Master

Vezi Cel Mai Bun Masterat

Alegerea de a extinde o educație dincolo de nivelul ciclului de licență poate deschide nenumărate uși pentru cei noi forței de muncă. grade la nivel de absolvent sunt, în general privit ca o mare realizare și reflectă o capacitate de munca si dedicatie. Acestea pot dura de la unu la cinci ani pentru a finaliza, în funcție de viteza de finalizare și intensitatea programului.

Ce este un master? Acest grad este un grad mai avansat obținut după ce a primit o diplomă de licență, fie în artele sau științe. Acesta este destinat pentru a demonstra maiestria unui individ de un anumit subiect și de capacitatea lor de a gândi analitic și de a rezolva problemele legate de subiectul lor de expertiză. Aceste grade asigura fundația și formarea de a tranziției fără probleme de la un cadru universitar în forța de muncă.

Acest tip de grad poate însemna o diferență de câteva mii de dolari în termeni de a începe plata la începutul unei cariere.Într-o forță de locuri de muncă competitivă, un grad mai mare pune indivizi cu un pas inaintea altor solicitanți.

Costul de a câștiga un master este foarte dependentă de programul specific si locatia. Este important să fie familiarizați cu implicațiile financiare ale caută un grad mai mare. cercetare online simplu va răspunde, de obicei, orice întrebări referitoare la costurile pentru universitatea ta.

O diplomă de master pot pune piciorul în ușă pentru cariere care pot fi de neatins fără un grad mai avansat, cum ar fi profesor, inginer și mai mult. Este un lucru obișnuit să înceapă de la un grad mai mare de plata, fie promovat într-un ritm mai rapid și să intre o cariera cu un pachet de beneficii mai bine cu un master. Există multe domenii în care se aplică acest lucru, precum și o diplomă de master pot fi obținute în aproape orice subiect, în care puteți primi o diplomă de licență.

Anumite universități oferă chiar programe online pentru grade avansate.Caută programul de mai jos și în contact direct la biroul de admitere al școlii de alegere prin completarea formularului de plumb.

Citește Mai Mult

Maestru On-line De Sanatate Publica - Etica Politicii De Sănătate

Creighton University Online
Online Cu jumătate de normă September 2017 Statele Unite ale Americii Omaha

De la accesul la asistență medicală la dreptul și de îngrijire a sănătății reforma din domeniul sănătății, această concentrare explorează sănătatea publică la nivel legislativ, instituțional și etic. [+]

Masterat 2017. De la accesul la asistență medicală la dreptul și de îngrijire a sănătății reforma din domeniul sănătății, această concentrare explorează sănătatea publică la nivel legislativ, instituțional și etic. Absolvenții vor intelege modul în care sănătatea și bunăstarea poate fi influențată de guvern și a unor acțiuni private și modul în care sistemele de etică pot fi create prin politici și legi care au un impact de îngrijire a sănătății și a sănătății publice. [-]

Maestru Al Sănătății Publice (MSP)

University of Liverpool Online Programmes
Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă Înscriere Deschisă Regatul Unit Marea Britanie (UK) Online

Echipeaza-te cu cunoștințe, aptitudini și perspective de a modela sănătatea publică și face o diferență în comunitatea ta oriunde te-ai afla în lume. MSP complet on-line oferă o abordare internațională și integrată, în curs de dezvoltare cunoștințele [+]

Echipeaza-te cu cunoștințe, aptitudini și perspective de a modela sănătatea publică și face o diferență în comunitatea ta oriunde te-ai afla în lume. MSP complet on-line oferă o abordare internațională și integrată, dezvoltarea cunoștințelor în toate principalele discipline de sănătate publică. Programul vă echipează cu cunoștințe practice, rezolvarea problemelor și abilități de cercetare care să permită să răspundă la inegalitățile în materie de sănătate și gestioneze și să evalueze programele de sănătate publică, în medii multiculturale complexe. MSP acreditat APHEA ajută să vă pregătiți să-și asume funcții de conducere în cadrul publice, ONG-urilor și setările internaționale. [-]

Maestru On-line De Sănătate Publică

University College Cork Online
Online Cu normă întreagă September 2017 Irlanda Plută

University College Cork (UCC) oferă un Maestru on-line de Sanatate Publica proiectate pentru a oferi dezvoltarea academică și experiențială multi-disciplinare, indiferent de fundal dumneavoastră profesională. [+]

Masterat 2017. Există o cerere în creștere pentru specialiști de înaltă calificare de sănătate publică în Irlanda și în străinătate pentru a aborda problemele majore de sănătate publică, inclusiv inegalitățile din domeniul sănătății, bolile transmisibile, de dezvoltare internațională de sănătate, a obezitatii si fumatul. University College Cork (UCC) se întâlnește aceasta nevoie prin oferirea unui on-line Maestru de Sănătate Publică conceput pentru a oferi dezvoltarea academică și experiențială multi-disciplinare, indiferent de fundal dumneavoastră profesională. Al nostru Maestru on-line de Sănătate Publică vă va braț cu cunoștințele și aptitudinile necesare pentru a face o diferenta reala in domeniul sanatatii publice. Programul pune accentul pe utilizarea de asistență medicală și practică bazate pe dovezi, care să permită participanților să pună principiilor de sănătate publică în vigoare în ambele cercetare și contexte profesionale. După terminarea programului va fi capabil să: Analizeze critic teorii și probleme legate de sănătatea publică Construi argumente în jurul factorii sociali, politici și economici care determină starea de sănătate a populațiilor Să demonstreze competență în disciplinele care stau la baza cheie și teoriile de sănătate publică, inclusiv epidemiologie și bolile transmisibile Demonstreze cunoașterea sporită în domenii specifice de sănătate publică, inclusiv promovarea sănătății, protecția sănătății, epidemiologie si Biostatistica in domeniul sanatatii publice Analizarea și să sintetizeze probe și se aplică la sănătatea publică Folosesc o serie de metode de cercetare și analiză corespunzătoare cu încredere și expertiză De ce continua MPH la UCC? UCC este un centru de lider de cercetare într-o gamă diversă de domenii de sănătate publică O parte semnificativă a absolvenților MPH prezinte cu succes de lucru pentru publicare internațională Contactul direct cu multi-disciplina de sănătate publică și epidemiologie cercetatori Expunerea la cercetare integratoare, atât calitative și cantitative Cursuri are un puternic accent internațional de sănătate publică [-]

Universitatea De Maestru On-line Essex Sănătății Publice

Stafford
Online Cu jumătate de normă 2 anii September 2017 Emiratele Arabe Unite United Arab Emirates Online Arabia Saudită Arabia Saudită Online Qatar Qatar Online Oman Oman Online Liban Liban Online Kuweit Kuweit Online Iordania Iordania Online Iran Iran Online Bahrain Bahrain Online Siria Siria Online + 18 mai mult

Maestru de Sănătate Publică (MSP) este, desigur, cea mai cuprinzătoare a programelor noastre de sănătate publică, care încorporează posibilitatea de a finaliza o bucată independent de cercetare originală. [+]

Nu de călătorie necesar. Preparator universitar personal. Nu există examene. Evaluări bazate misiune. Prelegeri live online și lecturecasts Maestru de Sănătate Publică (MSP) este, desigur, cea mai cuprinzătoare a programelor noastre de sănătate publică, care încorporează posibilitatea de a finaliza o bucată independent de cercetare originală. Bazându-se pe modul de bază Diplomă de studii aprofundate, va studia, de asemenea, design de cercetare și evaluare critică și finaliza un proiect disertație de alegerea ta. În plus, veți avea posibilitatea de a finaliza două module opționale suplimentare pentru a adapta de studiu în continuare. Cursul culminează în realizarea unui proiect de cercetare disertație în cazul în care vor avea posibilitatea de a pune ceea ce ai învățat în practică și să demonstreze capacitatea de a întreprinde cercetări independente. Maestru de Sănătate Publică vă va oferi o înțelegere aprofundată de Sănătate Publică în secolul 21 și oferă o bază ideală pe care să se dezvolte ca un profesionist eficient de sanatate publica. Cerințe de intrare Există două rute de intrare pe la Universitatea din Essex MPH Online: Academic cale de intrare: Pentru a satisface cerințele academice cale de intrare pentru programul nostru MPH, trebuie să aibă următoarele calificări ca un minim: O diplomă de licență la o instituție echivalent aprobat într-o măsură din Marea Britanie Onoruri sau o calificare profesională relevantă. Competență în limba engleză ar trebui să fie la un nivel echivalent cu IELTS 6.5. Deschide cale de intrare: În scopul de a satisface cerințele deschide cale de intrare pentru programul nostru MPH, trebuie să îndeplinească următoarele criterii cel puțin: senior experienta de lucru la nivel relevantă cel puțin 5 ani. Competență în limba engleză ar trebui să fie la un nivel echivalent cu IELTS 6.5. Cererea dumneavoastră va fi considerat în mod individual, luând în considerare motivația pentru a face cursul, experiența de muncă anterioară, DPC și a altor calificări relevante care sa demonstreze capacitatea de a finaliza cu succes a programului. [-]

