MS în marketing biofarmaceutic

Generalități

Citește mai multe despre acest program pe site-ul școlii

Programul de descriere

Prezentare generală

Master of Science in Biofarmaceutice Marketing (BPMK) este un program de absolvire interdisciplinară de 27 de unități în marketing de precizie, care se adresează exclusiv carierelor din industriile biofarmaceutice și plătitoare. BPMK este conceput pentru a construi cunoștințe de bază și abilități strategice care vizează biotehnologia

120407_Keck.jpeg

BPMK reprezintă un prim program de acest gen pentru abordarea încorporarii „ecosistemului economic sănătos” complet, pentru îmbunătățirea și facilitarea aplicațiilor practice ale marketingului bazat pe date, ceea ce duce la îmbunătățirea accesului, segmentării și înțelegerii clienților și pacienților. Rezultatul acestui proces strategic mai profund bazat pe analiză este o reducere semnificativă a riscului pieței și a pierderii de oportunități, prin îmbunătățirea informațiilor și a eficienței planificării.

Absolvenții programului de marketing Biofarmaceutic sunt pregătiți profesional în principiile succesului și leadershipului, începând de la industria farmaceutică tradițională, prin biotehnologie, dispozitive integrate, diagnosticări de 1 și 2 generații și imunoterapeutice avansate, printr-o gamă largă de proiecte de asistență medicală nou apărute și cerințe de carieră. inclusiv:

  • Informații de afaceri, prețuri
  • Dezvoltarea produselor, lansarea și planificarea pieței
  • Strategii de acoperire, rambursare și plasare de produse
  • Valoare
  • Vânzări vizate
  • Comunicare, publicitate și prognoză care vizează în special produsele biofarmaceutice
  • Segmentarea clienților și a pacienților și directă către publicitatea consumatorilor

Acest nou grad accelerat - destinat atât adulților care lucrează, cât și studenților cu normă întreagă - este configurat să fie finalizat în cel mai scurt timp

3 semestre

Curriculumul combină prelegerile predate profesional în clasă cu învățarea practică la distanță și proiectele de mentorat din lumea reală, cu accent pe rezolvarea problemelor „din lumea reală” și învățarea bazată pe scenarii.

Cursurile vor fi organizate în weekend-urile selectate la USC, necesitând o participare limitată la campus pe curs.

120408_Daryl-Davies.jpg

Cursuri

Programul de marketing pentru biofarmaceutice USC este conceput pentru a avansa accesul pe piață din orice punct al ciclului de viață al unui produs pentru o poziționare optimă pe piață și utilizarea produsului.

Piața biofarmaceutică BPMK 500: Strategia de rambursare

Analizați sursa

BPMK 501 Asistenți medicali, Asigurări

Analizați evoluția, proiectarea, inovația în rândul produselor de sănătate și politicile de acoperire. Impactul costurilor și controalele asupra primelor de asigurare, tactica formulară

Dezvoltarea și comercializarea produselor biofarmaceutice BPMK 502

Introducere în rolurile strategice ale studiilor clinice, ale agențiilor de reglementare și ale guvernului în dezvoltarea de produse. Planificarea profilurilor pentru R

BPMK 503 Publicitate și comunicare biofarmaceutică

Înțelegeți poziționarea, sincronizarea și oportunitățile de piață ale produsului. Dezvoltarea mesajelor cheie și comunicare Pathways , bugete, măsuri cantitative de creștere. Lansare integrată

BPMK 504 Plasament Formular Plătitor: Valori

Profil categorii de asigurări, controale și cereri publice. Alinierea măsurilor de formulare și valoare

BPMK 505 Economia sănătății produselor

Instrumente microeconomice de asistență medicală aplicată, evaluarea tehnologiei de sănătate, rentabilitate

Prețul produsului biofarmaceutic BPMK 506

Proiectare hărți de dezvoltare, metode

BPMK 510 Capstone 1: Proiect de management al biofarmaceutic

Programul a direcționat cercetarea de bază și subiecte pentru a dezvolta abilitățile de bază ale studenților în jurul proiectării de cercetare, execuție, planificare, prezentare și apărare, în concordanță cu standardele industriei biofarmaceutice. (3 unități)

BPMK 511 Capstone 2: Proiect de management

Cercetări avansate și subiecte direcționate către studenți pentru a dezvolta abilități individuale ale studenților în jurul proiectării, execuției, planificării, prezentării și apărării, în concordanță cu standardele industriei biofarmaceutice. (3 unități)

cerinţe

Cerințe de eligibilitate a aplicației

  1. A obținut diplomă de licență cu un GPA total de 3.0 sau mai mare
  2. GRE sau GMAT este necesar pentru aplicare
  3. Doar studenți internaționali: TOEFL (minimum 90 cu nu mai puțin de 20 în fiecare secțiune) sau IELTS (minimum 6,5 cu nu mai puțin de 6 pe fiecare punctaj la fiecare bandă)
Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Founded in 1905, the USC School of Pharmacy has played a key leadership role in both the advancement of the field of pharmacy and in the education of new generations of pharmacists and remains one of ... Citeste mai mult

Founded in 1905, the USC School of Pharmacy has played a key leadership role in both the advancement of the field of pharmacy and in the education of new generations of pharmacists and remains one of the nation’s foremost schools of pharmacy today. Citește mai puţin