Programe de Licență de Top în Biologie în America de Nord 2022

Un program de licență este un program avansat care durează de obicei în jur de patru ani de studiu. Cunoștințele și instruirea primite de studenți în timpul studiilor pot duce la oportunități profesionale incredibile după absolvire.Biologia examinează activitatea organismelor în domenii de funcție, dezvoltare și evoluție, dar și cum acești factori influențează locurile în car… Citeste mai mult

Biologia examinează activitatea organismelor în domenii de funcție, dezvoltare și evoluție, dar și cum acești factori influențează locurile în care organismele trăiesc. Biologia poate studia în plus și modurile în care organismele individuale interacționează în mediul lor.

Spanning 23 de țări, America de Nord este continent umplut cu posibilitatea de învățământ. Studenții au posibilitatea de a învăța mai multe limbi și de a dezvolta o înțelegere a diferitelor culturi foarte mult.

Contactează Direct Școlile pentru Programe de Licență în Biologie în America de Nord 2022

• Recomandat Cele mai recente Funcție
  • Recomandat
The University of Findlay
Findlay, Statele Unite ale Americii

Indiferent dacă aspirați să efectuați cercetări biologice de ultimă oră, să urmați școala medicală sau să călătoriți pe glob în căutarea de noi specii, programul de biologie Findlay va oferi cunoștințele și abilitățile necesare pentru înțelegerea lumii biologice. -

Lawrence University
Appleton, Statele Unite ale Americii

În încercarea de a înțelege creierul și sistemul nervos - și modul în care acestea răspund la stimuli sau gânduri, de la nivelul moleculelor la comportamente - Lawrence oferă neuroștiințe printr-o abordare interdisciplinară intensivă care se bazează pe punctele forte ale programelor noastre de biologie, chimie și psihologie. . -

Trine University
Angola, Statele Unite ale Americii

Trine University oferă studenților din primul an o oportunitate remarcabilă de a obține o „intrare directă” la un doctorat în kinetoterapie după finalizarea unui plan de studii universitar aprobat în trei ani sau în cursul tradițional de patru ani. Selectați studenții din primul an care au obținut performanțe academice superioare în liceu și care au fost admiși oficial la un masterat universitar pot solicita intrarea directă în programul de doctor în kinetoterapie al Trine University Studenții trebuie să aleagă o specializare în biologie sau știința exercițiului. Intrarea directă poate fi realizată prin selectarea unei căi de 3 + 3, a trei ani de muncă accelerată de licență urmată de programul de doctorat de trei ani, sau a căii mai tradiționale de 4 + 3, patru ani de muncă de licență plus trei ani de program de doctorat în fizioterapie.* Un plan de studiu care să permită studenților să-și finalizeze diploma de licență în 4 ani sau mai puțin, îndeplinind în același timp toate cerințele de admitere a programului DPT, trebuie aprobat de către președintele programului de licență și de directorul programului DPT. ** Studenții din programul de admitere directă nu vor fi eligibili pentru a primi burse instituționale în anii în care sunt considerați studenți absolvenți. (Pentru 3 + 3 studenți, aceștia sunt anii patru, cinci și șase. Pentru 4 + 3 studenți, aceștia sunt anii cinci, șase și șapte.) Studenții sunt încurajați să investigheze oportunități de finanțare alternative pentru a finaliza școala postuniversitară în ultimii ani . -
6 - 7 ani
Ian 2022

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Wright State University