Caută Masterate în Biologie în Spania 2022

Un masterat este un program de studiu avansat care poate fi terminat în aproximativ doi ani, după ce studenții au obținut deja o diplomă de licență într-un domeniu asemănător. Studenții pot alege să facă un Masterat în Arte, un MSc sau un MBA, în funcție de obiectivele lor actuale și viitoare.Studiul biologiei poate duce la o carieră în asistență medicală, educație, conserva… Citeste mai mult

Studiul biologiei poate duce la o carieră în asistență medicală, educație, conservarea mediului și biotehnologie. Acesta poate forma și o bază pentru urmarea unui studiu de doctorat în domenii de activitate clinică sau de cercetare.

Spania (spaniolă: España) este o țară diversă de partajare Peninsula Iberică cu Portugalia, la capătul vestic al Mării Mediterane. Spania este considerată o țară exotică în Europa, datorită locuitorilor săi prietenos si stilul de viata relaxat. Durata normală de cursuri universitare în Spania este de 4 ani, cu excepția Medicina si diplome duble, care sunt 6. Madrid și Barcelona sunt bine orașe din întreaga lume cunoscut pentru bucătăria sa, viața de noapte vibrantă, și faimosul folclor și festivități.

Solicită Informații despre Masterate în Biologie în Spania 2022

• Populare Cele mai recente Funcție
  • Populare
Santiago de Compostela, Spania

Obiectivul cursului este de a instrui elevii în efectele factorilor nutriționali, de mediu și de viață asupra încărcăturii genetice individuale și a sănătății organismului. ... +

Obiectivul cursului este de a instrui elevii în efectele factorilor nutriționali, de mediu și de viață asupra încărcăturii genetice individuale și a sănătății organismului. -

Universidad Complutense de Madrid
Madrid, Spania

Acest Master are o orientare de cercetare, dezvoltare și inovare și permite aprofundarea în diferite fațete microbiologice și parazitologice precum exploatarea sistemelor microbiene, patogeneza și controlul microorganismelor și paraziților și asigurarea calității în Microbiologie. -
2 semestre
Spaniolă
Sept 2022
15 Feb 2022

Bircham International University
Villanueva de la Cañada, Spania +2 Mai mult

Conjunctia biologiei si psihologiei, a creierului si a comportamentului. Acest program acoperă în mod cuprinzător - de la nivelul molecular la experiența conștientă a omului - relația dintre mecanismele structurale și fiziologice ale creierului / sistemului nervos și realitatea psihologică a minții. Programul investighează plasticitatea moleculară și celulară, dezvoltarea neuronală și psihologică, sistemele senzoriale, sistemele motorii, atenția, memoria, limbajul, gândirea și imagistica, emoția, perspectivele evolutive și conștiința. -
36 - 54 săptămâni
Engleză, Spaniolă, Limba franceza, Portugheză, Germană, Chinez, Japonez, Rusă, Arabic

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Santiago de Compostela, Spania