Master of Science in Kinesiology and Health

Generalități

Programul de descriere

Studenții absolvenți în program obțin un master în știință (MS) în kineziologie și sănătate.

Admiterea în programul de absolvire este deschisă studenților care au obținut o diplomă de licență cu un program important de studiu în domeniul științei în sănătate, exerciții și sport, kinesiologie sau educație fizică. Este necesară o medie minimă de 3 grade, trei scrisori de recomandare și scoruri pentru examenul de absolvire (GRE). Studenților care au absolvit studii universitare în alte domenii li se poate acorda admitere provizorie și trebuie să completeze cursuri suplimentare. Este necesar un scor minim TOEFL de 540 la examenul scris, 76 la examenul bazat pe internet sau 6,5 la IELTS pentru studenții care nu au limba engleză ca primă limbă.

Cum să aplicați

Termenul limită de depunere a cererilor pentru programul din campus este 1 februarie .

Studenții care se aplică la programul la distanță vor fi luați în considerare în mod continuu.

Vă rugăm să rețineți: Aplicațiile pot fi revizuite după termenele limită, dar prioritatea Asistenței absolvenților va fi acordată cererilor completate și depuse în termenele enumerate.

126853_53e9d046485bb108f5d08460962f30771139d9e34e50744e712678d1924ac2_1280.jpgstevepb / Pixabay

Așteptări și rezultate

1. Dobândirea cunoștințelor de teren

Încercăm să învățăm cu profunzime în domeniul de interes al elevului, dar întotdeauna în contextul unui corp de cunoștințe (lărgire) existent.

Evaluarea obiectivelor

  1. Menținerea în program este evaluată prin standarde minime pentru GPA cumulat (3.0). Dacă GPA-ul unui student scade sub acest minim, i se acordă un semestru pentru a-și ridica GPA la standardul minim.
  2. Calitatea academică a întregului program de studiu al unui student este evaluată prin programul de studiu. "Programul de studiu este o listă a cursurilor pe care studentul le va finaliza (teză și non-teză). Programul de studiu este aprobat de către consilier al studenților și directorul programului absolvent în divizie.
  3. Cunoașterea specifică a conținutului pentru fiecare program (teză și non-teză) este evaluată prin finalizarea satisfăcătoare a cursurilor finalizate (programul de studiu).
  4. Cunoștințele corespunzătoare fiecărui curs enumerat în programul de studiu sunt evaluate prin evaluarea facultăților de absolvire a unor examene, proiecte, experimente de laborator, lucrări pe termen, pregătiri de portofoliu sau prezentări.
  5. Contextul mai larg de cunoștințe este evaluat în continuare prin intermediul tezei de plan A sau a documentului Plan B. Pentru teza Plan A, membrii comisiei (trei facultăți absolvente, două din cadrul diviziei și una din afară) evaluează teza studentului prin propunerea orală, teza scrisă și apărarea orală. Pentru documentul Plan B, membrii comisiei (trei facultăți absolvente, două din cadrul Diviziei și una din afară) evaluează documentul studentului prin propunerea orală și lucrarea scrisă.

2. Aplicarea cunoștințelor

Încercăm să îi ajutăm pe studenții noștri să își aplice cunoștințele în setări practice adecvate (de exemplu, în laboratoarele de cercetare, laboratoarele de predare, școlile, locurile de muncă, centrele de sănătate etc.).

Evaluarea obiectivelor

  1. În cea mai largă manieră, ne așteptăm ca elevii să poată traduce ceea ce învață în setări în interiorul și în afara academiei. Aceasta este evaluată prin experiență într-o varietate de setări (de exemplu, program de reabilitare cardiacă, laboratoare de cercetare a facultăților, laboratoare de curs, kinesiologie și / sau stagii de sănătate, cursuri de educație fizică școlară etc.).
  2. Un tip de evaluare obișnuită a aplicației este efectuat prin sarcini de curs care impun elevilor să lucreze voluntar cu sau să observe diverse populații, de exemplu, îmbătrânirea, copiii de școală, sportivii, angajații informați sau la locul de muncă.
  3. Prin studiul lor de teză sau lucrarea Plan B, se așteaptă ca studenții să poată explica aplicația practică sau consecințele / semnificațiile posibile ale cercetării lor. Acest lucru este evaluat prin studenții care își prezintă teza sau documentul Plan B într-o întâlnire deschisă cu facultatea și studenții.

