Doctor în Medicină și Chirurgie

Generalități

Programul de descriere

Programul de Master în Medicină și Chirurgie - Privire de ansamblu

Acest nou program de master internațional în Medicină și Chirurgie, predat în engleză, folosește o abordare multidisciplinară pentru a antrena studenții pentru a deveni doctori care practică într-un mediu biomedical-social divers, cu abilități profesionale interdisciplinare și interculturale. În conformitate cu principiile directoare ale Campus Bio-Medico University of Rome , predarea este în întregime centrată pe pacient și centrată pe comunitate.

Cunoașterea profundă a problemelor etice se aplică utilizării tehnologiei medicale avansate pentru a promova asistența medicală printr-o abordare umanistă. Oferind o pregătire cu o componentă culturală internațională puternică, programul ia în considerare caracteristicile caracterizate de societatea multietnică de astăzi cu vasta populație migrantă, acordând o atenție deosebită diversității și valorii dialogului interreligios, pentru a crea baza pentru înțelegerea problemelor culturale impactul profesioniștilor din domeniul sănătății.

Standardele europene și internaționale

Conținutul central al programului integrează pe deplin specificațiile europene pentru standardele globale în educația medicală definite în conformitate cu Federația Mondială privind educația medicală privind standardele internaționale de bază și dezvoltarea calității educației biomedicale (Biroul WFME, Universitatea din Copenhaga, 2007) Educație medicală WFME Standarde globale pentru îmbunătățirea calității - revizuire 2015 (Biroul WFME Ferney-Voltaire, Franța Copenhaga, Danemarca 2015).

De ce să studiezi la UCBM

Misiunea noastră: știința dedicată vieții umane

Universitatea Campus Bio-Medico University of Rome oferă studenților o experiență de învățare dinamică care favorizează creșterea culturală, profesională și personală, promovând în același timp dobândirea de competențe în spiritul serviciului.

Oferă un mediu de instruire în care predarea, cercetarea și asistența medicală au loc în structuri integrate, în care bunăstarea individului este scopul final al tuturor activităților și unde învățarea este stimulată printr-o abordare interdisciplinară a științelor și cercetării în toate domeniile legate de îngrijirea pacientului.

Caracteristici remarcabile ale programului în medicină și chirurgie
  • Educația inter-profesională: încurajarea înțelegerii modului în care condițiile medicale influențează pacienții și mediile lor sociale și familiale.
  • Pregătirea solidă în științele de bază: oferirea de cunoștințe ample despre structurile și funcțiile complexe biologic ale organismului uman în condiții normale.
  • Pregătire solidă în științele umane (antropologie, etică și bioetică): oferirea de cunoștințe despre diversele culturi care constituie mediul social, esențială pentru medici într-o societate multietnică care evoluează constant și rapid.
  • Atenție deosebită la abilitățile clinice: dezvoltarea abilităților analitice și de rezolvare a problemelor în practica medicală.
  • O atenție deosebită pentru aptitudinile "ecologice": dezvoltarea capacității studenților de a evalua impactul sănătății și al bolilor asupra mediului, politic și ocupațional; să evalueze un serviciu de sănătate, eficacitatea acestuia și impactul acestuia în termeni economici, în special prin măsurarea valorii acestuia ca raport între costuri și beneficiile așteptate.
  • O atenție deosebită acordată abilităților transversale: dezvoltarea și consolidarea abilităților de învățare și autoevaluare auto-direcționate, abilități de management al timpului, planificare și abilități organizaționale.
  • Dezvoltarea profesională continuă: încurajarea obișnuinței de a actualiza sistematic cunoștințele și abilitățile.

Metode de predare

Învățarea bazată pe probleme

Predarea se realizează prin învățarea bazată pe probleme (PBL). Această metodă de predare utilizează probleme complexe din lumea reală ca vehicul pentru a stimula învățarea elevilor de concepte și principii teoretice, spre deosebire de prezentarea directă a faptelor și a conceptelor. Elevii dezvoltă o serie de competențe esențiale esențiale pentru medici, cum ar fi gândirea critică, rezolvarea problemelor și abilitățile de comunicare. PBL oferă oportunități de lucru în grupuri, găsirea și evaluarea materialelor de cercetare și învățarea de-a lungul vieții.