Maestru De Stimulare Timpurie

Universidad Santa Paula
Campus Cu normă întreagă 1 an February 2017 Costa Rica San Jose

Profesională care intră master este conștient de a fi pe deplin responsabil în construirea propriei lor cunoștințe, astfel încât să ia timp pentru a studia, practica și cercetarea subiectelor abordate în clasă. [+]

Masterat 2017. Profilul de student Profesională care intră master este conștient de a fi pe deplin responsabil în construirea propriei lor cunoștințe, astfel încât să ia timp pentru a studia, practica și cercetarea subiectelor abordate în clasă. Este important să aveți un nivel ridicat de creativitate și de inovare, de asemenea, cu abilități importante de interacțiune cu alte persoane, în special a minorilor. Dar, în primul rând, se angajează să respecte pe deplin materialele orare, rotații, procese practice și ateliere de lucru, în timp util și consistent. Și cu împlinirea procesului și a statului de absolvent al Universitatii Santa Paula. Ar trebui să fie capabil să facă o lectură critică a diferitelor propuneri privind stimularea timpurie, criterii pentru pozițiile de formă paradigmatice de diferențiere și să devină conștienți de cât de importante sunt acțiunile lor individuale pentru societate din Costa Rica. În cele din urmă actul său trebuie să fie reglementată în permanență de respectarea drepturilor omului și a drepturilor copiilor. Mai ales în practica sa trebuie să se bazeze pe valori etice și morale care promovează dezvoltarea integrală a persoanei și bunăstarea societății. Scopuri scop Acest curs postuniversitar are ca scop crearea în spații Costa Rica specializate de formare profesională într-o zonă de cerere mare, cum ar fi stimularea timpurie pentru profesioniștii legate de sănătate, educație și dezvoltare a copiilor sub 6 zone, ținând seama de Apariția recentă a cunoștințelor oferite de dezvoltarea de noi tehnologii, care permite accesul la formarea și dezvoltarea funcțională a creierului uman, la o vârstă fragedă. Urmărește să deschidă spații pentru formarea și perfecționarea profesională și revizuirea multe dintre punctele în care s-au bazat cunoștințele tradiționale de îngrijire pentru copiii de la 0 la 6 ani; conceptul ființei umane, modele explicative și, prin urmare, acțiunile de intervenție în primii ani de viață. Toate acestea, pentru ca populația de la vârste fragede și familiile lor au acces la stimularea timpurie de calitate, oferite de către profesioniști instruiți instruiți să-l folosească. Generale și obiective specifice. obiective generale Tren profesioniști competenți în domeniul stimulării timpurii implicând mod corespunzător și în timp util în creșterea maximă a potențialului fizic, psihologic și social al fiecărui copil (a), cu sau fără antecedente de risc neurologice sau modificări în dezvoltarea lor generală. Să promoveze reducerea sănătății, educației și impactul social, ceea ce reprezintă daune neurologice, tulburări emoționale și alte deficiențe în dezvoltarea generală în populația de copii cu vârsta sub 6 ani. obiective specifice 1. Creați, planifică, organizează și orientează serviciile timpurie Stimularea naționale și la nivel internațional, guvernamentale și non-guvernamentale. 2. Aplica diferite metode și tehnici de stimulare timpurie, în scopul de a promova dezvoltarea cuprinzătoare a copiilor de la zero la șase ani. 3. Folosirea unor metode, tehnici și tehnologii actualizate care sprijină lucrările la stimularea timpurie. 4. Să promoveze dezvoltarea științifică a stimulării timpurii prin cercetare. 5. Să dezvolte predarea în sprijinul comunității, familiilor și a altor profesioniști și studenți în domeniul stimulării timpurii. 6. Să demonstreze valorile etice și morale înalte în exercitarea profesiei lor. 7. grupuri ale societății interesate de consultanță care lucrează cu copii (ca) de la zero la șase ani, în stimularea timpurie. [-]

Master In Terapie Fizica Si Reabilitare

The International College of Healing Arts - Colegio Internacional de las Artes de la Sanidad
Campus sau Online Cu normă întreagă Înscriere Deschisă Statele Unite ale Americii Conroe

În comparație cu alte predare mai clasice și teoretic, comandantul facilitează înțelegerea conceptelor de acupunctura si medicina alternativa, mai ales profesioniști formați în sistemele educaționale occidentales.Finalmente acest curriculum într-un mod simplu și practic pentru a analiza și descrie diagnostic și tratamentul diferitelor boli cu ajutorul medical ... [+]

În comparație cu alte predare mai clasice și teoretic, comandantul facilitează înțelegerea conceptelor de acupunctura si medicina alternativa, mai ales profesioniști formați în sistemele educaționale occidentales.Finalmente acest curriculum într-un mod simplu și practic pentru a analiza și descrie diagnostic și tratamentul diferitelor boli, folosind medicina tradițională în combinație cu terapia neuronale, tehnici de Homeopatie si reeducare și programul rehabilitación.Éste expune integritatea necesare pentru tratamentul sindroamelor și bolilor alopate și problemele complexe de tip creierului vascular susținută de numeroase exemple și grafică tratate în mod natural. Requisitos: El a finalizat diploma in fizioterapie si reabilitare in Colegiul de Arta de Sanatate International, daca doriti sa studieze expertiza noastra in fizioterapie si reabilitare ar trebui să înceapă cursuri începând cu aprilie 2016 Regizat: Generlaes Medicii, medicii Medicina alternativa, Nursing, Bachelor de Educație Fizică, antrenori de sport, sala de fitness sau de reabilitare a sănătății. Masajistas.PROFESIONALES Certificare: La încheierea celor 6 module Veti primi "Certificat de Master of fizioterapie si reabilitare" de Colegiul INTERNATIONAL de vindecare ARTE certificate AINMA, dacă doriți, puteți aplica pentru a fi acreditate de International Medical Association Naturopathic American (AINMA) cu un cost suplimentar. programă MODULUL 1 Descriere: Elevii vor învăța conceptele de bază ale acupunctura principal, tehnica acupunctura si protocol canal pentru tratamentul bolilor neurologice. Acupunctura - REVIZUIREA si practica CALIFICAT Fizioterapie tehnice și Reabilitare - NEUROLOGIC Tratamentul bolilor protocol cu ​​TEHNICE FISIOTERAPEUTICOS- MODULUL 2: Descriere: Elevii vor învăța elementele de bază acupunctura principal practica tehnica în canalele de acupunctura, protocol pentru tratamentul bolilor ale aparatului locomotor, fisoterapeuticas și tehnici de reabilitare. Acupunctura - TERAPIA DISPOZITIV nevralgie bolilor musculo-scheletice - TEHNIC TERAPIE PROTOCOL și reabilitarea Fizioterapie MODULUL 3: Descriere: Elevii vor ști majoră puncte de acupunctura, meridiane si tehnica de localizare, se aplică terapia neuronale si cunosc tratamentul aparatului locomotor, veti invata tehnici de fizioterapie și reabilitare. Acupunctura - Terapie Neural - boli ale musculo-scheletice - TEHNIC TERAPIE PROTOCOL și reabilitarea Fizioterapie MODULUL 4: Descriere: masterat studențești acupunctura principal, tehnică și amplasarea punctelor de meridianul, va îngropa în tratamentul a sistemului musculo-scheletice, veti invata tehnici de fizioterapie și reabilitare. Acupunctura - Terapie Neural - boli ale musculo-scheletice - protocoale de tratament se va face cu tehnici pentru fizioterapie si reabilitare MODULUL 5: Descriere: Studentul va stăpâni puncte de acupunctura cheie, meridiane si tehnica localizare, veți învăța principalele medicamente homeopate, știu protocolul pentru tratamentul bolilor cerebrovasculare. Acupunctura - Terapie Neural - Medicamente homeopate - afecțiuni: cerebrală accidente vasculare sau accident vascular cerebral sau accident vascular cerebral - Protocoale pentru fizioterapie si reabilitare MODULUL 6: REVISTA, ȘI PRACTICA tunings TEHNICE Fisioterapeuticas [-]

