Programe de Licență de Top în Biologie în Europa 2022

Un program de licență durează patru ani și le permite studenților să își aleagă specializarea sau domeniul de studiu. Multe școli oferă opțiuni se studiu part time astfel ca studenții care sunt ocupați cu muncă sau familia să poată obține de asemenea o diplomă de licență.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celul… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Europa este al șaselea cel mai mare continent și cuprinde 47 de țări și dependențele asortate, insule și teritorii. Acesta este marginita de Marea Mediterana la sud, Asia de est, și Oceanul Atlantic la vest.

Contactează Direct Școlile pentru Programe de Licență în Biologie în Europa 2022