
Certificat în lucrător de asistență personală
Ottawa, Canada
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
May 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 4.685
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Faceți o diferență în viețile altora.
Programul de un an Personal Support Worker Ontario College Certificate, livrat pe parcursul a 28 de săptămâni, vă pregătește pentru o carieră în cerere în domeniul sănătății.
În calitate de furnizor de asistență medicală de primă linie, vă dezvoltați capacitatea de a vă implica cu persoane și familii de diferite vârste și cu nevoi legate de sănătate pentru a promova un stil de viață sănătos. Învățați cum să asistați clienții în ceea ce privește nevoile lor zilnice de îngrijire personală, cum ar fi alimentația, îmbăierea, îmbrăcarea, toaletarea și gestionarea gospodăriei.
Beneficiați de stagii clinice în medii de asistență medicală, unde integrați principiile teoretice în practică. În calitate de membru valoros al echipei de asistență medicală, dezvoltați relații de lucru eficiente și participați la furnizarea, raportarea și documentarea îngrijirii pentru:
- Oferiți îngrijire sigură, plină de compasiune și centrată pe persoană
- Încurajați independența
- Îmbunătățirea și menținerea calității vieții
După absolvire, vă puteți găsi un loc de muncă în calitate de asistent personal într-o varietate de medii, cum ar fi:
- Case de bătrâni
- Instituții de îngrijire pe termen lung
- Agenții de îngrijire la domiciliu
- Case private
- Spitale.
Studenți ideali
Acest program este potrivit pentru studenții care:
- Să lucrezi cu oameni de toate vârstele și mediile culturale
- Aveți abilități eficiente de comunicare și interpersonale
- Lucrați eficient ca membru al unei echipe
- Se simt confortabil în utilizarea computerelor și a altor forme de tehnologie
- Posedă abilități puternice de organizare și management al timpului.
Admitere
Curriculum
Nivelul 01
- ENL1813S Comunicații I
- HLT0303 Plasament clinic 1
- HLT0366 Principii teoretice pentru activitățile vieții zilnice (ADL)
- HLT0367 Abilități de laborator pentru activitățile vieții zilnice (ADL)
- HLT0368 Practica profesională a PSW
- HLT0369 Îngrijirea demenței și sănătatea mintală
- HLT0370 Corpul uman de-a lungul vieții
Nivelul 02
- HLT0306 Îngrijiri paliative și sfârșitul vieții
- HLT0309 Plasament clinic 2
- HLT0310 Plasament de consolidare pentru lucrătorul de suport personal
- HLT0371 Condițiile de sănătate și rolul PSW
- HLT0372 Abilități de laborator pentru afecțiuni de sănătate
Rezultatul programului
Absolventul a demonstrat în mod fiabil capacitatea de a:
- Lucrați în cadrul rolului de lucrător de asistență personală în diferite medii de îngrijire în conformitate cu toate legislațiile, standardele, fișele postului angajatorului, politicile, procedurile și liniile directoare aplicabile
- Practicați profesional și fiți responsabil pentru acțiunile cuiva prin aplicarea soluționării problemelor, conștientizării de sine, gestionării timpului și gândirii critice pentru furnizarea de îngrijire ca lucrător de sprijin personal, fie că lucrează independent sau ca membru al unei echipe
- Exersați ca membru angajat al echipei interprofesionale pentru a menține relații de lucru de colaborare pentru furnizarea de îngrijire de susținere, sigură, receptivă și competentă centrată pe client în cadrul instituțiilor de îngrijire
- Oferiți îngrijire centrată pe persoană, bazată pe principii etice, sensibilă la diverse valori personale și familiale, credințe, practici culturale și alte nevoi, care urmează planul de îngrijire
- Stabiliți și mențineți relații terapeutice cu clienții și familiile acestora folosind abilități de comunicare eficiente pentru a construi un parteneriat autentic, de încredere și respectuos, limite profesionale, politici angajatorilor, confidențialitate și legislație privind confidențialitatea
- Identificați informațiile relevante despre clienți în cadrul rolurilor și responsabilităților lucrătorului de asistență personală folosind observație, gândire critică și abilități de comunicare eficientă pentru a raporta și documenta constatările
- Creați, promovați și mențineți un mediu sigur și confortabil pentru clienți, familiile lor, sine și alții prin implementarea măsurilor actuale de prevenire și control al infecțiilor, proceduri de urgență și de prim ajutor și bune practici în planificarea pandemiei care sunt în conformitate cu planul de îngrijire, toată legislația aplicabilă și politicile și procedurile angajatorului
- Ajută clienții de-a lungul vieții cu activități din viața de zi cu zi prin aplicarea cunoștințelor fundamentale despre creștere și dezvoltare, concepte psihologice, modificări comune în funcționare, promovarea sănătății, prevenirea bolilor, reabilitare și îngrijire restaurativă și îngrijire holistică a sănătății
- Asistați clientul cu medicamente conform planului de îngrijire al clientului și, dacă este un act delegat, sub supravegherea unui profesionist din domeniul sănătății reglementat sau realizat printr-o excepție în conformitate cu persoana cea mai responsabilă și prin toate legislația aplicabilă și politicile angajatorului
- Asistență cu serviciile de management al gospodăriei și activitățile instrumentale ale vieții de zi cu zi în planul de îngrijire și luând în considerare preferințele, confortul, siguranța și autonomia clienților, familiilor și altor persoane semnificative
- Asistați și sprijiniți clienții care sunt îngrijitori, luând în considerare opțiunile individuale și familiale, limitele profesionale și direcția planului de îngrijire
- să identifice, să răspundă și să raporteze situațiile potențiale, presupuse, suspectate sau la care a fost asistat de abuz și/sau neglijență, conform cerințelor tuturor legislației aplicabile, inclusiv Legea privind casele de bătrâni, 2010 și Legea privind casele de îngrijire pe termen lung, 2007; și după cum este necesar în fișa postului angajatorului pentru lucrătorii de sprijin personal
- Asistență cu furnizarea de îngrijiri medicale holistice și advocacy pentru îngrijiri paliative și de sfârșit de viață sigure din punct de vedere cultural și sensibile din punct de vedere spiritual clienților și familiilor lor și altor persoane semnificative, de la diagnostic până la deces și deces, precum și prin alegerile clienților și planul de îngrijire
- Oferiți îngrijire centrată pe client și direcționată pe client persoanelor care se confruntă cu diferite boli și provocări de sănătate mintală, deficiențe cognitive și intelectuale și/sau comportamente receptive, folosind abordări de susținere și practici bazate pe dovezi pentru a promova comportamente pozitive și sigure la clienți
- Identificați și aplicați practici specifice disciplinei care contribuie la comunitatea locală și globală prin responsabilitate socială, angajament economic și administrare a mediului.
Oportunități de carieră
Absolvenții pot găsi un loc de muncă ca lucrători de asistență personală care funcționează sub supravegherea asistentelor medicale și/sau a asistentelor medicale autorizate în case de bătrâni, unități de îngrijire pe termen lung, agenții comunitare de sănătate și unități de îngrijire acută.