Vezi Masterate în Biologie în Statele Unite ale East Lansing în Statele Unite ale Americii 2021

Un masterat este un tip de calificare postuniversitară care le permite studenților să devină experți într-un domeniu ales de ei. Concepute pentru cei care deja dețin o diplomă de licență, aceste programe durează aproximativ doi ani.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de st… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste

East Lansing, Michigan este cunoscut pentru una dintre universitatile de top din SUA, Universitatea de Stat din Michigan. Din acest motiv, cartier centrul orașului este alcătuită în principal din cartierele studentesti.

Masterate de Top în Biologie în Statele Unite ale East Lansing în Statele Unite ale Americii 2021