Vrije Universiteit Brussel
Campus Cu normă întreagă 1 - 2 anii September 2017 Belgia Bruxelles

[+]

Programul se concentrează pe clasic recunoscute trei piloni ai acestui domeniu: 1. Bio-medicale baza care stau la baza procesului de imbatranire 2. Aspectele psihologice ale imbatranirii si ale persoanei în vârstă de 3. Aspectele politicii socio-economice și de sănătate

Aplicați pentru Master. Științe gerontologiei

Mai multe detalii despre curriculum-ul programului poate fi găsit Aici

Cerințe de admitere

Solicitanții trebuie să dețină o diplomă de master într-un domeniu de studiu legat de conținutul programului.

În plus, pentru a fi admis, trebuie să fie competenți în limba engleză.

... [-]

Master în Stomatologie (program De Medicină Dentară)

Medi-Connect
Campus Cu normă întreagă 6 anii October 2017 Bulgaria Avertiza

De formare in medicina dentara in limba engleza este full-time doar și include trei etape (6 ani): cursul de studiu durează cinci ani (zece semestre), practica de pre-absolvire, după semestrul al 10-lea (135 de zile lucrătoare sau 1080 ore) și două practici de formare cu 30 de zile calendaristice durata (fiecare antrenament acoperă 150 de ore) după al șaselea și al optulea semestru. [+]

O formare în medicina dentară în engleză este full-time doar și include trei etape (6 ani): cursul de studiu durează cinci ani (zece semestre), practica de pre-absolvire, după al 10-lea semestru (135 de zile lucrătoare sau 1080 ore) și două practici de formare cu 30 calendaristic durata de zile (fiecare antrenament acoperă 150 de ore) după al șaselea și al optulea semestru. Pe parcursul primilor doi ani, studenții sunt instruiți în discipline medicale și biologice (prima etapă). Cu excepția faptului că instrucțiunile, laboratoare, cursuri și examene se desfășoară în limba engleză, curriculum-ul programului de șase ani în medicina dentară a predat în limba engleză este identică cu cursuri urmărită de dentare elevii bulgari. Învățarea limbii bulgare este de asemenea obligatorie în timpul primilor trei ani ai programului. Studenții sunt obligați să învețe limba bulgară, pentru a putea comunica cu pacienții și pentru a evita înțelegerea greșită a pacienților începând cu al treilea an. formare clinică și medicală este condusă de la al doilea semestru al zecelea deoarece include formarea specializată în disciplinele medicale generale si clinice stomatologice (a doua etapă). formare teoretică este realizată de discipline obligatorii, opționale și facultative, sub formă de cursuri, seminarii, exercitarea practice (lucru clinic cu pacienți dentare) și de auto-formare. Instruirea practică se realizează prin studii practice pe parcursul formării semestrului, practicile de formare și practica de pre-absolvire. Instruirea practică a studenților include volumul specific al activității terapeutice practice. Sub tutela de oameni de știință de înaltă calificare și productive, studentul dobândește o bază solidă în domeniul științelor biomedicale. Aceste cunoștințe constituie baza pentru intelegerea varietate larga de boli pe care un medic dentist trebuie diagnostica si trata; ea formează, de asemenea, bazele pentru practica eficientă a stomatologie preventivă. profesori clinice abilă și cu experiență ghida studentul în dobândirea de competențe tehnice și de a dezvolta judecata clinica. Instructori cu calificare în domeniul științelor de baza si clinice asista studentul în aplicarea cunoștințelor de baza stiinta la problemele clinice. Acest sistem integrat de instruire are ca rezultat un clinician antrenat în linii mari, cu un fundal puternic biomedicale. O pre-absolvire stagiu / practica (a treia etapă) se realizează în cicluri în stomatologie protetice, un tratament stomatologic conservator, parodontologie si boli ale mucoasei bucale; chirurgie orală și maxilo-facială, pediatrie medicină dentară, ortodonție. In fiecare ciclu (etapa) se încheie cu un examen de stat. La absolvire, studenții obțin calificarea profesională a "master-doctor în medicină dentară" și educație și grad de calificare "master". Posesia acestui grad permite deținătorului să practice medicina dentară în țările UE, precum și în multe alte țări din întreaga lume. Un supliment european la Diploma de studii superioare finalizate, eliberat în limba engleză este, de asemenea, furnizate pentru absolvenții programului de la absolvire. Situat în centrul orașului Varna, Facultatea de Medicina Dentara beneficii dintr-o piscina mare de pacienti care solicita tratament dentar la clinicile sale moderne si singurul in centru medical si dentar Universitatea Bulgaria, dotate cu tehnologii de ultimă oră. De la înființarea sa în 2006, Facultatea de Medicina dentara de la Universitatea de Medicina din Varna a fost angajat sa excelenta in educatie, ingrijirea pacientului, de cercetare, si in folosul comunitatii. Cu fiecare clasă de intrare ne dedicam la realizarea acestor obiective! caracteristici de calificare Facultatea de Medicina Dentara la Universitatea de Medicina din Varna Medicii trenuri de medicină dentară cu grad de învățământ master. Absolvenții sunt capabili să-și exercite cu succes în mediul social real, cunoștințele și abilitățile dobândite de protecție, reabilitare și întreținere a sănătății dentare oamenilor. Prin urmare, misiunea Facultății este axat pe necesitatea publică. În conformitate cu Legea cu privire la învățământul superior și cerințele statului unitar pentru dobândirea învățământului superior în medicină, medicină dentară, Farmacie, formarea in medicina dentara de la Universitatea de Medicina din Varna este cu o durată de 5 ani (zece semestre); practica de pre-absolvire, după semestrul al 10-lea - 135 de zile lucrătoare sau 1080 de ore și două practici de formare, cu 30 de zile calendaristice durata (fiecare antrenament acoperă 150 de ore) după al șaselea și al optulea semestru. Formarea teoretică este realizată de discipline obligatorii, opționale și facultative, sub formă de cursuri, seminarii, exerciții practice și de auto-formare. Instruirea practică se realizează prin studii practice pe parcursul formării semestrului, practicile de formare și practica de pre-absolvire. Instruirea practică a studenților include volumul specific al activității terapeutice practice. De formare disciplina fundamentală la garanțiile Facultatea achiziționează de următoarele cunoștințe de bază și abilități, care contribuie la formarea continuă în continuare: cunoștințe suficiente despre științele pe care se bazează medicamentul, bună înțelegere a metodelor științifice, evaluarea faptelor și analiza datelor determinate științific; suficientă înțelegere a structurii, psihologia și comportamentul persoanelor sănătoase și bolnave, influența factorilor sociali asupra sănătății dentare; suficientă înțelegere a structurii și funcției dinților, gurii, maxilarelor și țesuturile înrudite și influența lor asupra stării generale de sănătate și bunăstarea socială a pacientului; cunoștințe suficiente privind disciplinele medicale și dentare clinice, care permite medicul de medicina dentara pentru a avea viziune largă asupra anomaliilor, leziuni și bolile dinților, gurii, maxilarelor și țesuturilor conexe, precum și pe profilactic, de diagnostic si terapeutice medicina dentară. Ca rezultat al formării fundamentale, Medicină dentară medicul trebuie să dobândească abilitățile, necesare pentru exercitarea tuturor activităților, inclusiv profilaxia, diagnosticul și tratamentul anomaliilor și boli ale dinților, gurii, maxilarelor și țesuturilor conexe. Scopul final este instruirea de Medicina Dentara medic pentru a satisface la necesitate la nivel înalt oameni profesioniști pentru ajutor dentare și pentru a crea mediul pentru profilaxia bolilor dentare și promovarea sănătății dentare. Realizarea obiectivelor menționate mai sus este asigurată prin dobândirea de competențe suficiente în timpul procesului de formare în următoarele domenii: conduită profesională, etică și drept Comunicare și relații interpersonale cunoștințe fundamentale în preclinice medicale și dentare și discipline clinice Colectarea de informații clinice și paraclinice, dezvoltarea raționamentului clinic și a evaluărilor, de luare a deciziilor. Și elaborarea de diagnosticarea planului de tratament. Determinarea, protecția și recuperarea sănătății dentare de competențe suficiente în: medicină orală, parodontologie, stomatologie conservatoare și endodonție, chirurgie orala, durere si management al stresului, ortodonție, pedodontie, protetica, Urgente. Promovarea Sanatatii Dental. [-]

