Doctorat în medicină
Queen's University Belfast
Informatie cheie
Locația campusului
Belfast, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 - 4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 23.850 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxă internațională
Introducere
Școala de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale antrenează ~ 250 de studenți postuniversitari de cercetare care efectuează doctorat, MD și MPhil în cercetarea cancerului, medicina experimentală, sănătate publică și educație medicală. Populația sa diversă de studenți postuniversitari cuprinde atât oameni de știință de bază, cât și oameni de știință clinici din întreaga lume, angajați în proiecte de cercetare de amploare care acoperă lățimea portofoliului de cercetare al școlii, de la bioinformatică până la biologia moleculară și celulară până la studiile clinice.
Repere medicinale
Link-uri pentru industrie
Școala de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale promovează o interacțiune strânsă de colaborare cu companii de biotehnologie locale și globale, precum Almac și Randox. Astfel de relații sunt susținute de știința descoperirii inovatoare și de aplicația clinică a acesteia și au dus la dezvoltarea de noi aplicații și terapii de diagnostic / prognostic.
Dezvoltarea carierei
Programul postuniversitar al Școlii de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedice pregătește studenții atât în abilități specifice cercetării, cât și în abilități generice spre promovarea dezvoltării profesionale. Studenții pot beneficia, de asemenea, de sfaturi pentru dezvoltarea carierei la Forumul anual de cercetare postuniversitar al școlii, prin programul său de mentorat de la egal la egal, și ca parte a programului lor individual de dezvoltare postuniversitară. Școala de absolvire QUB oferă, de asemenea, oportunități ample pentru dezvoltarea carierei, care completează pregătirea de cercetare postuniversitară specifică școlii.
Facilități de clasă mondială
Ca membru al grupului Russell al principalelor universități din Marea Britanie, Queen's University Belfast se angajează să mențină cele mai bune cercetări. În ultimul exercițiu al cadrului de excelență în cercetare, peste 75% din activitatea sa de cercetare a fost considerată excelentă la nivel internațional sau lider mondial, în timp ce Queen's s-a clasat pe locul 8 în Marea Britanie pentru intensitatea cercetării. Ca atare, Queen's oferă un mediu ideal pentru a sprijini cercetarea postuniversitară de înaltă calitate.
Studenții postuniversitari din Școala de Medicină, Stomatologie și Științe biomedicale își vor întreprinde proiectele de cercetare în cadrul Institutului de Științe ale Sănătății, care a beneficiat de investiții semnificative (> 100 milioane GBP) și se mândrește cu facilități și tehnologie de ultimă generație.
Experți renumiți pe plan internațional
Studenții postuniversitari din Școala de Medicină, Stomatologie și Științe biomedicale sunt supravegheați îndeaproape de personalul academic cu experiență și sunt priviți ca o componentă centrală și critică a programelor lor de cercetare de vârf la nivel mondial.
Experiența studenților
Școala de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale oferă un mediu vibrant pentru formarea postuniversitară în cercetare. În prezent, există aproximativ 250 de studenți care desfășoară proiecte de cercetare clinică și științifică de bază care lucrează îndeaproape împreună cu personalul postdoctoral și academic din cadrul Institutului de Științe ale Sănătății. Elevii sunt încurajați să interacționeze atât în cadrul disciplinelor, cât și între ele, prin evenimente școlare formale și informale, dintre care multe sunt conduse de elevi.
Fapte reale
Studenții de cercetare sunt încurajați să joace un rol complet și activ în raport cu gama largă de activități de cercetare întreprinse în cadrul școlii și există multe resurse disponibile, inclusiv:
- Oportunitatea de a beneficia de infrastructură de talie mondială și facultate academică.
- Program de pregătire postuniversitar personalizat, inclusiv aspecte specifice și generice și mentorat de la egal la egal în carieră.
- Acces la programul de cercetare postuniversitar QUB.
- Furnizarea unui laborator comun și a unui spațiu de birouri, conform cerințelor proiectului de cercetare.
Informații de cercetare
Studii asociate
Școala are parteneriate de colaborare curente cu Institutul Național al Cancerului NIH (Washington) și Centrul de Cancer Princess Margaret (Toronto), împreună cu dezvoltarea relațiilor cu instituții internaționale din Orientul Mijlociu (de exemplu, Universitatea Hașemită, Zarqa, Iordania) și China (de exemplu, China Universitatea de Medicină, Shenyang). În plus, unii dintre studenții noștri actuali își desfășoară majoritatea cercetărilor în străinătate (de exemplu, SUA, China, India, Dubai) cu supervizori numiți atât din QUB, cât și din instituția externă. Școala sprijină, de asemenea, oportunități de formare pe termen scurt de cercetare pentru studenții săi postuniversitari în grupuri de colaboratori internaționali; aceste experiențe îmbogățitoare nu numai că beneficiază proiectul, ci oferă o perspectivă valoroasă asupra cercetării într-un context global.
