Master în Biosciențe experimentale și medicale

Generalități

Programul de descriere

Sunteți curioși despre cum este să studiați la LiU? Alătură-te la noi pentru o discuție despre cum este să trăiești și să studiezi în campusurile noastre din Suedia. Oferim webinarii și înregistrări gratuite atât pentru studenții potențiali, cât și pentru cei admiși pe tot parcursul anului. Click aici pentru a afla mai multe!

Urmăriți webinarul - noiembrie 2019

  • Început: august 2021
  • Locul de studiu: Linköping
  • Nivel: al doilea ciclu
  • Codul aplicației: LIU-91300

Programul de masterat în Biosciențe Medicale la LiU a primit cel mai mare rating în evaluarea autorității suedeze de educație superioară a programelor de biomedicină din Suedia, cinci dintre rezultatele învățării evaluate fiind evaluate ca fiind de foarte înaltă calitate și a șasea ca de înaltă calitate - - cel mai bun rezultat dintre toate programe de master internaționale în domeniul Biomedicinei din Suedia

Programul de master experimental și medical Biosciences pregătește studenții pentru o carieră științifică în domeniul larg al științelor vieții, cu un accent deosebit pe înțelegerea mecanismelor celulare și moleculare legate de sănătate și boli.

Programul a fost conceput pentru a oferi studenților cunoștințe de prim rang în biomedicină și subiecte conexe. Acesta unește cunoștințele teoretice cu abilitățile practice, așa cum se vede cel mai clar în proiectele experimentale individuale.

Cursurile sunt predate folosind mai multe formate, inclusiv lecturi regulate, grupuri de tutorial care aplică învățarea bazată pe probleme (PBL), lucrări de laborator și discuții de seminar. Clasele de laborator folosesc sisteme puternice de model pentru a ilustra concepte moderne de biologie medicală, în timp ce PBL promovează învățarea pe tot parcursul vieții. După două cursuri inițiale, obligatorii, cursurile elective oferă planuri de studiu individuale și flexibilitate în crearea unui profil care crește gradul de ocupare a tuturor studenților din științele vieții. Sunt acoperite diferite domenii precum biologia cardiovasculară, celulele stem și aplicate pentru medicina regenerativă, genetica medicală și neurobiologie. Raționamentul științific, atitudinile etice și colaborarea multidisciplinară sunt acordate în mod special, pentru a pregăti studenții pentru un viitor independent și profesional în biomedicină.

Proiectele individuale în care elevii își aplică cunoștințele teoretice și metodologice sunt părți cheie ale programului. În primul an, proiectul în Biosciențe experimentale și medicale va permite studenților să lucreze la o misiune specifică timp de zece sau douăzeci de săptămâni. În cel de-al doilea an, se realizează un proiect de licență pe o durată (teza de master). Ambele proiecte sunt alese în colaborare cu un supervizor, iar scopul studentului este de a defini un obiectiv de cercetare, de a realiza munca experimentală și de a produce un raport scris care plasează munca în contextul cunoștințelor actuale în domeniu. Proiectul de diplomă este realizat într-un laborator de cercetare, fie la Linköping University fie la o altă universitate suedeză sau internațională, în industrie sau în sectorul public.

Program dublu grad

O caracteristică suplimentară a programului este posibilitatea unui număr limitat de studenți de a studia la Viena, Austria, în al doilea an. În afară de experiență, se obține un grad suplimentar - - Master of Science in Engineering. Studiile la Universitatea de Științe Aplicate, Technikum Wien, în cadrul programului Ingineria țesuturilor și medicina regenerativă au o legătură puternică cu industria.

122709_photo-1532187863486-abf9dbad1b69.jpgLouis Reed / Unsplash

Silabă

Introducere

Linköping University Master în Experiență și Biosciențe medicale cuprinde patru semestre de studii cu normă întreagă, în total 120 de credite. Biologia medicală este principalul domeniu de studiu al programului. Metodologia științifică, biostatistica și filozofia științei fac parte din domeniul principal de studiu. Programul este organizat în cursuri, iar lucrările experimentale și practice sunt combinate cu cunoștințe teoretice pentru a permite integrarea diferitelor materii, precum și progresul în cadrul programului.

Scop

În Legea învățământului superior, capitolul 1, secțiunea 9 (SFS 1992: 1434), au fost stabilite următoarele rezultate generale de învățare pentru cursurile din ciclul doi și programele de studiu:

Cursurile din ciclul secundar și programele de studiu se bazează fundamental pe cunoștințele dobândite de studenți în timpul cursurilor și programelor de studiu din ciclul I sau echivalentul acestuia.