Maestru De Inginerie Farmaceutice Avansat - Adpharming

Ecole Des Mines D’Albi-Carmaux | EMAC
Campus Cu normă întreagă 2 anii September 2017 Franţa Albi

Desigur ADPHARMING oferă oportunități provocatoare pentru studenții interesați în dezvoltarea unei cariere în industria farmaceutică. ADPHARMING are ca scop dezvoltarea unui nou tip de lideri cu o pregătire de nivel înalt global pentru cercetare și dezvoltare, producția de droguri, de management al calității, lean management, logistică și lanțului de aprovizionare, în domeniul produselor farmaceutice, cosmetice, biotehnologie ... [+]

Masterat 2017. ACREDITARE Masterat n ° 20160208 acreditat martie 2016 de către Ministerul Francez al Învățământului Superior și Cercetării timp de 5 ani. În co-acreditare, cu Institut Mines-Télécom, Paris, Franța. Master ADPHARMING a început la 15 septembrie 2016. MEDIU INCONJURATOR Piețele cu creștere rapidă va Pharmerging valoare de 50% din piața farmaceutică globală, în 2020, cu o creștere anuală de 15% pe an. Majoritatea industriilor farmaceutice vor trebui să crească lanț de producție și de furnizare, în conformitate cu reglementările internaționale, și de a dezvolta noi forme de dozare, în conformitate cu cele mai bune standarde din lume. PUNCTE TARI al școlii / PROGRAMUL Minele Albi este acreditat de Ministerul francez al Industriei Mines-Albi este acreditat de Ministerul francez al Învățământului Superior și Cercetării Mines-Albi International Campus este situat în inima industriei farmaceutice extrem de inovatoare a Europei Mines-Albi International Campus http://www.mines-albi.fr este situat în Albi, Patrimoniului Mondial UNESCO 2010 http://whc.unesco.org/en/list/1337/ Rețea puternică cu industria și instituțiile academice ADPHARMING master este un maestru unic predat în întregime în limba engleză, în Franța, și în grupuri mici în acest domeniu Cursuri gratuite de limba franceză 6 luni teză de master în industrie sau într-un laborator de cercetare Maestru ajustata de RAPSODEE departamentul de cercetare (CNRS UMR 5302) Minele-Albi / RAPSODEE au mai mult de 20 de ani de experiență în predarea ingineriei farmaceutice și de cercetare Rețea puternică cu industria și instituțiile academice O echipă internațională pentru studenții internaționali A "Bine ati venit la International Students" Chartered-calitate pachet Burse de studiu bazate pe excelență academică sunt disponibile pentru candidații restante AIMS CURS Desigur ADPHARMING oferă oportunități provocatoare pentru studenții interesați în dezvoltarea unei cariere în industria farmaceutică. ADPHARMING are ca scop dezvoltarea unui nou tip de lideri cu o pregătire de nivel înalt global pentru cercetare și dezvoltare, producția de droguri, de management al calității, lean management, logistică și lanțului de aprovizionare, în domeniul produselor farmaceutice, cosmetice, biotehnologie ... PROGRAM Acesta este un program full-time de 2 ani împărțit în patru semestre: cursuri de peste 3 semestre, urmate de un stagiu de un semestru într-o companie sau într-un laborator de cercetare. Primul semestru: baze Introducere, științifice și tehnologice. 30 de credite ECTS Integrare culturală și lingvistică Introducere în industria farmaceutică Științe fundamentale pentru farmacie Fenomene de transfer și termodinamicii Bazele de inginerie farmaceutice Inițiere în lumea corporative, vizite Instrumente generice de inginerie Proiect 1: Bibliografie și prezentarea Semestrul 2: Baze de inginerie farmaceutice, de proiect și management de producție. 30 de credite ECTS Inginerie farmaceutice astăzi Inginerie farmaceutice: inginerie de proces, de modelare. Management de proiect Managementul Producției Managementul lanțului de aprovizionare Lean Management Eco-design, economie circulară, inovare Sisteme de control, senzori de Cultura și limba franceză Proiectul 2: Cercetare, modelare, subiecte industriale, de inovare. Semestrul 3: Avansat farmaceutice Inginerie. 30 de credite ECTS Particularitățile de companii farmaceutice internationale Agențiile de reglementare BUNELE PRACTICI DE FABRICAȚIE (BPF) Mecanism de acțiune droguri QbD, PAT Procesele verzi pentru farmacie Procesele și dezvoltare farmaceutice. Inginerie farmaceutice: forme de dozare, avansat și galenică inovatoare. Sistemul de management al calității, QRM Mediu farmaceutic (camere curate ...) Cultura și limba franceză Proiectul 3: Cercetare și / sau industria orientate Semestrul 4: Master tezei de doctorat. 30 de credite ECTS - 6 luni teză MSc în industrie sau într-un laborator de cercetare (Franța sau internațional). Cerințele de admitere Participanții trebuie să dețină un Bachelor of Science sau de gradul de Inginerie cu asociat majore (Inginerie Chimică, Stiinte Chimice, Inginerie farmaceutice, Pharmaceutical Sciences ...) sau un grad echivalent. Participanții care dețin o primă experiență industrială sunt de asemenea binevenite. aplicatie online: https://inscriptions.mines-albi.fr/index.php?lang=en CERINȚE LINGVISTICE Englez Limba maternă sau de studiu într-o țară vorbitoare de limba engleză sau în limba engleză Langage Calificativ cum ar fi: B2 TOEFL IBT 80, ELT 6.0, TOEIC 750, Cambridge CAE (Certificate of Advanced English). Franceză: O bună cunoaștere a limbii franceze nu este obligatorie înainte de sosirea în Franța, dar TEF II sau un nivel echivalent poate fi necesară pentru a obține o viză. DOBÂNDITE COMPETENTELE Rezultatelor învățării globale: Cunostinte avansate de specificul industriei farmaceutice internaționale Cunoștințe avansate și capacitatea de a utiliza din reglementările internaționale specifice industriei farmaceutice O cunoaștere aprofundată a ciclului de viață de droguri. Capacitate puternică de a utiliza de stat a științelor inginerești, tehnologia și aspectele de reglementare de a concepe și de a dezvolta medicamente inovatoare de galenică avansate Capacitate puternică de a utiliza inginerie farmaceutice pentru a proiecta procese farmaceutice într-un mod durabil. Capacitate puternică de a dezvolta și produce medicamente generice și biosimilare, Bine capacitatea de a gestiona și supraveghea calitatea farmaceutică Bine abilitatea de a folosi de calitate prin design si PAT. Înțelegere a strategiilor și metodologiilor de management: tehnici de management, tehnici de proiectare și de management slabă, de fabricație și de management, management de proiect, tehnici de planificare, analiza financiară și de management al costurilor, managementul resurselor, metode de analiza de risc Bine capacitatea de a conduce un proiect complex, în conformitate cu procedurile de calitate, pentru a ține seama de bunele practici și reglementări de fabricație; pentru a dezvolta un sentiment de responsabilitate și de luare a deciziilor; și capacitatea de a acționa eficient. Bine capacitatea de a integra în viața profesională reală, într-o organizație, pentru a anima și să evolueze în el: management de proiect, comunicare ... Capacitate puternică de a lucra într-un context internațional: fluenta in limba engleza, de conștientizare culturală și internațional, cunoașterea culturii și limbii franceze Posibilitatea de a intra o carieră la nivel înalt în industria farmaceutică sau de a continua pentru prepararea unei teze de doctorat. JOBS TIPICE O maestru ADPHARMING a fost creat pentru a satisface nevoile tot mai mari ale dinamic sectorul industriei farmaceutice Mundial. Desigur ADPHARMING oferă oportunități provocatoare pentru tineri studenți interesați în industria farmaceutică. Ea are ambiția de a le instrui și de a produce experți și manageri calificați. Astăzi, de luare a deciziilor critice are nevoie de o pregătire la nivel înalt, inclusiv la nivel mondial știință, tehnologie, calitate, management, cunoștințe de reglementare, durabilitate și know-how în domeniul farmaceutic. ADPHARMING are ca obiectiv dezvoltarea acestui nou tip de lideri, pentru galenice R & D, producția de droguri, lean management, logistică și lanțului de aprovizionare ... Alegerea ADPHARMING vă permite să pilot și să stimuleze cariera ta în industria farmaceutică, cu un randament ridicat al investițiilor, într-un varietate de poziții: Manager de cercetare și dezvoltare în galenică avansate Lider de proiect Formularea Manager de sistem de calitate Manager de proiect PAT Manager de pilot Plant Performanță Plant & Process Manager excelență Auditor, consultant sau expert în domeniul Planificator de producție, Analist de producție Șef adjunct al Bioproducție Manager de proiect Lean sau lider managerul lanțului de aprovizionare Manager livrează Materiale - de asigurare a calității Manager de transfer de tehnologie / supraveghetor [-]

