Programul medicului medical
European University
Informatie cheie
Locația campusului
Tbilisi, Georgia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
6 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 5.000 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Aug 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Scopul programului este de a ridica un profesionist medical în conformitate cu standardele internaționale moderne, care va fi capabil să aplice principiile medicinei bazate pe dovezi în practică, să utilizeze în mod relevant principiile de etică, cercetare și comunicare în practică; și să fie capabil să se stabilească și să continue dezvoltarea într-un mediu profesional în continuă schimbare.
Centrul de simulare a fost fondat în 2018 la facultate, care este bine echipată cu tehnologii medicale moderne, manechine, simulatoare, iar studenții pot practica dobândirea abilităților clinice într-un mediu clinic simulat. În 2020, Body interact a fost implementat la subiecții clinici. Este un simulator virtual de pacienți, care poate fi utilizat în educația medicală în scopuri de predare și evaluare. Corpul interacționează acoperă diferite direcții clinice, cum ar fi neurologie, cardiologie, obstetrică, pediatrie, boli infecțioase etc. și prin revizuirea diferitelor cazuri și interacțiunea cu pacienții virtuali.
Admitere
Curriculum
Curriculum-ul de licență MD este parțial integrat, bazat pe sistem, având atât discipline integrate orizontal, cât și vertical.
Modelul spirală implică revizuirea aprofundată a subiecților de bază în anii superiori de studiu și în strânsă corelație cu subiectele clinice.
Programul MD cuprinde 4 faze:
Faza I – Structura și funcția corpului uman (I-II ani)
Faza de fundare acoperă concepte fundamentale despre structura și funcția corpului uman, principalele concepte ale științelor biomedicale. În primii doi ani de studiu, studenții vor începe să învețe cu Introducere în structura corpului uman, genă, celule și țesuturi, raționament științific, abilități clinice și profesionale (competențe de comunicare și procedurale, etică medicală), medicină și societate. Aceste module integrate vor fi predate folosind diferite metode și activități de predare-învățare (prelegeri interactive, jocuri de rol, lucrări practice, lucru în laboratorul de simulare etc.). Elevii învață abilități practice cheie (intervievarea pacienților) în medii clinice. Simularea implică studenții în învățarea experiențială; studenții folosesc disecția virtuală pentru a investiga anatomia regională a cazurilor clinice și pentru a gestiona scenarii de caz de manechin de înaltă fidelitate legate de anatomia regională. Sesiunile PBL (învățare bazată pe probleme) sunt livrate ca cursuri longitudinale pentru studenții din anul II.
Faza II – Mecanisme de sănătate și boală (an III)
În timpul celei de-a doua etape (anul preclinic), accentul principal este pus pe Introducere în Medicina Clinică (Diagnostic fizic și abilități clinice), Patologie de bază și Farmacologie. Această fază se concentrează pe cele mai comune simptome și semne ale bolilor care ilustrează cel mai bine principiile de bază. Elevii încep să stăpânească diagnosticul fizic. Anul acesta studenții sunt instruiți în gândirea diagnostică prin discuții bazate pe cazuri legate de diferite subiecte de medicină, integrându-și cunoștințele și pregătindu-se pentru înțelegerea subiectelor clinice în anii următori. În modulul longitudinal de dezvoltare profesională, aceștia sunt angajați în rezolvarea problemelor clinice folosind diferite scenarii clinice (curs de raționament clinic), punând accent pe analiza atentă și sinteza informațiilor și aplicarea acesteia clinică.
Faza III - Stafe clinice de bază (IV-V ani)
În anii 4 și 5 studenții învață principalele discipline clinice (rotații clinice) - Medicină internă (sisteme), Chirurgie, Obstetrică și Ginecologie, Medicină de urgență, Pediatrie, Psihiatrie, Radiologie, ORL etc. În paralel, sunt continuu. Abilități clinice și profesionale instruite, cuprinzând comportamentul profesional în laboratoarele de aptitudini clinice și în mediile clinice. Aceste module sunt predate în medii clinice (Setări ambulatorii și în spitale). La sfârșitul fiecărei stagii studenții promovează examenul integrat (OSCE).
Faza IV – Stafe clinice avansate (an VI)
Anul 6 (absolvență) - în cursul anului de absolvire studenții au atașamente clinice stăpânind și dobândind competențele necesare în Medicină Internă, Chirurgie, Obstetrică/Ginecologie, Boli Infecțioase, Medicină de familie, Oftalmologie, Geriatrie, Pediatrie și Medicină de urgență. În conformitate cu principiile de integrare și cerințele curriculare spiralate, aceștia revizuiesc disciplinele de bază (Farmacologie Clinică și Genetică Medicală). Studenții lucrează în grupuri mici și sunt repartizați într-o varietate de activități clinice în diferite setări de spitalizare și ambulatoriu, orientate spre pregătirea studenților absolvenți pentru viitoarea lor specializare în rezidențiat. Până la sfârșitul anului, studenții promovează examenul final integrat (OSCE).