Teme de cercetare
Patrick G Johnston Center for Cancer Research (PGJCCR)
Povara globală a cancerului crește odată cu incidența de acum 15 milioane de diagnostice noi în fiecare an. Patrick G Johnston Center for Cancer Research (PGJCCR) este în concordanță cu această problemă globală de sănătate și este specializat în integrarea descoperirilor academice, a întreprinderilor industriale / comerciale și a practicilor inovatoare de îngrijire a sănătății pentru a promova livrarea eficientă a medicamentelor de precizie împotriva cancerului, pentru a îmbunătăți sănătatea și rezultatele pacienților, generează bogăție și alină suferința. PGJCCR a înființat echipe multidisciplinare de succes axate pe cancerele de origine gastrointestinală, de prostată, de sân și de ovar. Fiecare echipă încorporează clinicieni specialiști în boli, expertize acreditate în patologie moleculară care aduc depozite de țesuturi biobancare afiliate și cadre didactice calificate în arta (i) descoperirii biomarkerilor și a bioinformaticii, (ii) investigației biologice și dezvoltării terapeutice și (iii) urmăririi penale timpurii -studii clinice bazate pe traducere. Succesul nostru semnificativ a rezultat dintr-o abordare puternică bazată pe echipe.
Wellcome Wolfson Institute for Experimental Medicine
Institutul Wellcome Wolfson pentru Medicină Experimentală (WWIEM) se angajează să cerceteze excelența, făcând descoperiri științifice în mecanismele bolii, pe care le traducem prin terapii inovatoare pentru a îmbunătăți rezultatele pacienților. Suntem un centru internațional de excelență în ceea ce privește bolile oculare, bolile infecțioase și bolile respiratorii, cu un accent central pe imunologie, biologia celulelor moleculare și investigațiile bazate pe pacienți. WWIEM cuprinde trei teme principale de cercetare axate pe imunologie și microbi, medicină respiratorie și medicină vizuală și vasculară. Grupul nostru de cercetare în domeniul imunobiologiei și microbilor se concentrează pe înțelegerea sistemului imunitar, care este esențială pentru apărarea corpului uman, nu numai în prevenirea unei largi varietăți de boli, ci și în sprijinirea recuperării acestora. Grupul nostru de cercetare în domeniul medicinei respiratorii se concentrează pe înțelegerea proceselor care duc la boli pulmonare obișnuite, cum ar fi astmul, fibroza chistică și sindromul de detresă respiratorie acută. Grupul nostru de cercetare Viziune și Medicină Vasculară se concentrează în special asupra inflamației din sistemul cardiovascular, ca o cauză frecventă a bolilor cardiace și a altor boli vasculare, care reprezintă o povară semnificativă pentru sănătate pentru societate. Munca noastră are un impact important în lupta împotriva afecțiunilor precum diabetul, bolile cardiovasculare și bolile oculare.
Centrul pentru Educație Medicală
Studenții care se alătură Centrului pentru Educație Medicală vor avea ocazia să dezvolte un proiect de educație utilizând o serie de metode calitative și cantitative, pentru care este pusă la dispoziție o pregătire specifică. Cercetarea cuprinde o serie de medii de învățare și se întinde pe continuumul educației medicale. Proiectele sunt legate de un angajament de bază pentru îmbunătățirea îngrijirii pacienților prin educație. Interesele actuale de cercetare includ pedagogia GP, învățarea îmbunătățită prin tehnologie, identitatea, cercetarea critică și diversitatea și incluziunea. Studenții sunt îndrumați să-și dezvolte propriile întrebări și metodologii de cercetare în sfera largă a centrului.
Centrul pentru Sănătate Publică
Misiunea generală a Centrului pentru Sănătate Publică (CPH) este de a îmbunătăți sănătatea și de a reduce inegalitățile, de a preveni și gestiona mai eficient bolile cronice și dizabilitățile și de a îmbunătăți furnizarea de asistență medicală și socială. CPH cuprinde patru teme principale de cercetare axate pe epidemiologie și sănătate publică, epidemiologie a cancerului, nutriție și sănătate publică și servicii de sănătate și sănătate globală. Grupul nostru de cercetare în domeniul epidemiologiei și sănătății publice valorifică Big Data în știința descoperirilor și aplicarea sa la practica clinică și de sănătate publică, pentru a ajuta la înțelegerea modului în care atât genele, cât și mediile (inclusiv normele sociale și rețelele) modelează riscul la indivizi și populații. Grupul nostru de cercetare în domeniul epidemiologiei cancerului include programe axate pe epidemiologie moleculară pre-malignă, progresie a cancerului gastro-intestinal și medicină de precizie și farmaco-epidemiologie care explorează potențialul de refacere a medicamentelor. Grupul nostru de cercetare în domeniul nutriției și sănătății publice lucrează pe parcursul întregii vieți pentru a înțelege factorii determinanți ai unei diete sănătoase la indivizi, grupuri cu risc (de exemplu, școlari, femei însărcinate, persoane în vârstă) și populații întregi, precum și la identificarea modalităților de îmbunătățire a acesteia. Grupul nostru de cercetare Servicii de sănătate și sănătate globală se concentrează pe îngrijirea sănătății persoanelor cu afecțiuni cronice și sănătate mintală precară, îmbunătățirea calității și implementarea științei, sănătatea bucală și cancerele conexe, metodologia studiilor, economia sănătății și sănătatea ochilor la nivel mondial.
Oportunități de doctorat
Contactați-ne pentru informații despre bursele de studii postuniversitare finanțate pentru Școala de Medicină, Stomatologie și Științe biomedicale.
De asemenea, vom lua în considerare cererile de la studenți externi sau auto-finanțați, care ar trebui să identifice potențiali supervizori academici aliniați la interesele lor de cercetare.