Maestru De Sănătate Publică

New England Institute of Technology
Online şi campus combinate Cu normă întreagă 2 anii September 2017 Statele Unite ale Americii East Greenwich

Maestru de Sănătate Publică (MSP), program la NEIT aplică o abordare interdisciplinară a pregăti specialiști în domeniul științei sănătății publice, cu o bază de abilități de management și de conducere pentru a practica cu succes a sănătății publice într-un rol de supraveghere / management pentru a supraveghea, planifica, evalua și de a îmbunătăți populația programe de sănătate și inițiative. [+]

O Maestru de Sănătate Publică (MSP), program la NEIT aplică o abordare interdisciplinară a pregăti specialiști în domeniul științei sănătății publice, cu o bază de abilități de management și de conducere pentru a practica cu succes a sănătății publice într-un rol de supraveghere / management pentru a supraveghea, planifica, să evalueze și să îmbunătățească programele și inițiativele de sănătate ale populației. Programul MPH trenurilor profesionale în serviciile esențiale de sănătate publică, împreună cu principiile critice de management, oferind absolvenților o viziune echilibrată a științei sănătății publice, cu o fundatie pe leadership, buget, supraveghere și management de proiect pentru a conduce eforturile de sănătate publică. Acest program folosește o modalitate hibrid de clase de week-end on-line și on-sol concepute pentru a satisface nevoile profesionale de lucru. Cu o utilizare inovatoare a tehnologiei și a participării studenților, profesioniștii vor fi introduse pentru stiinta de sanatate publica, precum si alte subiecte emergente, inclusiv informatică, pregătirea pentru situații de urgență, îmbunătățirea calității și a sănătății la nivel mondial prin prelegeri, lucrări de laborator și cursuri de stil seminar. Programul oferă, de asemenea, posibilități ample de interacțiune și expunerea elevilor la domeniul sănătății publice prin prelegeri, materiale de revizuire și de lucru atribuite pentru a afla mai multe despre provocările cu care se confruntă în domeniu și să aplice instrumentele învățate prin intermediul programului. Elevii pot completa acest program MPH interdisciplinar în cât mai puțin de doi ani (opt trimestre), luând 2 clase în fiecare trimestru. Pentru a îndeplini cerințele de absolvire, este necesar un minim de 48 de credite academice, inclusiv o experiență de 120 de ore pe teren într-o sănătate publică sau entitate strâns aliniată, în cazul în care elevii ar lucra cu un preceptor într-un proiect de pre-determinat, să pregătească o hârtie și să dea o pe-campus de prezentare. Un absolvent MPH poate lucra într-o varietate de setări de sănătate publică, inclusiv locale, de stat si agentiile federale de sanatate publica. Oportunități pot exista, de asemenea, în alte setări, cum ar fi organizațiile comunitare de sănătate; în fundații; coaliții sau grupuri de advocacy care lucreaza in sprijinul bolilor cronice (diabet, cancer, astm), preocupările legate de mediu (apă, alimente, azbest), entitati aliate (Medicaid, agentii de evaluare a programului, asigurări de sănătate), probleme de politică (municipalități, justiția legală și de mediu grupuri, organisme de reglementare); și, de asemenea, în campusurile universitare, agenții private non-profit și afaceri în programele de asistență și wellness ale angajaților. Cu principiile interdisciplinare ale programului MPH de la New England Institute of Technology, absolventii vor fi versat într-un număr de subiecte care apar în domeniul sănătății publice. Ei vor avea, de asemenea, posibilitatea de a participa la alte webinarii on-line și oportunități de dezvoltare profesională, făcând astfel programul MSP o abordare bine rotunjite la practica de sănătate publică, în timp ce extinde perspectivele și punctele de vedere ale teoriei sănătății publice. Misiune Misiunea NEIT Master of Science în programul de sănătate publică este de a ghida elevii să folosească teoria și practica științelor de sănătate publică și de management pentru a exercita funcțiile de bază de sănătate publică de evaluare, asigurare și politica de dezvoltare și să cultive inovația liderilor pentru a îmbunătăți starea de sănătate a populației. Cu o bază solidă în cursuri de management si leadership special concepute pentru practicieni de sanatate publica, absolvenții vor fi pregătite pentru a gestiona cu succes programe și eforturile într-o varietate de setări, cum ar fi organizații non-profit, comunitate și guvern. Antrenat cu acest context interdisciplinar, absolvenți de program MPH vor fi pregătite să conducă organizațiile, utilizează principiile de îmbunătățire continuă a calității și de a promova și proteja sănătatea publicului. Student Rezultate Până la sfârșitul programului interdisciplinar de sanatate publica, elevii vor deveni profesioniști bine rotunjite pregătite pentru a gestiona inițiativele din domeniul sănătății publice, astfel cum reiese din capacitatea de a: 1. Demonstrează o adâncime și lățimea de înțelegere a celor trei funcții de bază de sănătate publică (evaluare, asigurare și dezvoltare de politici) descrise prin cele zece servicii esențiale de sănătate publică: Monitoriza starea de sanatate pentru a identifica și de a rezolva problemele de sanatate comunitate. Diagnosticheze și să investigheze problemele de sănătate și riscurile pentru sănătate în comunitate. Să informeze, să educe și să împuternicească oamenii despre problemele de sanatate. Mobilizati parteneriate și acțiuni comunitare pentru a identifica și de a rezolva problemele de sănătate. Să dezvolte politici și planuri care să sprijine eforturile individuale și comunitare de sănătate. Să aplice legi și reglementări care protejează sănătatea și a asigura siguranța. Link-oameni de a avea nevoie de servicii de sănătate și asigurarea furnizării de asistență medicală atunci când altfel indisponibil. Assure forței de muncă publice și personal competent de îngrijire a sănătății. Să evalueze eficiența, accesibilitatea și calitatea serviciilor personale și bazate pe populație de sănătate. Cercetare pentru noi perspective și soluții inovatoare pentru probleme de sănătate. 2. Să demonstreze o profunzime și lățimea de înțelegere a competențelor de bază de sănătate publică: Analitice / Abilități de evaluare Dezvoltarea / Politica de planificare a programului Talent Abilități de comunicare Aptitudini competenta culturale Dimensiuni comunitate de practică Competențe Sănătate publică Științe Talent Planificare financiară și abilități de management Abilităților de conducere și sisteme de gândire 3. Să demonstreze utilizarea abilităților de management și de conducere și aplicarea acestora în planificarea, implementarea și evaluarea sănătății publice obiectivelor / programe direcționate pentru a aborda problemele de sanatate care afecteaza populatiilor la risc. 4. Să demonstreze cunoștințele și practica de sănătate publică fundație, cadre și resurse pentru evaluarea comunității, evaluarea, practicile bazate pe dovezi, etc. 5. În mod continuu valoarea și își asumă responsabilitatea pentru dezvoltarea profesională și învățarea pe tot parcursul vieții și să încurajeze aceste calități în altele. 6. Îngrijire pentru societate și profesia lor, prin demonstrarea în mod constant cel mai înalt nivel de etică în administrarea programelor de sănătate publică. Maestru de Sănătate Publică Gradul cursuri oferite PH 510 Biostatistica PH 515 Fundatii Sanatate Publica PH 520 Principii de Epidemiologie PH 525 Managementul și eficacității în domeniul sănătății publice PH 530 Principii de cercetare / Metode PH 535 de Marketing și Comunicare în Sănătate Publică PH 540 planificare și analiză financiară în domeniul sănătății publice PH 545 profesionale si Environmental Health PH 550 Planificare Sanatate Publica si Evaluare PH 555 Conducerea de Sănătate Publică PH 560 sociale și comportamentale Determinanți Sănătății PH 565 Etică și Drept de Sănătate Publică PH 570 Seminar Sanatate Publica PH 575 Câmpul Practicum PH 580 Seminar Sanatate Publica PH 585 Domeniul Practicum Proiect PH 589 Proiectul Master ' Posibilități de carieră Materne si director Copilului Sanatate Urgență de pregătire Managerul Cercetător, Asistent de cercetare sănătate Educator Analist de politici Directorul de mediu de sanatate Administrator de asistență medicală ONG Managerul [-]

