$close

Filtre

Vezi rezultatele

Cele Mai Bune Facultăți în Statele Unite ale Atherton în Statele Unite ale Americii 2022

Un program de licență durează patru ani și le permite studenților să își aleagă specializarea sau domeniul de studiu. Multe școli oferă opțiuni se studiu part time astfel ca studenții care sunt ocupați cu muncă sau familia să poată obține de asemenea o diplomă de licență.Statele Unite ale Americii este o țară mare în America de Nord, adesea menționată ca "SUA ", "SUA ",… Citeste mai mult

Un program de licență durează patru ani și le permite studenților să își aleagă specializarea sau domeniul de studiu. Multe școli oferă opțiuni se studiu part time astfel ca studenții care sunt ocupați cu muncă sau familia să poată obține de asemenea o diplomă de licență.

Statele Unite ale Americii este o țară mare în America de Nord, adesea menționată ca "SUA ", "SUA ", "Statele Unite ", "America ", sau pur și simplu " Statele ". Colegii americani sunt finanțate de către "predare " percepute studentului, care este de multe ori destul de scump, foarte frecvent ajungând în zeci de mii de dolari pe an.

Contactează Direct Școlile pentru Programe de Licență în Sănătate în Statele Unite ale Atherton în Statele Unite ale Americii 2022

Citește mai puţin
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Menlo College
Atherton, Statele Unite ale Americii

Psihologia este studiul minții umane. Psihologii ne ajută să ne înțelegem mai bine pe noi înșine și relațiile noastre în lumea în schimbare rapidă din jurul nostru. Unele dint ... +