Vă rugăm să rețineți că putem sprijini doar proiecte care se încadrează în principalele noastre teme de cercetare: medicina experimentală, cercetarea cancerului, educația medicală și sănătatea publică.
Impactul cercetării
Școala de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale conduce la excelență și impact în cercetare, oferind soluții inovatoare la provocările specifice pe care le-am identificat în domeniul asistenței medicale. Școala are trei obiective centrale:
- Pentru a aborda provocările cheie globale în domeniul sănătății, făcând descoperiri științifice în mecanismele bolii, traducând acestea în terapii inovatoare și intervenții preventive pentru a îmbunătăți rezultatele pacienților.
- Pentru a stabili relații de durată cu finanțatorii majori pentru cercetarea programatică și consolidarea capacităților. Aceasta include formare doctorală, programe academice clinice și burse postdoctorale.
- Pentru a valorifica punctele forte științifice cu întreprinderile mici și mijlocii și companiile farmaceutice mari pentru a dezvolta programe competitive, de colaborare și de finanțare externă pentru descoperire și traducere.
Succesul cercetării
În ultimul exercițiu al cadrului de excelență în cercetare, peste 75% din activitatea de cercetare din cadrul Școlii de Medicină, Stomatologie și Științe biomedicale a fost considerată excelentă la nivel internațional sau lider mondial, în timp ce Universitatea Queen's Belfast a ocupat locul 8 în Marea Britanie pentru intensitatea cercetării.
Profiluri actuale ale elevilor PGR
Școala de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale este dedicată oferirii studenților postuniversitari de cercetare cu un mediu de susținere pentru a promova în mod eficient educația, formarea și dezvoltarea profesională a acestora. Studenții noștri sunt foarte apreciați ca o componentă centrală și critică a strategiei de cercetare a școlii și beneficiază atât de facilități excepționale, cât și de supravegherea de către cercetători universitari de top.
Perspectivele de carieră
Majoritatea studenților postuniversitari de cercetare din cadrul Școlii de Medicină, Stomatologie și Științe biomedicale continuă să asigure cu succes un loc de muncă adecvat la finalizarea studiilor. Carierele alese sunt, în general, relevante pentru calificarea lor în industrie, mediul academic și Serviciul Național de Sănătate și au inclus cercetări postdoctorale în întreaga lume, medii clinice / non-clinice, revenirea la munca clinică cu normă întreagă, scriere medicală, cercetare industrială, management / financiar consultanță și dezvoltare de software R&D. Școala desfășoară o sesiune dedicată carierelor la Forumul anual de cercetare postuniversitar și mentorarea de la egal la egal a carierelor de la cercetătorii postdoctorali, în timp ce studenții sunt așteptați să discute despre cariere potențiale cu supraveghetorii lor ca parte a programului lor individual de dezvoltare postuniversitară.
Angajarea după curs
Toți studenții de cercetare postuniversitară pot beneficia de sfaturi despre carieră de la Școala Absolventă, în timp ce oportunitățile de angajare postdoctorală sunt evidențiate la Forumul anual de cercetare postuniversitară școlară în cadrul unei sesiuni dedicate. Studenții ar trebui să discute, de asemenea, despre potențialele cariere cu conducătorii lor, ca punct central al programului lor individual de dezvoltare postuniversitară.
Rezultatele învățării
În calitate de student postuniversitar la Școala de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedice, veți primi o pregătire de înaltă calitate și sprijin pentru o carieră în cercetare științifică cu potențial real de a contribui la dezvoltarea unor strategii îmbunătățite pentru gestionarea și tratamentul bolilor care pun viața în pericol .
Structura cursului
Școala de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale este dedicată furnizării studenților săi postuniversitari de cercetare cu un mediu de susținere pentru a le promova în mod eficient educația, formarea și dezvoltarea profesională. Studenții din primul an se înscriu la un program de formare personalizat care cuprinde o serie de prelegeri, ateliere și sesiuni practice axate pe abilități cheie de cercetare, inclusiv bioimagistica, informatică, genomică, sănătate publică, modele animale și studii clinice. În plus, toți studenții primesc o pregătire largă și continuă în abilități generice și transferabile, cum ar fi scrierea științifică, analiza datelor, prezentarea și evaluarea critică, prin cursuri și seminarii dedicate de comunicare, cu sprijin de la unu la unu. Ei beneficiază, de asemenea, de prezentarea rezultatelor cercetării lor la conferințele naționale și internaționale majore, ceea ce reprezintă o așteptare a tuturor studenților de cercetare postuniversitară și prin interacțiunea regulată cu Școala de absolvire QUB, a cărei funcție specifică este de a sprijini formarea, dezvoltarea și carierele postuniversitare.