Master în științe Biologice Si Biomedicale

Hamad bin Khalifa University
Campus Cu normă întreagă September 2017 Qatar Doha

Programele Hamad bin Khalifa Universitatea biologice si biomedicale Științe master expune tinerilor absolventi de facultati de stat-of-the-art de bază, clinice și de cercetare științele vieții translație. Cele multidisciplinare programe, predate sunt adaptate pentru a se concentreze pe domenii care sunt esențiale pentru aspirațiile și nevoile Qatar și regiune pe termen lung. Acestea au fost proiectate pentru a instrui următoarea generație de ... [+]

Masterat 2017. Master în Științe biologice si biomedicale Programele Hamad bin Khalifa Universitatea biologice si biomedicale Științe master expune tinerilor absolventi de facultati de stat-of-the-art de bază, clinice și de cercetare științele vieții translație. Cele multidisciplinare programe, predate sunt adaptate pentru a se concentreze pe domenii care sunt esențiale pentru aspirațiile și nevoile Qatar și regiune pe termen lung. Acestea au fost proiectate pentru a instrui urmatoarea generatie de oameni de stiinta pentru a putea valorifica pe un spectru complet de cunoștințe în domeniul științelor vieții și pentru a oferi studenților toate abilitățile de care au nevoie pentru a traduce rezultatelor cercetarii in beneficii clinice. Programul biologice si biomedicale Științe sunt livrate de facultate extrem de experiență din întreaga lume, care au fost alesi pe baza expertizei și competența lor în domenii cheie subiect. Cerințe de admitere Solicitanții admiterea la (BBS) programul de absolvent Stiinte Biomedicale biologică și trebuie să aibă o diplomă de licență la o instituție recunoscută. Ei trebuie să aibă o excelentă înregistrare de licență academice cu un fundal puternic în domeniul științei și dovezi de cursuri în domeniul științelor biologice sau medicale. În plus, solicitanții cu un fundal în informatică, inginerie, matematică sau va fi, de asemenea, luate în considerare în cazul în care sunt interesați să studieze în bioinformatica si biologie computationala. Solicitanții sunt obligați să ia IELTS sau TOEFL examen pentru a demonstra competență în limba engleză. Solicitanții care sunt fluent în limba engleză pot fi scutite de această obligație. În timp ce GRE nu este necesar pentru admiterea la programul de absolvent BBS, un scor puternic GRE va contribui la consolidarea materialului admiterea reclamantului. Toate cererile sunt analizate de HBKU-BBS Masters / Ph.D.. Comitetul consultativ de absolvent (GAC), care va lua decizia finală privind admiterea. [-]

Maestru în Hrana (ms)

University of Bridgeport
Campus sau Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 28 luni September 2017 Statele Unite ale Americii Bridgeport + 1 mai mult

Maestru UBS of Science în Nutriție se distinge de alte programe de masterat în accentul pe medicina funcțională și valoarea sa în creștere în prevenirea si tratamentul bolii. Încorporat în curriculum-ul este conceptul de bio-individualitate, care permite clinicienilor de a fi în măsură să ofere recomandări dieta si nutrienti personalizate, care vor fi eficiente. [+]

Maestru UBS of Science în Nutriție se distinge de alte programe de masterat în accentul pe medicina funcțională și valoarea sa în creștere în prevenirea si tratamentul bolii. Încorporat în curriculum-ul este conceptul de bio-individualitate, care permite clinicienilor de a fi în măsură să ofere recomandări dieta si nutrienti personalizate, care vor fi eficiente. Acest lucru este prevăzut cu o abordare științifică bazată pe dovezi. O Programul Human Nutrition oferă un studiu biochimic și fiziologic al nutriției și rolul său în sănătate și boală. Elevii câștiga calificare în consiliere în medicina alternativă și complementară utilizarea unor strategii nutritionale. Programul explorează în continuare rolul de nutritie ca strategie de prevenire, adjuvant, alternativa pentru prevenirea și ameliorarea condițiilor specifice de sănătate. Programul prevede, de asemenea, absolvenții săi cu o fundație pentru a intra Ph.D. programe în nutriție. Programul de Studiu Programul Human Nutrition constă în cursuri fundamentale in fiziologia umana si biochimie care se extinde pe cunostintele aprofundate privind macro și microelemente, individualitate biochimice, de dezvoltare umană, de evaluare functionala, si terapeutica nutritive. O perspectivă integratoare și globală este întrețesut cu o abordare bazată pe dovezi pentru evaluarea și consilierea unui client. Programul oferă acest studiu cuprinzător la persoanele cu programe de ocupat, care altfel nu ar fi în măsură să finalizeze un program de absolvent fără a întrerupe programele lor de lucru. Programul este accesibil persoane, prin clase care sunt deținute de sâmbătă și duminică de la ora 9 pm -5, un week-end în fiecare lună, timp de 28 luni; sau printr-un format de învățământ la distanță, în care programul este oferit on-line. Programul de Studiu Programul Human Nutrition constă în cursuri fundamentale in fiziologia umana si biochimie care se extinde pe cunostintele aprofundate privind macro și microelemente, individualitate biochimice, de dezvoltare umană, de evaluare functionala, si terapeutica nutritive. O perspectivă integratoare și globală este întrețesut cu o abordare bazată pe dovezi pentru evaluarea și consilierea unui client. Programul oferă acest studiu cuprinzător la persoanele cu programe de ocupat, care altfel nu ar fi în măsură să finalizeze un program de absolvent fără a întrerupe programele lor de lucru. Programul este accesibil persoane, prin clase care sunt deținute de sâmbătă și duminică de la ora 9 pm -5, un week-end în fiecare lună, timp de 28 luni; sau printr-un format de învățământ la distanță, în care programul este oferit on-line. Cerințele de admitere Studenții sunt acceptate în programul de nutritie de la știință și nonscience medii. Solicitanții trebuie să aibă un grad de bacalaureat de la o universitate sau colegiu acreditate, un GPA 3.0 pe o scară de 4.0, și toate lucrările desigur necesare pre finalizat. Studenții internaționali trebuie să furnizeze o dovadă a abilităților lingvistice, precum și o traducere autorizată de transcrieri de la universități din afara Statelor Unite (Aflați mai multe despre Cerințele programului de aici.) transcrieri oficiale universitare, precum și orice transcrieri absolvent și o declarație personală sunt de asemenea folosite pentru a evalua solicitanților. Declarația personală trebuie să fie între 250 și 500 de cuvinte și ar trebui să explice de ce elevul este interesat de continuarea studiilor în domeniul nutriției clinice, ceea ce aspirație profesională el / ea a legat la câmp, și de ce el / ea vrea să fie o parte a programului la scoruri de UB GRE nu sunt necesare. FLEXIBILITATE O Programul uman Nutrition Master ofera acest studiu cuprinzător la persoanele cu programe de ocupat, care altfel nu ar fi în măsură să finalizeze un program de absolvent fără a întrerupe programele lor de lucru. Programul este accesibil persoanelor fizice prin intermediul unui program de pe-campus cu clasele care sunt deținute de sâmbătă și duminică de la 9 am - 17, un week-end în fiecare lună, timp de 28 de luni, sau printr-o distanță de învățare format on-line. Acreditare O Programul uman Nutrition Master este licențiat și acreditat de către Consiliul de administrație Connecticut Biroul de învățământ superior, în timp ce la Universitatea din Bridgeport este acreditat instituțional prin New England Asociația de școli și universități (NEASC). Acreditare de către ACEND (pentru dietetică) nu este necesară, deoarece Master of Science nu este un program de formare dietetică și nu include un dietetică coordonate de stagiu necesar pentru eligibilitate pentru a lua examenul de înregistrare a datelor de conectare RD. Oportunități Bursa Bursele parțiale sunt acordate în fiecare termen atât pe-campus și studenții on-line. S-ar putea solicita o cerere de bursă odată acceptați în program. Învățare Rezultate UB nutritiei umane Institutul Universitar va: Să promoveze și să susțină gradul de conștientizare a beneficiilor de nutritie optima pentru sănătate și bunăstarea generală Integrarea cunoștințelor științei biochimice si fiziologice cu interventii nutritionale bazate pe dovezi și de luare a deciziilor competentă pentru a preveni, în mod pozitiv influențează, și să sprijine diverse probleme de sanatate Manifestă un comportament profesional, care este etic, de colaborare, și cultural sensibil Demonstreze capacitatea de a finaliza cu succes examenul de nutriție cuprinzătoare UB [-]