Psihologia este studiul minții umane. Psihologii ne ajută să ne înțelegem mai bine pe noi înșine și relațiile noastre în lumea în schimbare rapidă din jurul nostru. Unele dintre întrebările pe care le punem – și răspundem – la Menlo College includ: De ce ne comportăm în anumite moduri în persoană față de online? Cum ne afectează creierul atracția față de ceilalți și angajamentul nostru în lumea muncii sau a școlii? Cum putem sprijini populațiile marginalizate la școală sau la locul de muncă și în comunitățile noastre? Ce pot contribui psihologii la performanța sportivilor? Cum influențează mediile îmbogățite sau sărace rezultatele academice și profesionale? Cum putem realiza și comunica cercetări care sunt responsabile din punct de vedere etic și respectă experiențe multiple de viață? Ce formează identitatea noastră și cum evoluează ea de-a lungul vieții noastre? Cum putem aplica știința și metodele științifice pentru a ajuta oamenii să ducă vieți satisfăcătoare? Cum putem înțelege și trata mai bine bolile mintale, promovând în același timp bunăstarea? Cum putem prospera social, psihologic și fizic de la tinerețe până la sfârșitul vieții? Pentru a ne ajuta să răspundem la aceste întrebări, facultatea de Psihologie a elaborat programul Misiunea de a promova bunăstarea indivizilor și comunităților prin creșterea gradului de conștientizare a influențelor psihologice, sociale, culturale și biologice asupra creșterii și dezvoltării umane. Pentru a îndeplini Misiunea programului de Psihologie, facultatea adoptă o viziune în care studenții sunt încurajați să privească comportamentul uman din perspective atât interpersonale, cât și intrapersonale, examinându-și propriile experiențe în lumina relațiilor cu ceilalți. Clasele mici reunesc profesorii și studenții pentru a lucra și a se provoca reciproc pentru a stabili și atinge obiective academice, personale și profesionale. Aceste rețele de dezvoltare a profesorilor și colegilor îi ajută pe studenți să se cunoască pe ei înșiși, să își dezvolte punctele forte și să-și depășească punctele slabe pentru a identifica ceea ce ar dori să realizeze în lume. La Menlo, oferim o bază solidă pentru o diplomă de licență în psihologie printr-un curriculum general de psihologie de divizie superioară, în timp ce explorăm problemele psihologice actuale, inclusiv dezvoltarea identității, relațiile interculturale și genul în organizațiile sociale. Programa de Psihologie este susținută de patru piloni ai științei psihologice: influențe biologice asupra comportamentului; antecedente și tratamente de psihopatologie; diferențe individuale și culturale de personalitate; și schimbarea dezvoltării pe parcursul vieții. Studenții la psihologie selectează dintre cursurile opționale de bază în psihologie, arte liberale și afaceri pentru a-și individualiza explorarea comportamentului uman în multe contexte sociale și organizaționale, cu un ochi către școala absolventă și pozițiile profesionale. Două pedagogii semnături demonstrează integrarea teoriei și practicii, care este un semn distinctiv al curriculum-ului de psihologie: experiențe aplicate pe teren și teza de senior pe o temă de relevanță personală și profesională. Accentul pe înțelegerea teoretică puternică și aplicațiile conceptuale care vizează interesele individuale pregătește cu succes studenții pentru o multitudine de căi, inclusiv cariere și studii postuniversitare în domenii precum consiliere, servicii umane, reabilitare, educație, drept și afaceri. Orice ai alege, când vei părăsi Menlo, vei fi gata. Asociația Americană de Psihologie (APA 2013) recomandă cinci grupuri de obiective și rezultate ale învățării pentru a se asigura că toți absolvenții de psihologie au cunoștințele și abilitățile așteptate la nivel de licență - și pregătirea pentru carieră pentru a aborda școala postuniversitară și o varietate de roluri profesionale. Nivelurile de bacalaureat ale acestor clustere sunt țesute pe tot parcursul curriculum-ului Psihologie. Baza de cunostinte in psihologie: Din punct de vedere conceptual, acest obiectiv înseamnă că studenții au o amploare și o profunzime rezonabilă a „conceptelor cheie, principiilor și temelor generale în psihologie” (APA, 2013, pg. 15). Operațional, studenții vor finaliza o evaluare cuprinzătoare a competențelor de bază ale curriculumului: tulburări psihologice, dezvoltarea duratei de viață, biopsihologie și teoria personalității. Anchetă științifică și gândire critică: Din punct de vedere conceptual, acest scop înseamnă că elevii pot „utiliza raționamentul științific pentru a interpreta fenomenele psihologice” (APA, 2013, pg. 20). Operațional, studenții proiectează și desfășoară proiectul Capstone de teză senior care demonstrează alfabetizarea informațională psihologică și standardele de proiectare, critică și analiză a cercetării. Responsabilitate etică și socială într-o lume diversă: Din punct de vedere conceptual, acest scop înseamnă că studenții pot „aplica standarde etice pentru a evalua știința și practica psihologică” (APA, 2013, pg. 26) într-o comunitate globală diversă. Operațional, studenții demonstrează atenție la problemele psihosociale ale diverselor populații și practicile etice pentru cercetare și servicii umane de-a lungul curriculum-ului, culminând cu criticile lor asupra unui corp de literatură din teza de studii superioare. Comunicare: Din punct de vedere conceptual, acest obiectiv înseamnă că studenții „demonstrează abilități eficiente de scris… și de prezentare” (APA, 2013, pg. 30). Operațional, studenții demonstrează abilități de comunicare scrisă și orală prin efectuarea și scrierea unei analize a literaturii analitice a unei probleme social-psihologice cheie și prezentând oral constatările lor unui public public în temeiul tezei de specialitate. Dezvoltare profesională: Din punct de vedere conceptual, acest obiectiv înseamnă că studenții „dezvoltă o direcție profesională semnificativă pentru viața după absolvire” (APA, 2013, pg. 16) care aplică „conținut și abilități psihologice obiectivelor lor de carieră”. Operațional, conținutul cursului, proiectele tezei de senior și oportunitățile de voluntariat sau de stagiu pot fi folosite pentru a explora diferite direcții de angajare și școală absolventă. Profesori Mark Hager -
Licenţă
Normă întreagă
4 ani
Engleză
Aug 2022
Campus