Întregul proces de formare a acestui program academic extrem de integrat, începând cu planificarea lecțiilor și dezvoltarea curriculum-ului este centrat pe elev. Elevii își încep pregătirea profesională la începutul programului prin contact permanent cu pacienții și colegii, prin urmare, nu numai construirea încrederii, ci și învățarea să lucreze în mod autonom. Elevilor li se oferă baze solide în metodologia științifică, analiza statistică și practica medicinei bazate pe dovezi (EBM). Elevii beneficiază de acces direct la resursele online prin programe de calculator adecvate selectate. Accesul direct dezvoltă capacitatea lor de a utiliza instrumente esențiale de cercetare, iar programele selectate promovează înțelegerea metodelor adecvate de abordare a problemelor legate de cercetare.

Program

Sistemul european de credite

Programul de 6 ani oferă un număr total de 360 de credite ECTS (European Credit Transfer and Accumulation System), dintre care peste 60 sunt dedicate activităților de formare care vizează dezvoltarea unor abilități profesionale specifice.

Programul, organizat în 12 semestre, oferă 19 cursuri integrate: fundamentale ale științei de bază (5 cursuri); fundamentele medicinei (4 cursuri); statistici medicale și epidemiologie (1 curs); medicină clinică (8 cursuri); afecțiuni cardiovasculare (1 curs). Cursurile pe principiile metodologiei clinice acordă o atenție deosebită unicității fiecărui pacient și nevoilor acestuia, cu un accent puternic pe tratamentele personalizate.

Cursurile privind patologia, farmacologia și imagistica de diagnosticare sunt predate simultan în al treilea, al patrulea și al cincilea an pentru a integra studiul diferitelor boli într-un model încorporat, aplicând cunoștințe privind practicile de diagnosticare și terapeutică adecvate. Prin intermediul acestor cursuri integrate, elevii se familiarizează treptat cu conceptele unei abordări interdisciplinare, interprofesionalism, economie de sănătate, responsabilitatea socială a medicului și educația pacientului, în special în ceea ce privește prevenirea bolilor.

Al șaselea an este dedicat în întregime instruirii în spital și în alte structuri de asistență medicală din regiunea Lazio. Programul se încheie cu o teză pe un subiect ales de student și care este prezentat unei comisii de experți.

Admisii: Medicină și Chirurgie - pentru cetățenii non-UE - anul universitar 2020/2021

(pentru cetățenii non-europeni care nu au reședința în Italia)

Depunerea cererilor
  • Deschiderea înregistrării online: 5 decembrie 2020
  • Închiderea înregistrării online: 7 martie 2020, 13:00 (GMT 2)
  • Data interviului (de asemenea de la distanță): 13 martie 2020
  • Rezultate: 30 martie 2020

Cerințe de acces: test BMAT

Pentru informații suplimentare, consultați Procedura de înscriere .

Viață de student

O experiență universitară înconjurătoare

Una dintre valorile de bază ale Campus Bio-Medico University of Rome din Campus Bio-Medico University of Rome centralitatea persoanei umane, considerată ca un întreg: excelență academică, profil etic și valori umane. Din acest motiv, Universitatea a oferit întotdeauna numeroase activități culturale, sportive și sociale, ca mijloc de a spori cunoștințele personale, de a consolida relațiile interne și viața universității, de a discuta treburile curente și de a cultiva noi interese.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

The Campus Bio-Medico University of Rome was established in 1993 with the cultural aim of restoring to the biomedical sciences the value of human life and the person as their central focus. Young peop ... Citeste mai mult

The Campus Bio-Medico University of Rome was established in 1993 with the cultural aim of restoring to the biomedical sciences the value of human life and the person as their central focus. Young people are offered a cultural, professional and human-oriented programme of academic formation founded on the unity of the various disciplines according to the notion of University as a community of students and teachers. An integral part of this project is the Campus Bio-Medico University Hospital, where the dimension of human service comes into full play, in the particular experience of illness and disease. The Rome Biomedical Campus University is a legally recognized private University (Ministerial Decree of 31 October 1991). Citește mai puţin