Studenții își desfășoară proiectul de cercetare specific sub îndrumarea atentă a unui supraveghetor principal cu experiență, cu sprijinul a 1 sau 2 co-supraveghetori, după caz. Toți studenții de cercetare postuniversitară sunt inițial înregistrați ca „nediferențiați”, ceea ce înseamnă că sunt obligați să finalizeze o perioadă de probă după care sunt evaluați pentru a fi capabili să urmeze o diplomă de cercetare postuniversitară în timpul procesului de diferențiere. Diferențierea are loc în mod normal la 9-12 luni pentru studenții cu normă întreagă și 18-24 de luni pentru studenții cu jumătate de normă. Fiecare student este obligat să finalizeze o revizuire a literaturii, să susțină o prezentare orală a cercetărilor sale în cadrul centrului său și să ofere dovezi ale pregătirii adecvate și finalizării planului lor de dezvoltare postuniversitară. Aceștia sunt apoi intervievați de un panou de diferențiere, format din 2 sau 3 cadre didactice, care evaluează înțelegerea studenților despre proiectul și progresul lor, pe baza atât a documentelor depuse, cât și a răspunsului la întrebări. Studenții diferențiați sunt obligați să finalizeze un proces similar de analiză a progresului anual în fiecare an ulterior al diplomei lor de cercetare. Durata unui program de doctorat cu normă întreagă este în mod normal de 3-4 ani. Pentru finalizarea calificării lor la doctorat, studenții trebuie să depună o teză a cercetării lor de lungime și conținut adecvat (așa cum este recomandat de conducătorii lor), care va fi evaluată printr-o examinare orală efectuată de un examinator extern și intern.
Studenții care îndeplinesc criteriile de eligibilitate pentru cercetarea postuniversitară ar trebui să selecteze până la trei potențiali supervizori din lista noastră de cadre academice și să trimită un e-mail către supervizorii lor preferați și să fie copiați la Biroul postuniversitar al școlii, conținând: (1) un scurt CV (1-2 pagini maximum), (2) o declarație concisă de motivație, inclusiv interesele de cercetare, (3) sursa de finanțare și (4) data de începere prevăzută.
Personalul nostru academic salută abordările potențialilor studenți și sunt fericiți să dezvolte propuneri de cercetare de interes reciproc. Adesea acest proces va implica o întâlnire informală față în față (în persoană sau prin link video) înainte de o invitație de a depune o cerere formală. Dacă aveți dificultăți în identificarea sau contactarea unui supraveghetor adecvat, vă rugăm să contactați profesorul David Grieve, director de cercetare postuniversitară sau Biroul postuniversitar al școlii, care va fi bucuros să vă ajute.
Evaluare
Studenții postuniversitari din Școala de Medicină, Stomatologie și Științe biomedicale vor primi o formare continuă în scriere științifică, prezentare și analiză critică ca bază pentru o carieră de cercetare. Școala sprijină și provoacă studenții săi de cercetare postuniversitară printr-o analiză anuală robustă a progresului, necesitând o evaluare satisfăcătoare a lucrărilor scrise, prezentări de simpozioane, rapoarte ale supervizorilor și interviuri de grup, al căror succes este dovedit de ratele sale excelente de finalizare. La sfârșitul perioadei de formare postuniversitară în cercetare, studenții trebuie să prezinte o teză a cercetării lor de lungime și conținut adecvat, care este evaluată printr-o examinare orală efectuată de un examinator extern și intern.
Parere
Studenții de studii postuniversitare din Școala de Medicină, Stomatologie și Științe biomedicale primesc feedback cu privire la munca lor scrisă și orală pe parcursul perioadei de înscriere pentru diploma lor. Acest lucru poate fi atât formal, cât și informal și este furnizat în mod regulat de către supraveghetorii lor, colegi, colegi academici / postdoctorali și de către panoul anual de evaluare a progresului.
Facilităţi
Studenții postuniversitari din Școala de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale beneficiază de infrastructură de clasă mondială și facultate academică și sunt foarte apreciați ca o componentă centrală și critică a strategiei sale de cercetare. Toți studenții vor avea acces la un spațiu comun de laborator și birouri, așa cum este cerut de proiectul lor de cercetare.
Cerințe de intrare
Absolvent
Cerința academică minimă pentru admiterea la un program de cercetare este, în mod normal, o diplomă de gradul II de nivel superior de la un furnizor din Marea Britanie sau ROI sau o calificare echivalentă acceptabilă de către universitate. Informații suplimentare pot fi obținute prin contactarea școlii.
Studenti internationali
Pentru informații despre echivalentele calificărilor internaționale, vă rugăm să verificați cu noi informațiile specifice pentru țara dvs.
Limba engleză cerințe
Se impune obținerea unui scor IELTS * de 6,0, cu cel puțin 5,5 în orice componentă sau o calificare echivalentă acceptabilă pentru universitate. * Luat în ultimii 2 ani.
Studenții internaționali care doresc să se adreseze la Queen's University Belfast (și pentru care engleza nu este prima lor limbă), trebuie să fie capabili să demonstreze competența lor în limba engleză pentru a beneficia pe deplin de cursul lor de studiu sau de cercetare. Resortisanții din afara SEE trebuie, de asemenea, să îndeplinească cerințele de imigrare în Marea Britanie pentru viză și imigrație (UKVI) pentru limba engleză în scopuri de viză.
Dacă aveți nevoie să vă îmbunătățiți abilitățile de limba engleză înainte de a intra în acest program, INTO Queen's University Belfast oferă o gamă largă de cursuri de limbă engleză. Aceste cursuri intensive și flexibile sunt concepute pentru a vă îmbunătăți abilitățile de limba engleză pentru admiterea în acest grad.
- Academic English: un curs intensiv de limba engleza si abilitati de studiu pentru un studiu universitar de succes la nivel de grad
- English pre-session: un curs intensiv de limba engleză intensivă pentru studenții care încep un program de studii la Queen's University Belfast și care au nevoie să-și îmbunătățească limba engleză.
