire plină de compasiune atunci când asistați persoane cu condiții de spectru larg și cu nevoi de îngrijire a sănătății. Ajutorul dvs. îi va permite să ducă vieți active și satisfăcătoare în comunitate și instituții, atât aici, cât și în străinătate.
Cursurile Personal Support Worker se vor concentra pe întreaga gamă de servicii la domiciliu și legate de sănătate cerute de persoanele cu dizabilități fizice, deficiențe cognitive și boli cronice și acute. Competențele și cunoștințele pe care le primiți vă vor oferi flexibilitatea de a vă adapta la o varietate de setări, cum ar fi spitale, case, școli, agenții rezidențiale comunitare și facilități de îngrijire pe termen lung sau cronice.
În timpul petrecut în programul Personal Support Worker, veți învăța printr-o abordare practică facilitată de membrii facultății cu experiență în spital și comunitate. În plus, posibilitățile de învățare clinice și comunitare vă vor permite să oferiți îngrijire directă persoanelor. Veți dobândi experiență în îngrijirea persoanelor de-a lungul vieții și veți învăța să comunicați în mod eficient și să colaborați cu membrii unei echipe interprofesionale de îngrijire a sănătății.
Galerie
Admitere
Curriculum
Programul contur
Semestrul 1 | Semestrul 2 |
|
|
Rezultatul programului
Rezultatele învățării profesionale ale programului
Rezultatele învățării profesionale ale programului descriu ceea ce absolvenții programului au demonstrat că pot face cu cunoștințele și abilitățile pe care le-au obținut în timpul studiilor. Rezultatele sunt strâns legate de nevoile locului de muncă. Prin evaluare (de exemplu, sarcini și teste), studenții își verifică capacitatea de a realiza în mod fiabil aceste rezultate înainte de absolvire.
- Lucrați în cadrul rolului de lucrător de sprijin personal în comunitate, case de bătrâni, case de îngrijire pe termen lung și/sau setări de îngrijire spitalicească, în conformitate cu toată legislația aplicabilă și cu fișa postului, politicile, procedurile și liniile directoare ale angajatorului.
- Acționați responsabil și fiți responsabil pentru propriile acțiuni, recunoscând în același timp granițele de cunoștințe și abilități în cadrul rolului de lucrător de sprijin personal care necesită colaborare cu clientul, familia, supervizorul și/sau alți membri ai echipei interprofesionale de îngrijire/serviciu.
- Participați în calitate de membru al echipei interprofesionale de îngrijire/serviciu și mențineți relații de colaborare în furnizarea de îngrijire de susținere în cadrul comunității, case de bătrâni, case de îngrijire pe termen lung și/sau instituții de îngrijire spitalicească.
- Oferiți îngrijire centrată pe client și direcționată pe client, care se bazează pe principii etice, sensibilă la valorile, convingerile și nevoile diverse ale clienților și familiei și care urmează direcția planului de îngrijire/plan de servicii.
- Stabiliți și mențineți relații de ajutor cu clienții și familiile acestora, reflectând comunicarea deschisă, limitele profesionale, politicile angajatorului și respectarea legislației privind confidențialitatea și confidențialitatea.
- Identificați informațiile relevante despre clienți utilizând abilitățile de bază de evaluare și comunicare și raportați și documentați constatările în conformitate cu cerințele politicilor și procedurilor angajatorului și cu toată legislația aplicabilă.
- Promovarea și menținerea unui mediu sigur și confortabil pentru clienți, familiile lor, sine și alții, inclusiv punerea în aplicare a măsurilor de prevenire și control al infecțiilor și a procedurilor de prim ajutor de urgență care sunt în conformitate cu planul de îngrijire/planul de servicii, politicile și procedurile angajatorului , și toată legislația aplicabilă.
- Ajutați clienții de-a lungul vieții cu activități de rutină ale vieții de zi cu zi prin aplicarea cunoștințelor de bază despre creștere și dezvoltare, modificări comune în funcționare, prevenirea bolilor, promovarea și întreținerea sănătății, reabilitare și îngrijire restaurativă.
- Asistați clienții cu medicamente în conformitate cu direcția planului de îngrijire/plan de servicii și sub îndrumarea și monitorizarea unui profesionist din domeniul sănătății reglementat sau a unei persoane cu cea mai mare răspundere și în conformitate cu toată legislația aplicabilă și politicile angajatorului.
- Asistență în sarcinile de gestionare a gospodăriei și activitățile instrumentale ale vieții de zi cu zi în conformitate cu planul de îngrijire/planul de servicii și luând în considerare preferințele, confortul și siguranța clienților, familiilor și altor persoane semnificative.
- Asistați clienții care îngrijesc persoane dependente luând în considerare alegerile clientului și familiei, limitele profesionale și direcția planului de îngrijire/plan de servicii.
- Identificați și raportați situațiile de neglijare și incidentele de abuz potențiale, presupuse sau la care au fost martori/actuale și răspundeți în conformitate cu toată legislația aplicabilă și cu politicile și procedurile angajatorului.
- Asistență în furnizarea de îngrijiri paliative și de sfârșit de viață relevante din punct de vedere cultural clienților care se confruntă cu o boală care pune viața în pericol și familiilor lor și altor persoane semnificative, de la diagnostic până la deces și deces și în conformitate cu alegerile clienților și cu planul de îngrijire/ plan de service.