Maestru De Acupunctura (mac)

Five Branches University
Campus Cu normă întreagă September 2017 Statele Unite ale Americii Santa Cruz San Jose

Programul MAC este proiectat pentru studenții care doresc să dezvolte o acupunctura subliniind practică și mai ales pentru cei interesati de implementarea creștere rapidă modelul clinica comunitate. Programul include instrucțiuni cu privire la modul de a stabili și de a gestiona o clinica de acupunctura comunitate. [+]

Masterat 2017. Master de Acupunctura (MAC) Programul este conceput special pentru următoarele persoane: Studenții care doresc să practice în afara California Elevii interesati de dezvoltarea unei acupunctura practică subliniind, inclusiv medici si alte medici occidentali autorizate autorizate să folosească ace de acupunctura în statul California. Programul MAC este oferit doar în limba engleză, la noastre Santa Cruz și San Jose campusuri. Programul include atât pregătire academică și clinică, cu accent pe practica acupunctura într-un mediu medical integrativ. Dacă aveți de gând de a practica în California, și nu sunt un MD sau medic de Vest licență, va trebui să finalizeze programul MTCM care include atât acupunctura și studii chineze medicina pe bază de plante. Comunitate Acupunctura Clinica O programul MAc este proiectat pentru studenții care doresc să dezvolte o acupunctura subliniind practica si mai ales pentru cei interesați în implementarea modelului de creștere rapidă clinica comunitate. Programul include instrucțiuni cu privire la modul de a stabili și de a gestiona o clinica de acupunctura comunitate. Prezentare generală a programului Maestrul de program Acupunctura este un program de grad profesional de trei ani care constă din 2256 oră și un total de 119.25 de unități. Curriculum-ul este predat pe bază de semestru cu instruire clinică și alte cursuri desemnate continuă pe durata verii. Predate de facultate extrem de realizat în educație TCM, curriculum-ul este oferit prin intermediul următoarelor opt departamente academice și clinice: TCM Teoria TCM Acupunctura TCM Herbology TCM medicina clinica TCM Training Clinic Medicina de Vest Studii complementare Revizuire și evaluare Obiective MAc educaționale Obiectivele educaționale ale programului MAc oferă orientări pentru dezvoltarea curriculum-ului, evaluarea calității și succesului programului, precum și măsurarea realizările absolvenților noștri. La finalizarea programului de absolvenții noștri vor fi: Acupuncturisti clinice cu înaltă calificare, care ajuta la prevenirea si tratarea bolilor si eficient diagnostica, prescrie și să ofere tratament medical în parametrii de Medicina Traditionala Chineza si medicina integrativă Furnizorii de servicii medicale primare cu cunoștințe aprofundate și abilități ale celor patru ramuri de medicina tradițională chineză (acupunctura, masaj Tuina, Energetică, chineză alimentare Medicină) și componentele integratoare ale medicina de Vest Competent în evaluarea pacienților și calificați să recunoască afecțiuni medicale care necesită sesizări de pacienți cu alte furnizorii de servicii medicale Furnizorii de servicii medicale calificate care înțeleg importanța de a adera la etica medicală universale și profesionale, precum și responsabilitățile sociale de acordare a asistenței medicale primare pentru public Capabile să atingă scoruri mari trecători pe examenele naționale de certificare necesare pentru a deveni un acupuncturist licențiat Succes în stabilirea și gestionarea unui cabinet privat sau de lucru ca parte integrantă a unei echipe profesioniste de furnizorii de servicii medicale. Programul MAc îndeplinește cerințele de acreditare ale Comisiei de Acreditare pentru Acupunctura si Medicina orientale (ACAOM). O Maestru de Acupunctura (MAc) Gradul este acordat studenților care finalizează întregul program MAc în stare bună academice și fără obligații financiare restante la Universitate. Gradul de MAc îndeplinește cerințele de care aveți nevoie pentru a sta de National examenul de certificare Acupunctura. [-]

Maestru Ilustrare științifice

Zuyd University of Applied Sciences
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 2 - 4 anii September 2017 Ţările de Jos Maastricht + 1 mai mult

În acest program de studiu internațional vă va învăța să facă vizualizări exacte de subiecte din domeniul clinic, medical și biologic. [+]