Taxe de școlarizare
- Irlanda de Nord (NI) 1: 4.500 GBP
- Republica Irlanda (ROI) 2: 4.500 GBP
- Anglia, Scoția sau Țara Galilor (GB) 1: 4.500 GBP
- UE Altele 3: 22.000 GBP
- Internațional: 22.000 GBP
1 Cetățenii UE din sistemul de decontare al UE, cu statut stabilit sau pre-stabilit, se așteaptă să perceapă taxa de școlarizare NI sau GB în funcție de locul în care sunt rezidenți în mod obișnuit, cu toate acestea, acest lucru este provizoriu și este supus publicării Irlandei de Nord Regulamentul taxelor studenților la adunare. Studenții care sunt cetățeni ROI rezidenți în GB sunt așteptați să plătească taxa GB, cu toate acestea, acest lucru este provizoriu și face obiectul publicării Regulamentului taxelor studenților din cadrul Adunării Irlandei de Nord.
2 Se așteaptă ca studenții UE care sunt cetățeni ROI rezidenți în ROI să fie eligibili pentru taxele de școlarizare NI, în conformitate cu acordurile de călătorie comune. Taxa de școlarizare stabilită mai sus este provizorie și este supusă publicării Regulamentului taxelor pentru studenți al Adunării Irlandei de Nord.
3 Alți studenți din UE (cu excepția resortisanților Republicii Irlanda care locuiesc în GB, NI sau ROI) li se percep taxe de școlarizare în conformitate cu taxele internaționale.
Toate taxele de școlarizare menționate sunt pentru anul universitar 2021-22 și se referă la un singur an de studiu, cu excepția cazului în care se prevede altfel. Taxele de școlarizare vor fi supuse unei creșteri inflaționiste anuale, cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod explicit.
Costurile medicamentelor
Unele programe de cercetare pot necesita plata unor taxe de bancă în plus față de taxele de școlarizare. Aceste taxe sunt acoperite pentru a acoperi cheltuieli suplimentare specifice proiectului, cum ar fi consumabile, acces la echipamente și instruire de specialitate și sunt determinate de natura proiectului de cercetare.
Costuri suplimentare de curs
Toti studentii
În funcție de programul de studiu, pot exista și alte costuri suplimentare care nu sunt acoperite de taxele de școlarizare, pe care studenții trebuie să le ia în considerare atunci când își planifică studiile. Studenții pot împrumuta cărți și pot accesa resurse de învățare online din orice bibliotecă a Reginei. Dacă studenții doresc să cumpere texte recomandate, mai degrabă decât să le împrumute de la Biblioteca Universității, prețurile pe text pot varia de la 30 GBP la 100 GBP. De asemenea, studenții ar trebui să bugeteze între 30 și 100 GBP pe an pentru fotocopiere, stick-uri de memorie și taxe de imprimare. Studenții ar putea dori să ia în considerare achiziționarea unui dispozitiv electronic; costurile vor varia în funcție de specificația modelului ales. Există, de asemenea, taxe suplimentare pentru ceremoniile de absolvire și amenzi la bibliotecă. În realizarea unui proiect de cercetare, studenții pot suporta costuri asociate cu transportul și / sau materialele și vor exista, de asemenea, costuri suplimentare pentru tipărirea și legarea tezei. De asemenea, pot exista cheltuieli personalizate pentru proiectul de cercetare, iar studenții trebuie să se consulte direct cu școala pentru informații suplimentare.
Admitere
Curriculum
Informații de cercetare
Studii asociate
Școala are parteneriate actuale de colaborare cu Institutul Național al Cancerului NIH (Washington) și Centrul pentru Cancer al Princess Margaret (Toronto), împreună cu dezvoltarea relațiilor cu instituții internaționale din Orientul Mijlociu, cum ar fi Universitatea Hașemita (Zarqa, Iordania). În plus, unii dintre studenții noștri actuali își desfășoară cea mai mare parte a cercetării în străinătate (în prezent, SUA și China) cu supraveghetori atât de la QUB, cât și de la instituția externă. Școala sprijină, de asemenea, oportunități de formare în cercetare pe termen scurt pentru studenții săi postuniversitari din grupurile de colaboratori internaționali; aceste experiențe îmbogățitoare nu numai că beneficiază de proiect, ci oferă o perspectivă valoroasă asupra cercetării într-un context global.
Teme de cercetare
Centrul Patrick G Johnston pentru Cercetarea Cancerului
Povara globală a cancerului crește odată cu incidența de acum 15 milioane de diagnostice noi în fiecare an. Patrick G Johnston Center for Cancer Research (PGJCCR) este în concordanță cu această problemă globală de sănătate și este specializat în integrarea descoperirilor academice, a întreprinderilor industriale / comerciale și a practicilor inovatoare de îngrijire a sănătății pentru a promova livrarea eficientă a medicamentelor de precizie împotriva cancerului, pentru a îmbunătăți sănătatea și rezultatele pacienților, generează bogăție și alină suferința. PGJCCR a înființat echipe multidisciplinare de succes axate pe cancerele de origine gastrointestinală, de prostată, de sân și de ovar. Fiecare echipă încorporează clinicieni specialiști în boli, expertize acreditate în patologie moleculară care aduc depozite de țesuturi biobancare afiliate și cadre didactice calificate în arta (i) descoperirii biomarkerilor și a bioinformaticii, (ii) investigației biologice și dezvoltării terapeutice și (iii) urmăririi penale timpurii -studii clinice bazate pe traducere. Succesul nostru semnificativ a rezultat dintr-o abordare puternică bazată pe echipe.