3. Descoperirea cunoașterii

Încercăm să-i prezentăm pe studenții noștri în procesul de cercetare și bursă, inclusiv predarea unor abilități cognitive precum testarea teoriei, sintetizarea literaturii, punerea de întrebări semnificative de cercetare, proiectarea studiilor și analizarea datelor.

Evaluarea obiectivelor

  1. Toți studenții absolvenți trebuie să finalizeze cursul metodelor de cercetare ale diviziei (KIN / HLED 5085) și cel puțin un curs în statistici avansate pentru a le introduce în procesul de cercetare. Aceste cursuri evaluează capacitatea elevului nostru de a înțelege și de a efectua cercetări credibile.
  2. Participarea activă la cercetare, indiferent dacă planifică și implementează studiul tezei sau redactează documentul Plan B, este experiența centrală a programului nostru de absolvire. Propunerile de cercetare sunt dezvoltate de studenții noștri. Aceasta are loc sub supravegherea fiecărui student absolvent consilier al facultății și a membrilor comisiei.
  3. O altă componentă a studenților care completează o teză este cererea oficială și aprobarea pentru subiecții umani și cercetarea animalelor. Succesul în această etapă este evaluat prin aprobarea proiectului de cercetare de către Comitetul de revizuire instituțională UW găzduit în Biroul de cercetare.
  4. Experiența de primă mână în încercarea de a descoperi noi cunoștințe este creată printr-un proiect de cercetare independent (KIN / HLED 5097 sau 5587) sub îndrumarea unui membru al facultății absolvent. Această experiență este evaluată prin finalizarea cu succes a unui raport al proiectului.

4. Afișarea cunoștințelor imaginative

Încercăm să le oferim studenților noștri spiritul de învățare pe tot parcursul vieții care este capturat prin imaginația de idei și soluții alternative - chiar baza căutării adevărului, întrucât este susținută de comunitatea de savanți - care îi va pregăti pe absolvenții noștri să reușească în profesiunea lor cariere. Așa cum a observat filosoful Alfred North Whitehead, imaginația este contagioasă. Whitehead a continuat să spună că imaginația nu poate fi cântărită sau măsurată; în învățământul absolvent, acesta poate fi expus doar de o facultate care este luminată de imaginație. Pe cât putem, încercăm să expunem această învățare cu imaginație, astfel încât să ne infectăm proprii studenți cu aceeași lumină. Nici o evaluare a impactului unei astfel de influențe nu poate fi făcută decât în cariera studenților noștri absolvenți. Cu toate acestea, credem că atunci când elevii noștri ne părăsesc, ei sunt un purtător al acestei contagiuni pozitive.

Evaluarea obiectivelor

  1. Ne așteptăm ca studenții noștri (cei care studiază pe campus) să participe la prezentările studenților absolvenți, precum și la prezentările invitați de lectori invitați care sunt programate în cadrul Diviziei și să încurajeze studenții noștri să participe la prezentări la nivel de campus pentru a se ține la curent cu schimbările din domeniile de studiu conexe. Credem că imersiunea timpurie în sesiuni de cercetare activă și burse poate cultiva mai multe imaginații agende de cercetare și burse în viitorul studentului.
  2. Îi încurajăm pe elevii noștri să participe la forumuri locale, de stat, naționale sau internaționale în domeniile lor de interes. Aceasta poate lua forma unor prezentări de cercetare, prezentări de afișe, care servesc ca reactori, care participă la comisii sau la organizatori de întâlniri. Membrii facultăților absolvenți își informează periodic studenții despre oportunitățile de a participa public la întreprinderea de cercetare și educație.
  3. Membrii facultăților absolvenți își încurajează studenții să participe la întreprinderea savantă printr-o discuție informală a ideilor, a protocoalelor alternative de cercetare, a teoriilor noi, a colaborărilor noi, a noilor descoperiri de cercetare educațională. Aceste discuții pot fi printre studenții înșiși, între ei și mentorii lor, sau cu profesori invitați. Puncte cheie
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

The University of Wyoming offers a world-class education in the small community of Laramie, Wyoming. Founded in 1886, the university each year welcomes more than 14,000 students from all 50 states and ... Citeste mai mult

The University of Wyoming offers a world-class education in the small community of Laramie, Wyoming. Founded in 1886, the university each year welcomes more than 14,000 students from all 50 states and 90 countries. As a land-grant university, we are dedicated to serving the state of Wyoming and producing graduates who go on to be global leaders. Here you can study everything from agronomy to zoology, criminal justice to theatre and dance. Citește mai puţin