Cursurile din ciclul secundar și programele de studiu implică dobândirea de cunoștințe, competențe și abilități de specialitate în legătură cu cursurile și programele de ciclu din primul ciclu, iar pe lângă cerințele pentru cursurile din ciclul I și programele de studiu trebuie:

  • Dezvoltați în continuare capacitatea elevilor de a se integra și de a folosi în mod autonom cunoștințele lor.
  • Dezvoltați capacitatea elevilor de a face față fenomenelor, problemelor și situațiilor complexe.
  • Dezvoltarea potențialului studenților pentru activități profesionale care necesită o autonomie considerabilă sau pentru activități de cercetare și dezvoltare. (Ordonanța 2006: 173).

Rezultate naționale de învățare pentru un grad de master (120 credite)

Conform Ordonanței de învățământ superior (Ordonanța 2006: 1053), Ordonanța de calificare, au fost stabilite următoarele calificări generale:

Cunoștințe și înțelegere

Pentru un grad de master (120 de credite), studentul trebuie:

  • Demonstrați cunoștințe și înțelegere în principalul domeniu de studiu, incluzând atât cunoștințe ample ale domeniului și un grad considerabil de cunoștințe specializate în anumite domenii ale domeniului, cât și cunoștințe cu privire la activitățile actuale de cercetare și dezvoltare.
  • Demonstrează cunoștințe metodologice de specialitate în domeniul principal de studiu.

Competență și abilități

Pentru un grad de master (120 de credite), studentul trebuie:

  • Demonstrați abilitatea de a integra în mod critic și sistematic cunoștințele și analiza, evaluarea și tratarea fenomenelor, problemelor și situațiilor complexe, chiar și cu informații limitate.
  • Demonstrați abilitatea de a identifica și de a formula probleme în mod critic, autonom și creativ, precum și de a planifica și, folosind metode adecvate, de a efectua sarcini avansate într-un interval de timp prestabilit, contribuind astfel la formarea cunoștințelor, precum și capacitatea de a evalua această lucrare.
  • Demonstrați capacitatea de a vorbi și de a scrie atât la nivel național, cât și internațional de a raporta clar și de a discuta concluziile sale și cunoștințele și argumentele pe care se bazează în dialog cu diferite audiențe.
  • Demonstrați abilitățile necesare pentru participarea la activități de cercetare și dezvoltare sau angajare autonomă în alte capacități calificate.

Judecată și abordare

Pentru un grad de master (120 de credite), studentul trebuie:

  • Demonstrați capacitatea de a face evaluări în domeniul principal de studiu informați prin probleme disciplinare, sociale și etice relevante și, de asemenea, de a demonstra conștientizarea aspectelor etice ale activității de cercetare și dezvoltare.
  • Demonstrați o perspectivă asupra posibilităților și limitărilor cercetării, rolul acesteia în societate și responsabilitatea individului pentru modul în care este utilizat.
  • Demonstrați capacitatea de a identifica nevoia personală de cunoștințe suplimentare și de a-și asuma responsabilitatea pentru învățarea continuă.

Proiect independent (proiect de licență)

O cerință pentru acordarea unui grad de master (120 de credite) este completată de către studentul unui proiect independent (proiect de licență) pentru cel puțin 30 de credite în domeniul principal de studiu. Proiectul de licență poate cuprinde mai puțin de 30 de credite, însă nu mai puțin de 15 credite, dacă studentul a finalizat deja un proiect independent în ciclul doi pentru cel puțin 15 credite în domeniul principal de studiu sau echivalentul unui program de studiu în afara Suedia.

Oportunități de carieră

Programul de master Biosciences experimentale și medicale este conceput pentru a pregăti studenții pentru cariere în industria farmaceutică și de îngrijire a sănătății. Absolvenții vor putea lucra în medii de cercetare biomedicală, companii de dezvoltare sau de producție, în sectorul public sau în mediul academic, prin doctorat. programe.

Cerințe de intrare

Licență echivalentă cu un kandidatexamen suedez în cadrul unei discipline cu relevanță pentru științele biomedicale. Aceasta ar putea include studii anterioare la facultățile de medicină, tehnologie / științe naturale, odontologie sau medicină veterinară. O parte majoră a cursurilor incluse în licență ar trebui să fie la subiecte precum biochimie, biologie celulară, biologie moleculară, genetică, tehnologie genică, microbiologie, imunologie, fiziologie, histologie, anatomie și patologie.

Engleză care corespunde nivelului de limbă engleză în învățământul secundar superior din Suedia (engleză 6 / B).

Ultima actualizare Oct 2020

Despre facultate

In close collaboration with the business world and society, Linköping University (LiU) conducts world-leading, boundary-crossing research in fields including materials science, IT and hearing. In the ... Citeste mai mult

In close collaboration with the business world and society, Linköping University (LiU) conducts world-leading, boundary-crossing research in fields including materials science, IT and hearing. In the same spirit, the university offers many innovative educational programs, many of them with a clear vocational focus, leading to qualification as, for example, doctors, teachers, economists, and engineers. Citește mai puţin
Linköping , Norrköping , Linköping , Linköping , Lidingö + 4 Mai mult Mai Puțin