Wellcome Wolfson Institute for Experimental Medicine
Institutul Wellcome Wolfson pentru Medicină Experimentală (WWIEM) se angajează să cerceteze excelența prin realizarea de descoperiri științifice în mecanismele bolii, pe care le traducem în terapii inovatoare pentru a îmbunătăți rezultatele pacienților. Suntem un centru internațional de excelență în bolile oculare, boli infecțioase și boli respiratorii, cu un accent principal pe imunologie, biologie celulară moleculară și investigații bazate pe pacient. WWIEM cuprinde trei teme principale de cercetare axate pe imunologie și microbi, medicina respiratorie și medicina vederii și vasculare. Grupul nostru de cercetare în Imunobiologie și Microbi se concentrează pe înțelegerea sistemului imunitar, care este esențial pentru apărarea corpului uman, nu numai pentru prevenirea unei game largi de boli, ci și pentru a ajuta la recuperarea după acestea. Grupul nostru de cercetare în medicina respiratorie se concentrează pe înțelegerea proceselor care duc la boli pulmonare comune, cum ar fi astmul, fibroza chistică și sindromul de detresă respiratorie acută. Grupul nostru de cercetare Vision and Vascular Medicine se concentrează în special pe inflamația din sistemul cardiovascular ca o cauză frecventă a bolilor cardiace și a altor boli vasculare, care reprezintă o povară semnificativă pentru sănătate pentru societate. Munca noastră are un impact important în lupta împotriva afecțiunilor precum diabetul, bolile cardiovasculare și bolile oculare.
Centrul pentru Educație Medicală
Studenții cercetători care se alătură Centrului de Educație Medicală vor avea ocazia să dezvolte un proiect de educație folosind o gamă de metode calitative și cantitative, pentru care este pusă la dispoziție pregătire specifică. Cercetarea cuprinde o serie de medii de învățare și se întinde pe întregul continuu al educației medicale. Proiectele sunt legate de un angajament fundamental de a îmbunătăți îngrijirea pacienților prin educație. Interesele actuale de cercetare includ pedagogia GP, învățarea îmbunătățită de tehnologie, identitatea, cercetarea critică și diversitatea și incluziunea. Studenții sunt îndrumați să își dezvolte propriile întrebări și metodologii de cercetare în cadrul misiunii largi a Centrului.
Centrul pentru Sănătate Publică
Misiunea generală a Centrului de Sănătate Publică (CPH) este de a îmbunătăți sănătatea și de a reduce inegalitățile, de a preveni și de a gestiona mai eficient bolile cronice și dizabilitățile și de a îmbunătăți furnizarea de asistență medicală și socială. CPH cuprinde patru teme principale de cercetare axate pe epidemiologie și sănătate publică, epidemiologia cancerului, nutriție și sănătate publică și servicii de sănătate și sănătate globală. Grupul nostru de cercetare în Epidemiologie și Sănătate Publică valorifică Big Data în știința descoperirii și aplicarea acesteia în practica clinică și de sănătate publică, pentru a ajuta la înțelegerea modului în care atât biomarkerii moleculari, cât și mediile (inclusiv normele și rețelele sociale) modelează riscul la indivizi și populații. Grupul nostru de cercetare în Epidemiologia Cancerului include programe axate pe epidemiologia moleculară pre-malignă, progresia cancerului gastrointestinal și medicina de precizie și farmaco-epidemiologia care explorează potențialul de reutilizare a medicamentelor. Grupul nostru de cercetare în Nutriție și Sănătate Publică lucrează pe parcursul vieții pentru a înțelege factorii determinanți ai unei diete sănătoase la indivizi, grupurile expuse riscului (de exemplu, școlari, femeile însărcinate, persoanele în vârstă) și populațiile întregi și pentru a identifica modalități de îmbunătățire a acesteia. Grupul nostru de cercetare Servicii de sănătate și sănătate globală se concentrează pe îngrijirea sănătății pentru persoanele cu afecțiuni cronice și sănătate mintală precară, îmbunătățirea calității și știința implementării, sănătatea orală și cancerele asociate, metodologia studiilor, economia sănătății și sănătatea globală a ochilor. Cercetarea noastră în domeniul stomatologiei și al sănătății bucale se concentrează pe gerodontologie, cancerul capului și gâtului și nutriția.
Oportunități de doctorat
Bursele de cercetare postuniversitară finanțate sunt anunțate pe site-ul Școlii de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale: https://www.qub.ac.uk/schools/mdbs/Study/PostgraduateResearch/CurrentOpportunities/.
Vom lua în considerare, de asemenea, cererile de la studenți externi sau autofinanțați care ar trebui să identifice potențiali supraveghetori academici aliniați cu interesele lor de cercetare: https://www.qub.ac.uk/schools/mdbs/Research/find-a-phd-supervisor/ .
Vă rugăm să rețineți că putem sprijini doar proiecte care se încadrează în principalele noastre teme de cercetare: Medicină experimentală, Cercetarea cancerului și biologie celulară, Educație medicală, Sănătate publică și Stomatologie.