maestru ilustrare științifice În acest program de studiu internațional vă va învăța să facă vizualizări exacte de subiecte din domeniul clinic, medical și biologic. Vei primi abilitățile de a utiliza o gamă largă de tehnici tradiționale și digitale vizualizare. Unic în Europa! Unic în Europa! O imagine spune mai mult decat o mie de cuvinte Nu este surprinzător faptul că în științele biomedicale sunt create în mod tradițional ilustrații pentru a permite comunicarea între om de știință și scriitor, profesor și elev, sau medic și pacient. Arta si stiinta vin împreună în ilustrație științifică. Expertiza dumneavoastră viitoare Când treceți, esti un specialist care face vizualizarea precise de subiecte din domeniul clinic, medical și biologic. Aveți aptitudinile necesare pentru a utiliza o gamă largă de tehnici tradiționale și digitale vizualizare. Cel mai bun din două universități de top Ilustrație de Master științific este un program de studiu internațional în care veți întâlni cu elevi din tari europene si nu numai. Unic în Europa. Este cooperare între Facultatea de Arte de la Universitatea Zuyd de Stiinte Aplicate din Maastricht si Facultatea de Sanatate, Medicina si Life Sciences de la Universitatea din Maastricht. Limbă Engleză / olandeză. Lectorii vorbește și germana. Sarcină de studiu În mod normal, va studia și lucra la universitate timp de aproximativ 20 de ore pe săptămână. În plus, va trebui să studieze la domiciliu timp de 20 de ore pe săptămână. Credite de studii Programul cuprinde 120 de credite europene în total. DURATA Full-time pe durata a doi ani universitari, sau part-time pe durata a patru ani universitari, din septembrie până în iulie. Pentru cine este acest maestru interesant? Dacă aveți o diplomă de licență, o motivație puternică, talent proofable în desen și o atitudine de cercetare proufound, vă rugăm să se aplice pentru unul din putinele locuri pentru studenți. Cele mai multe informații despre înregistrare și de admitere. Programul de predare Training în competențe tehnice De formare are un accent puternic pe aplicarea de tehnici imagistice convenționale în legătură cu fotografie, video și pe calculator tehnici de precis afișare bidimensional de structuri tridimensionale. Pregătire suplimentară în reconstrucție tridimensională digitală și modelare este dat în ateliere. Ai dobândi o bază teoretică larg, precum și experiența practică în lucrul cu tehnici medicale, cum ar fi disecție, prelucrare de secțiuni microscopice și macroscopice de serie si de lucru cu tehnici de imagistica medicala, cum ar fi tomografie computerizata (CT) și imagistica prin rezonanta magnetica (IRM). Devenind un povestitor științific Pentru a putea crea o imagine corecta științific, nu trebuie să fie doar un meșteșugar bun, dar, de asemenea, un "povestitor" restante și comunicator. Trebuie să fii capabil să comunice cu specialiști din diferite domenii științifice, înțelegerea problemei științific și apoi să fie capabil să-l transforme într-vizualizare pentru un public țintă specific. Crearea de imagini pentru educatia pacientului necesită o abordare diferită decât crearea de imagini pentru un grup de medici specialisti. Din acest motiv, nu vor fi instruiți doar în anatomie și nomenclatură medical, dar veți fi, de asemenea, ghidat în domeniul comunicării. Mai mult decât atât, prin intermediul unor misiuni practice (inclusiv ilustrează o procedură chirurgicală) va construi o experiență în a face abstracții și schematisations de realitatea de a crea o imagine care spune povestea științifică în cel mai bun mod posibil. Temele Programul de predare este construi în trei teme: Om Animal Chirurgie umane și animale Fiecare dintre temele constă de trei până la cinci componente și fiecare componentă implică una sau mai multe sarcini, care se ocupă cu diverse aspecte ale ilustrare științifice și în care diferite tehnici tradiționale de vizualizare sunt practicate și aplicate. Sarcinile sunt clasificate în funcție de complexitate, ceea ce duce până la nivelul necesar pentru practica profesionala. Examinare finală și de absolvire Programul se încheie cu un examen final, format din două componente: Un proiect de absolvire în care voi scrie, ilustra și proiecta un publicare. Un examen oral. În plus, vă expune munca într-o expoziție de absolvire și să compuneți un portofoliu de opere de artă reprezentative dumneavoastră vă produse în timpul programului. Publicația și portofoliului servi drept capodopera care vă ajută să găsească de lucru într-o practică profesională. Cadre didactice Mici O mică echipă de profesioniști dedicați, care toate au propriile lor specializare (cum ar fi ilustrare stiintifice si medicale, anatomie, software-ul, reconstrucție facială etc.), va instrui. Intrare de experiența lor de muncă și implicarea lor în problemele de practica profesională ține programul până-la-data, educațional justificată și în strânsă legătură cu această practică profesională. Toți publică în mod regulat imagini, contribuie la congrese și să ia parte la dezbaterea cu privire la profesia de ilustrare științifice și medicale. Experți profesioniști externi contribuie ca invitați la cursuri, ateliere de lucru și în proiecte de absolvire finale. Regulamentele academice și de examinare (OER) Reglementările academice și de examinare (pentru care acronimul olandez este OER) furnizează toate informațiile de care aveți nevoie va despre conținutul cursului, suportul academic oferit, precum și modul în care sunt organizate examene. Acestea conțin, de asemenea, informații despre cerințele de admitere. Descărcați fișierul pdf actualului Resurse Educaționale Deschise (în olandeză) pentru acest an universitar. Procedura de admitere Cerințele de admitere Educație anterioară: diplomă de licență. Cerințe suplimentare: va trebui să afișeze motivație și talent suficient în desen. De asemenea, este necesară o atitudine de cercetare. Procedura de admitere De îndată ce am primit formularul de cerere va vom invita pentru procedura de admitere, care constă din următoarele etape: 1. O preselecție bazat pe o misiune acasă și portofoliul digital. 2. Un interviu motivare și evaluare a portofoliului. 3. O misiune practic. Când treci preselecție (1) va vom invita pentru examenul de admitere care va avea loc la Maastricht pentru o zi întreagă. În această zi va fi testat cu privire la capacitatea dumneavoastră de program. Puteți afișa mostre ale propriei munci într-un portofoliu și să discute munca ta cu comisia de admitere (2). Partea finală este o misiune practic stabilit de comisia de admitere (3). Cum se aplică? Dacă doriți să se aplice vă puteți înregistra pe Studielink, sistemul informațional național pentru universități olandeze. Cititi mai multe despre înregistrare și de inscriere. În cazul în care nu sunteți cetățean al unei țări / EER UE, diplomelor trebuie să fie verificate de către o instituție în Țările de Jos numit Nuffic. Termenul limită pentru aplicare este primul din mai. După înregistrarea la Studielink, veți primi un răspuns de la Zuyd. [-]

îngrijire

International University Alliance
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă September 2017 Statele Unite ale Americii Boston

Colegiul de Nursing ofera, certificat de post-master și doctor în Nursing Practice programe de master on-line (DNP), inclusiv un program de administrare MSN în asistență medicală. [+]

Masterat 2017. îngrijire programe postuniversitare Colegiul de Nursing ofera, certificat de post-master și doctor în Nursing Practice programe de master on-line (DNP), inclusiv un program de administrare MSN în asistență medicală. Programul de doctorat este conceput pentru cohorte mici (7-10 de studenți în fiecare an), cu programarea flexibilă și sprijin de școlarizare. Programele specifice pregătesc asistente medicale pentru roluri ca asistente medicale practica avansata, lideri de asistenta medicala si directori si oameni de stiinta asistenta medicala. Programe de masterat Colegiul de Nursing ofera programe postuniversitare in urmatoarele avans practica de asistență medicală și de conducere specialități: Pentru adulti gerontologie Ingrijire Nurse Practitioner acuta (AGACNP) Familia Nurse Practitioner (FNP) Psihice Sanatate Mintala Nurse Practitioner - Familie (PMHNP-Family) Nursing Administratie - organizationala Leadership Programele de masterat sunt oferite on-line, cu studenții din specialitățile programului de practică în avans necesare pentru a veni la campus un minim de două ori pe semestru. gradul de master în asistență medicală și certificatul APRN post-universitare sunt acreditate de către Comisie privind Collegiate Nursing Educație (http://www.aacn.nche.edu/ccne-accreditation). Toate programe oferă eligibilitate pentru a aplica pentru examenele naționale de certificare, cum ar fi FNP, AGACNP, PMHNP familie sau în Administrarea Nursing. Planurile de studiu Programul Adult gerontologie ingrijire acuta Nurse Practitioner se pregătește asistenta pentru a furniza servicii de asistenta medicala pentru adulti bolnavi acut si la pacientii gerontologie cu probleme de sănătate complexe. Programul Familiei Nurse Practitioner pregătește asistenta pentru a oferi asistenta medicala primara in intreaga durata de viata. Psihiatrie Sanatate Mintala Nurse Practitioner - programul de familie se pregătește asistenta pentru a furniza servicii de psihiatrie de sanatate mintala pentru clientii / pacientii din intreaga durata de viata in diferite medii. Programul de Leadership organizational se pregătește asistente medicale pentru a fi lideri-cheie în organizațiile de sănătate. Cerințe de ieri (După încheierea programului) Finalizarea procesului de programul aprobat de studiu Încheie un ciclu de trei ore de cercetare aplicată (NURS791) sau un curs de teze de șase ore (NURS799) Au o AAP cumulată de cel puțin 3.0, cu note de cel puțin 3.0 în toate programele de cursuri de studiu și toate cursurile de nivel de 700 Finalizeze programul în termen de șase ani Se trece Evaluarea MSN cuprinzătoare ore clinice complete, [-]