- Utilizați abordări identificate și cele mai bune practici pentru a sprijini un comportament pozitiv și sigur la clienții care se confruntă cu tulburări cognitive, provocări de sănătate mintală și/sau comportamente receptive.
Oportunități de carieră
Programul evidențiază
- Acest program de personal de sprijin reflectă cele mai recente practici și politici în domeniu.
- Veți petrece 14 săptămâni dobândind experiență practică extinsă lucrând cu echipe din spitale, instituții de îngrijire pe termen lung și comunitate. Mulți studenți au primit un loc de muncă în agențiile în care și-au finalizat stagiile.
- Cu câte un instructor pentru fiecare grup mic de studenți de plasare clinică, veți avea sprijinul necesar pentru a învăța, a dezvolta și a vă exersa abilitățile nou dobândite.
- Membrii facultății sunt experimentați, grijulii și sprijiniți.
- Agențiile comunitare și setările clinice recunosc certificatul pe care îl veți obține.
În conformitate cu standardele programului Ministerului Instruirii, Colegiilor și Universităților (2014), odată ce ați finalizat programul de Lucrător cu suport personal, veți avea capacitatea de a:
- Lucrați în cadrul rolului de lucrător de sprijin personal și participați ca membru al echipei interprofesionale de îngrijire/serviciu și mențineți relații de lucru de colaborare în furnizarea de îngrijiri de sprijin în comunitate, case de bătrâni, case de îngrijire pe termen lung și/sau unități de îngrijire spitalicească în în conformitate cu toată legislația aplicabilă, precum și cu fișa postului, politicile, procedurile și liniile directoare ale angajatorului dvs.;
- Acționați responsabil și fiți responsabil pentru acțiunile dvs., recunoscând în același timp granițele de cunoștințe și abilități în cadrul rolului de lucrător de sprijin personal care necesită colaborarea cu indivizii, familiile, supraveghetorii și/sau alți membri ai echipei de îngrijire/serviciu interprofesională;
- Oferiți îngrijire centrată pe persoană și direcționată pe persoană, care se bazează pe principii etice, sensibilă la valorile personale și la valorile familiei, convingerile și nevoile și care urmează direcția planului de îngrijire sau a planului de servicii;
- Stabiliți și mențineți relații de ajutor cu indivizii și familiile acestora, reflectând comunicarea deschisă, limitele profesionale și politicile angajatorului și respectarea legislației privind confidențialitatea și confidențialitatea;
- Identificați informațiile relevante despre clienți folosind abilitățile de bază de evaluare și comunicare și raportați și documentați constatările în conformitate cu cerințele politicilor și procedurilor angajatorului și cu toată legislația aplicabilă;
- Promovarea și menținerea unui mediu sigur și confortabil pentru indivizi, familiile lor, sine și alții, inclusiv implementarea măsurilor de prevenire a infecțiilor, a măsurilor de control și a procedurilor de prim ajutor de urgență care sunt în conformitate cu planul de îngrijire/planul de servicii, politicile angajatorului, și procedurile și toată legislația aplicabilă;
- Ajută indivizii de-a lungul vieții cu activități de rutină din viața de zi cu zi prin aplicarea cunoștințelor de bază despre creștere și dezvoltare, modificări comune în funcționare, prevenirea bolilor, promovarea și întreținerea sănătății, reabilitare și îngrijire restaurativă;
- Asistență persoanelor cu medicamente, respectând direcția planului de îngrijire sau a planului de servicii, sub îndrumarea și monitorizarea unui profesionist din domeniul sănătății reglementat sau a persoanei cu cea mai mare responsabilitate și în conformitate cu toată legislația aplicabilă și politicile angajatorului;
- Asistență în sarcinile de management al gospodăriei și activitățile instrumentale ale vieții de zi cu zi în conformitate cu planul de îngrijire sau planul de servicii, luând în considerare preferințele, confortul și siguranța pacienților, clienților, rezidenților, familiilor și altor persoane semnificative;
- Asistență persoanelor care îngrijesc persoane dependente, luând în considerare opțiunile clientului și familiei, limitele profesionale și direcția planului de îngrijire sau a planului de servicii;
- Identificați și raportați situațiile de neglijare, incidente potențiale, presupuse sau asistat/actuale de abuz și răspundeți în conformitate cu toată legislația aplicabilă și cu politicile și procedurile angajatorului;
- Asistență în furnizarea de îngrijiri paliative și de îngrijire de sfârșitul vieții relevante din punct de vedere cultural pacienților, clienților și rezidenților care se confruntă cu o boală care pune viața în pericol și familiilor lor și persoanelor semnificative, de la diagnosticare până la deces și deces, în conformitate cu deciziile personale și plan de îngrijire/plan de servicii;
- Utilizați abordări identificate și cele mai bune practici pentru a sprijini strategiile pozitive și răspunsurile sigure pentru persoanele care se confruntă cu tulburări cognitive, provocări de sănătate mintală și/sau comportamente receptive.
Perspectiva carierei
- Lucrător de suport personal
- Lucrător de suport la domiciliu
- Lucrător în sănătate la domiciliu
- Însoțitor de îngrijire personală
Domenii de ocupare a forței de muncă
- spitale
- Instituții de îngrijire pe termen lung
- Facilități rezidențiale
- Case de bătrâni
- Agenții de sprijin comunitar
- Serviciu privat și îngrijire la domiciliu
- Sisteme școlare (cu copii cu probleme comportamentale și cu întârziere în dezvoltare)