Impactul cercetării
Școala de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale conduce la excelență și impact în cercetare, oferind soluții inovatoare la provocările specifice pe care le-am identificat în domeniul asistenței medicale. Școala are trei obiective centrale:
(1) Pentru a aborda provocările globale cheie în domeniul îngrijirii sănătății, realizând descoperiri științifice în mecanismele bolii, transpunându-le în terapii inovatoare și intervenții preventive pentru a îmbunătăți rezultatele pacienților.
(2) Să stabilească relații de durată cu finanțatorii majori pentru cercetarea programatică și consolidarea capacităților. Aceasta include pregătirea doctorală, programe academice clinice și burse postdoctorale.
(3) Pentru a valorifica punctele forte științifice cu întreprinderile mici și mijlocii și cu marile companii farmaceutice pentru a dezvolta programe competitive, de colaborare, finanțate din exterior, pentru descoperire și traducere.
Proiecte de cercetare
Proiecte de cercetare postuniversitare actuale și oportunități potențiale.
Succesul cercetării
În calitate de membru al grupului Russell de universități de top din Marea Britanie, Queen's University Belfast se angajează să mențină cele mai bune cercetări. În ultimul exercițiu Cadrul de excelență în cercetare, 99% din mediul nostru de cercetare a fost considerat ca fiind excelent la nivel internațional sau lider mondial, în timp ce Queen's a fost clasat pe primul loc în Marea Britanie pentru intensitatea cercetării. Queen's ocupă locul 1 în Marea Britanie ca fiind cea mai antreprenorială universitate. Ca atare, Queen's oferă un mediu ideal pentru a sprijini cercetarea postuniversitară de înaltă calitate.
Profiluri actuale ale elevilor PGR
Proiecte de cercetare postuniversitare actuale și oportunități potențiale.
Perspectivele de carieră
Introducere
Majoritatea studenților postuniversitari de cercetare din cadrul Școlii de Medicină, Stomatologie și Științe biomedicale continuă să asigure cu succes un loc de muncă adecvat la finalizarea studiilor. Carierele alese sunt, în general, relevante pentru calificarea lor în industrie, mediul academic și Serviciul Național de Sănătate și au inclus cercetări postdoctorale în întreaga lume, medii clinice / non-clinice, revenirea la munca clinică cu normă întreagă, scriere medicală, cercetare industrială, management / financiar consultanță și dezvoltare de software R&D. Școala desfășoară o sesiune dedicată carierelor la Forumul anual de cercetare postuniversitar și mentorarea de la egal la egal a carierelor de la cercetătorii postdoctorali, în timp ce studenții sunt așteptați să discute despre cariere potențiale cu supraveghetorii lor ca parte a programului lor individual de dezvoltare postuniversitară.
Angajarea după curs
Toți studenții de cercetare postuniversitară pot beneficia de sfaturi despre carieră de la Școala Absolventă, în timp ce oportunitățile de angajare postdoctorală sunt evidențiate la Forumul anual de cercetare postuniversitară școlară în cadrul unei sesiuni dedicate. Studenții ar trebui să discute, de asemenea, despre potențialele cariere cu conducătorii lor, ca punct central al programului lor individual de dezvoltare postuniversitară.
Rezultatele învățării
În calitate de student postuniversitar la Școala de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale, veți primi o pregătire de înaltă calitate și sprijin pentru o carieră în cercetarea științifică cu potențial real de a contribui la dezvoltarea unor strategii îmbunătățite pentru managementul și tratamentul bolilor care pun viața în pericol.
Structura cursului
1. Școala de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale este dedicată să ofere studenților săi de cercetare postuniversitară un mediu de sprijin pentru a-și promova în mod eficient educația, formarea și dezvoltarea profesională. Studenții din primul an se înscriu într-un program de formare personalizat, care cuprinde o serie de prelegeri, ateliere și sesiuni practice axate pe abilități cheie de cercetare, inclusiv bioimagini, informatică, genomică, spectrometrie de masă, modele animale și studii clinice. În plus, toți studenții primesc o pregătire amplă și continuă în abilități generice și transferabile, cum ar fi scrierea științifică, analiza datelor, prezentarea și evaluarea critică, prin cursuri și seminarii dedicate de comunicare. Ei beneficiază, de asemenea, de prezentarea rezultatelor cercetării lor la conferințe naționale și internaționale majore, ceea ce este o așteptare a tuturor studenților de cercetare postuniversitară, și printr-o interacțiune regulată cu Școala Absolventă QUB, a cărei funcție specifică este de a sprijini formarea postuniversitară, dezvoltarea și cariera.