Credite obligatorii program MD – 332 ECTS
Credite opționale pentru programul de doctorat - 28 ECTS (14 ECTS – cursuri opționale dintr-un domeniu major de studiu, 14 ECTS - cursuri opționale/gratuite)
Cursuri opționale din domeniul major de studiu: Managementul durerii, Managementul medical, Medicina de laborator, Nutriția clinică, Medicina alergiilor, Psihologie clinică, Medicina de precizie, Tehnologii clinice, Medicina sexuală, Narcologie.
Rezultatul programului
Competențe generice
Cunoștințe și înțelegere
Absolvenții vor putea:
- Demonstrează cunoștințe cuprinzătoare despre subiectele specifice domeniului, principiile teoretice și metodologia de cercetare utilizate în medicină;
- Abordarea critică a informațiilor noi;
- Analizați și integrați diferite informații și trageți concluzii relevante care să servească drept bază pentru autodezvoltarea ulterioară.
Aptitudini
Absolvenții vor poseda următoarele abilități:
- Abilitatea de a rezolva probleme complexe într-o echipă multidisciplinară folosind cele mai recente informații;
- Efectuarea cercetărilor folosind o metodologie adecvată și actualizată;
- Utilizarea informațiilor colectate în activitățile sale profesionale;
- Abilități de gestionare a timpului - planificați eficient resursele aferente activităților așteptate și să fiți responsabil pentru munca depusă;
- Utilizarea întregului spectru de resurse educaționale și informaționale;
- Participa la intalniri si comunica propriile opinii verbal si in scris;
- Urmând principiile etice și legale în contextul medicinei, să poată proteja drepturile pacientului;
- Să conducă negocieri într-un context profesional și să participe la soluționarea conflictelor cu orice persoană, indiferent de mediul social, cultural, religios sau etnic al acesteia;
- Comunicarea cu colegii și pacienții respectând principiile justiției, valorilor sociale și democratice.
Responsabilitate și Autonomie
Absolvenții vor putea:
- Adaptare la lucrul în echipă;
- Planificați eficient resursele aferente activităților așteptate;
- Fii responsabil pentru munca depusa;
- Înțelegeți necesitatea de a rămâne la curent cu auto-învățarea;
- Conducerea unei echipe, precum și subordonarea profesională/adaptarea și utilizarea noilor cunoștințe.
Competențe specifice domeniului
- Cunoștințe de teren;
- Consultarea pacientilor;
- Evaluați prezentările clinice, comandați investigații, faceți diagnostice diferențiale și negociați un plan de management;
- Acordarea primului ajutor în situații medicale de urgență;
- Prescrierea medicamentelor;
- Efectuarea Procedurilor Practice;
- Comunica eficient intr-un context medical;
- Utilizarea principiilor etice și legale în practica medicală;
- Evaluarea aspectelor psihologice și sociale privind boala pacienților;
- Utilizarea cunoștințelor, abilităților și principiilor bazate pe medicină bazată pe dovezi;
- Utilizați eficient informația și tehnologia informației într-un context medical;
- Abilitatea de a aplica principii, metode și cunoștințe științifice în practica și cercetarea medicală;
- Implementarea de evenimente de promovare a sănătății, implicarea în probleme de sănătate publică, performanță eficientă în cadrul sistemului de sănătate;
- Profesionalism.
Oportunități de carieră
Conform legislației actuale din Georgia, un absolvent al unui program de doctorat cu un ciclu nu are voie să desfășoare cabinetul medical independent, ea poate fi angajată ca medic junior, ceea ce implică îndeplinirea atribuțiilor de medic conform instrucțiunilor și sub supraveghere. a unui medic independent (Legea Georgiei privind practica medicală, articolul 5).
Un absolvent care deține o diplomă de instituție medicală superioară are dreptul la:
- Finalizați un program de pregătire postuniversitară (reședințat) pentru a dobândi dreptul de a efectua o practică medicală independentă după promovarea unui examen de certificare de stat;
- Efectuați activități de cercetare (Master, Ph.D.) și de predare în domeniile teoretice ale medicinei sau în alte domenii ale îngrijirii sănătății care nu implică o practică medicală independentă (Legea Georgiei privind activitatea medicală, articolul 17).
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Postgraduate Certificate in Occupational Medicine (PGCertOccMed)
- Dunedin, Noua Zeelandă
Master in Medicine
- Kaunas, Lituania
Prosthodontics (Master)
- Güzelyurt, Cipru