Singurul Master în evaluare și reabilitare neuropsihologică cu cazuri simulate la pacienți
UNIR master oficial UNIR în neuropsihologie clinică este orientată profesional și obiectivul său principal este de a oferi studentului o pregătire completă, cuprinzătoare și avansată în neuropsihologie clinică.
Universitatea Internațională din La Rioja are peste 100 de acorduri cu clinici și centre de sănătate de pe întreg teritoriul național care vă vor permite să efectuați stagii externe cu care vă puteți finaliza instruirea.Obiectivele MaestruluiMasteratul în neuropsihologie clinică vă va permite să:Cunoașteți diferitele modele teoretice pentru a explica funcția creierului și relația sa cu comportamentul uman , precum și pentru a dezvolta o viziune integrativă.
Să poată face o evaluare adecvată a stării cognitive, emoționale și comportamentale .
Aveți o cunoaștere transversală a alterărilor neuropsihologice și a tulburărilor de natură diversă, consecință a unei disfuncții cerebrale și veți învăța să propuneți metode adecvate de evaluare și intervenție.
Obțineți o cunoaștere aprofundată a domeniului de acțiune al neuropsihologiei clinice și a tipului de funcții desfășurate în acesta.
Efectuați stagii obligatorii în centre specializate cu neuropsihologi cu înaltă experiență .
Vă instruiți cu profesori de nivel superior .
Obțineți cunoștințe științifice și necesare despre progresele în neuroanatomia funcțională și funcționarea sistemului nervos central și aplicați aceste cunoștințe practicii clinice.
Cunoașterea tehnicilor de reabilitare și stimulare în domeniul neuropsihologiei clinice și posibilitatea de a le modifica în situații specifice de tratament.
Dobândiți capacitatea de a evalua efectul unui tratament neuropsihologic, precum și de a-i modifica obiectivele în funcție de contingențele existente în timpul tratamentului.Informații generaleDurata: 1 an academic
Examene față în față: la sfârșitul fiecărui semestru
Credite ECTS: 60 ECTS (9 ECTS de practici)
Metodologie: educație 100% online
Cursuri online live
Tutor personalCurriculumPrimul sfertProgrese în neuropsihologie (6 ECTS)
Evaluare neuropsihologică (6 ECTS)
Reabilitare neuropsihologică (6 ECTS)
Procese cognitive I (6 ECTS)
Procese cognitive II, emoție și comportament (6 ECTS)al doilea mandatNeuropsihologie infantilă (4,5 ECTS)
Neuropsihologie a îmbătrânirii (4,5 ECTS)
Stagii externe (9 ECTS)
Proiect final de master (12 ECTS)metodologieÎnvățați cursuri online
Oferim studenților posibilitatea de a participa la cursuri online live în fiecare zi. În timpul acestor sesiuni, elevii vor putea interacționa cu profesorul și își vor rezolva întrebările în timp real, împărtășind cunoștințe și experiențe. Ritmul de antrenament este adaptat, pe cât posibil, la nevoile fiecărui grup de studenți. A nu participa la o clasă live nu înseamnă a lipsi. Toate sesiunile pot fi vizualizate cu întârziere, de câte ori doriți. Astfel, elevii care nu pot urma cursul în direct nu sunt răniți.
Resurse didactice
UNIR virtual UNIR oferă o mare varietate de conținut pentru a pregăti fiecare subiect. Aceste materiale sunt organizate într-un mod care facilitează învățarea agilă și eficientă. În acest fel, este posibil să accesați subiectele care dezvoltă conținutul programului, ideile cheie ale fiecărui subiect (pregătite de personalul didactic al subiectului), material audiovizual complementar, activități, lecturi și test de evaluare.
În plus, veți avea acces la cursuri de master pe teme specifice și veți putea participa la forumuri, chat-uri și bloguri în care interacționați cu profesori și colegi, extinzând cunoștințele și rezolvând eventualele îndoieli.
Tutor personal
La UNIR , fiecare student are un tutor personal din prima zi, întotdeauna disponibil prin telefon sau e-mail. Rolul tutorelui este fundamental în traiectoria fiecărui student, deoarece este cea mai mare legătură cu universitatea și punctul său de referință în timpul procesului de formare.
Tutorii oferă o atenție personalizată prin monitorizarea constantă a fiecărui elev.Rezolvați îndoieli cu privire la procedurile academice, procedurile sau îndoielile specifice cu privire la subiecte.
Ajută la planificarea studiului pentru a folosi mai bine timpul.
Recomandați ce resurse didactice ale platformei să utilizați în fiecare caz.
El este implicat în studiile studenților pentru a-i ajuta să treacă fiecare disciplină.Sistemul de evaluare
Pentru a evalua nivelul de realizare a obiectivelor obținute în Master, este necesar să se evalueze competențele dobândite în timpul studiului. Evaluarea finală a învățării se realizează luând în considerare nota obținută în următoarele puncte.Evaluare continuă (rezolvarea cazurilor practice, participarea la forumuri, dezbateri și alte mijloace de colaborare și test de evaluare).
Examinare față-în-față finală.
Teza de doctoratExcursii profesionaleProfesioniștii din domeniul sănătății din centrele de reabilitare neuropsihologică publice sau private (este necesară o diplomă de calificare în psihologie generală a sănătății).Profil de absolventStudenții care finalizează masteratul în neuropsihologie clinică, care este propus în următorul program, vor putea:Cunoașteți fundamentele teoretice necesare exercitării neuropsihologiei clinice și diferitele modele explicative ale funcției creierului care ar trebui să ghideze o intervenție terapeutică
Cunoașteți procesul de evaluare neuropsihologică și utilizați instrumentele necesare destinate acestuia, învățând o utilizare responsabilă și critică a acestor instrumente, în special în ceea ce privește interpretarea lor.
Elaborați un profil neuropsihologic prin procesul de evaluare și înțelegeți compatibilitatea cu diferite patologii existente sau sindroame clinice.După finalizarea acestui curs postuniversitar, studentul va avea cunoștințele adecvate pentru a scrie rapoarte și a transmite informații prin intermediul acestora, atât pentru alți profesioniști din domeniul medical cu tehnicile adecvate, cât și pentru transmiterea către pacienți și rude într-un mod inteligibil și adecvat. .
Studenții absolvenți vor înțelege relațiile dintre evaluarea și tratamentul modificărilor detectate, fiind capabili să organizeze obiective specifice de lucru pentru fiecare caz și să înțeleagă cum să le supravegheze realizarea.
Studenții care finalizează diploma postuniversitară vor avea o viziune globală asupra procesului de tratament (reabilitare sau stimulare), atât la nivelul lor, înțelegând ce instrumente și tehnici pot folosi în munca lor, cât și la nivelul interacțiunii lor cu alți profesioniști din alte discipline care merg să participe la procesul de reabilitare a unui pacient. Acest lucru întărește nevoia de masterate profesionale și de calitate în neuropsihologie, deoarece acest proces este o recunoaștere tacită a cererii mari de formare pe care o necesită disciplina.