Studenții își desfășoară proiectul de cercetare specific sub îndrumarea strânsă a unui supervizor principal cu experiență, cu sprijinul a 1 sau 2 co-supervizori, după caz. Toți studenții de cercetare postuniversitară sunt înregistrați inițial ca „nediferențiați”, ceea ce înseamnă că li se cere să finalizeze o perioadă de probă, după care sunt evaluați pentru adecvarea lor de a întreprinde o diplomă de cercetare postuniversitară în timpul procesului de diferențiere. Diferențierea are loc în mod normal la 9-12 luni pentru studenții cu normă întreagă și 18-24 de luni pentru studenții cu normă parțială. Fiecare student trebuie să finalizeze o analiză a literaturii, să prezinte oral cercetările sale în cadrul centrului său și să furnizeze dovezi privind pregătirea adecvată și finalizarea Planului de dezvoltare postuniversitară. Ei sunt apoi intervievați de un panel de diferențiere, format din 2 sau 3 cadre academice, care evaluează înțelegerea studenților cu privire la proiectul și progresul lor, atât pe baza documentelor trimise, cât și a răspunsurilor la întrebări. Studenții diferențiați trebuie să finalizeze un proces similar de evaluare anuală a progresului în fiecare an următor al gradului lor de cercetare. Durata unui program de doctorat cu normă întreagă este în mod normal de 3-4 ani. Pentru finalizarea calificării doctorale, studenții sunt obligați să depună o teză a cercetării lor cu lungimea și conținutul corespunzătoare (așa cum sunt sfătuiți de conducătorii lor), care va fi evaluată printr-o examinare orală condusă de un examinator extern și intern.
Bursele de cercetare postuniversitară finanțate sunt anunțate pe site-ul Școlii de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale: https://www.qub.ac.uk/schools/mdbs/Study/PostgraduateResearch/CurrentOpportunities/. Vom lua în considerare, de asemenea, cererile de la studenți externi sau autofinanțați care ar trebui să identifice potențiali supraveghetori academici aliniați cu interesele lor de cercetare: https://www.qub.ac.uk/schools/mdbs/Research/find-a-phd-supervisor/ Vă rugăm să rețineți că putem sprijini doar proiecte care se încadrează în strategia generală de cercetare a Școlii și focusul individual de cercetare al personalului nostru academic.
Studenții care îndeplinesc criteriile de eligibilitate pentru cercetarea postuniversitară ar trebui să selecteze UN potențial supervizor din lista noastră de personal academic, https://www.qub.ac.uk/schools/mdbs/Research/find-a-phd-supervisor/ și să trimită un e-mail care să conțină: (1) un scurt CV (maximum 1-2 pagini), (2) o declarație concisă de motivație, inclusiv interese de cercetare, (3) sursa de finanțare și (4) data prevăzută de începere.
Personalul nostru academic salută abordările potențialilor studenți și este bucuros să dezvolte propuneri de cercetare de interes comun. Adesea, acest proces va implica o întâlnire informală față în față (în persoană sau prin teleconferință) înainte de o invitație de a depune o cerere oficială. Dacă întâmpinați dificultăți în identificarea sau contactarea unui supervizor adecvat, vă rugăm să contactați profesorul AJ McKnight, director de cercetare postuniversitară, [email protected], sau biroul de studii postuniversitare, [email protected], care va fi fericit a ajuta.
Evaluare
Studenții postuniversitari de la Școala de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale vor primi o formare continuă în scriere științifică, prezentare și analiză critică ca bază pentru o carieră de cercetare. Școala sprijină și provoacă studenții săi de cercetare postuniversitară printr-o analiză anuală robustă a progresului, care necesită o evaluare satisfăcătoare a lucrărilor scrise, prezentări de simpozioane, rapoarte de supervizor și interviu cu grupul, al căror succes este evidențiat de ratele sale excelente de finalizare. La sfârșitul perioadei de pregătire postuniversitară de cercetare, studenții sunt obligați să depună o teză a cercetării lor de lungime și conținut adecvat, care este evaluată prin examinare orală condusă de un examinator extern și intern.
Parere
Studenții de studii postuniversitare din Școala de Medicină, Stomatologie și Științe biomedicale primesc feedback cu privire la munca lor scrisă și orală pe parcursul perioadei de înscriere pentru diploma lor. Acest lucru poate fi atât formal, cât și informal și este furnizat în mod regulat de către supraveghetorii lor, colegi, colegi academici / postdoctorali și de către panoul anual de evaluare a progresului.
Facilităţi
Studenții postuniversitari din Școala de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale beneficiază de infrastructură de clasă mondială și facultate academică și sunt foarte apreciați ca o componentă centrală și critică a strategiei sale de cercetare. Toți studenții vor avea acces la un spațiu comun de laborator și birouri, așa cum este cerut de proiectul lor de cercetare.
Învățarea și predarea
Acesta este un grad de cercetare.
Rezultatul programului
În calitate de student postuniversitar la Școala de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale, veți primi o pregătire de înaltă calitate și sprijin pentru o carieră în cercetarea științifică cu potențial real de a contribui la dezvoltarea unor strategii îmbunătățite pentru managementul și tratamentul bolilor care pun viața în pericol.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Majoritatea studenților de cercetare postuniversitară din cadrul Școlii de Medicină, Stomatologie și Științe Biomedicale continuă să își asigure cu succes un loc de muncă adecvat după finalizarea studiilor. Carierele alese sunt în general relevante pentru calificarea lor în industrie, mediul academic și Serviciul Național de Sănătate și au inclus cercetări postdoctorale din întreaga lume, medii academice clinice/non-clinice, revenirea la munca clinică cu normă întreagă, scris medical, cercetare în industrie, management/financiare consultanță și dezvoltare de software pentru cercetare și dezvoltare. Școala desfășoară o sesiune dedicată carierei la Forumul său anual de cercetare postuniversitară și mentorat de la egal la nivel de carieră din partea cercetătorilor postdoctorali, în timp ce studenții sunt așteptați să discute despre potențialele cariere cu supervizorii lor, ca parte a Programului lor individual de dezvoltare postuniversitară.
Facilităţi
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.