Diplomă de master în bioetică și biolaw

Generalități

Programul de descriere

Este un Interuniversitar oficial de Master (Universitatea din La Laguna, Universitatea din Las Palmas), a predat în mod mixt. Predarea este sesiuni de clasă on-line și două week-end intensiv (joi seara până duminică după-amiază).

Caracteristici principale:

  1. Masterat ON-LINE cu sesiuni limitate. Ea poate fi făcută compatibilă cu activitatea clinică oriunde.
  2. Cu un accent deosebit pe aspectele clinice ale bioeticii și care vizează instruirea membrilor comitetelor și comisiilor de etică clinice asociații profesionale.
  3. Multidisciplinară și deschisă. grad oficial de absolvent. Cu sprijinul a două universități publice spaniole și participarea cadrelor didactice din alte trei universități publice și experți recunoscuți în fiecare subiect.

Justificare din titlu

Acest grad de master este rezultatul experienței de cinci universități (La Laguna, Las Palmas, Țara Bascilor, Zaragoza și Rovira i Virgili) care au participat la efectuarea propriu titlul programului de Master in Bioetica, 60 de credite și organizate în conformitate cu cerințele spațiului european al învățământului superior în cele trei ediții anterioare. În acest moment Interuniversitar Masters in Bioetica si Biolaw este un grad oficial oferit în comun de două dintre cele cinci universități care ofertaban deja: Universitatea din La Laguna, și la Universitatea din Las Palmas

Studiul cererii sociale și a cererii pentru studenți

Nevoia de formare în Bioetica a fost stabilit în mod clar, în ultimii ani, ca urmare a complexității pe care a dobândit practica medicală și schimbarea de paradigmă în relațiile dintre profesioniști și pacienți. Nu este suficient de „bune intenții“ sau bunul simț, este necesar să se adâncească atât elementele de bază filosofice și antropologice om, sănătate și boală, și pe criteriile actuale etice și deontologice, precum și consecințele juridice și răspunderea civilă și penală a actelor medicale.

Unul dintre principalele obiective ale Master, este formarea de profesioniști pentru a identifica problemele etice în domeniul sănătății și are o pregătire specifică de orientare pentru a facilita crearea comitetelor de etică (CEA).

Acesta este completată în continuare de o perspectivă mai largă, din moment ce încă de la început a planificat un program interdisciplinar, asigurându-se că direcția academică și de predare sunt susținute pe experiența și de formare în diferite domenii și complementare legate de bioetica și Biolaw (Legea Medicina de cercetare si studii clinice, si Nursing). În cele din urmă din cauza dispersiei studenților în cinci zone teritoriale diferite, și altele care vor fi înregistrate în afara acestor regiuni, care le-a organizat un sistem bazat pe platforme virtuale de învățare și online, program educațional.

Participa la acest master are implicatii directe pentru imbunatatirea asistentei in spitale, dar reprezintă un volum de muncă semnificativ pentru majoritatea studenților care trebuie să combine dedicarea profesională intensivă și un nivel ridicat de responsabilitate, cu dăruire de predare a programului. Din aceste motive, este de așteptat ca numărul de elevi din fiecare interval de ediție între 20 și 40. Mai mult decât atât, fiind o diplomă postuniversitară oficial, va fi deosebit de atractivă pentru studenții de licență de stiinte medicale si Stiinte Juridice care au nevoie de un maestru pentru a finaliza colegiu și în cele din urmă intră doctorat, iar pentru absolvenții de studii Medicina, ca Maestru Specializarea.

Profil de intrare și de ieșire

Profilul Ideal Student

Profilul de admitere și formare prealabilă necesară, care oferă acces la titlu este următorul:

Dotat cu una dintre următoarele calificări:

  • Sau masterat în medicină
  • Sau de masterat în Drept, Asistență Medicală, Fizioterapie, Asistenta Sociala, Psihologie, și alte servicii conexe.
  • Absolvenți sau absolvenți în aceste discipline, conform planurilor de studii anterioare.

Este de așteptat să aibă o sensibilitate la valorile respectului și demnității, fără deosebire de cultură, credință sau orientare sexuală, și sa angajat la îmbunătățirea societății.

Potrivit lui DECRETUL 168/2008, din 22 iulie, pentru aprobarea procedurii, cerințele și criteriile de evaluare pentru autorizarea desfășurării care conduce la obținerea titlurilor oficiale de licență, master și reglementează învățământul universitar doctorat din Insulele Canare (articolul 4.5), studenții trebuie să demonstreze cunoașterea oa doua limbă, de preferință la limba engleză la un nivel corespunzător și în conformitate cu nevoile de predare. Acest nivel este de obicei B1.

profilul absolvent

Profesioniștii interesați de bioetica. în mod special instruit pentru a fi un membru al Comitetului de Etică al Cercetării, Comitetele de etică cercetare clinica, cercetarea Comitetele animalelor și Comitetele de etică de protecție socială.

Scopuri

  • Formarea profesioniștilor din domeniul sănătății să recunoască aspectele etice ale practicii lor profesionale, știind să identifice conflictele morale și valori în joc în aceste conflicte.
  • Echipeaza profesioniștilor din domeniul sănătății, cu cunoștințe pentru a le permite să analizeze în mod critic și sistematic aceste aspecte.
  • Furniza competențe profesionale practice pentru a integra aceste dimensiuni în procesul continuu de luare a deciziilor și să fie în măsură să le susțină în mod rezonabil.
  • Ofere o formare mai profundă și sistematică în bioetica și Biolaw un grup de profesionisti care sunt consultanti in Bioetica, calificat etica medicala comitete de membri, comitetele etice ale cercetării clinice, comitetele de etică și să promoveze și să coordoneze predarea în bioetică și biolaw în comunitate.
  • Cunoaștere și înțelegere care să ofere o bază sau o oportunitate pentru originalitate în dezvoltarea și / sau aplicarea ideilor, de multe ori într-un context de cercetare.

Competențe

  • Să recunoască problemele etice și juridice în practica de sănătate.
  • Posedă cunoștințe suficiente pentru a înțelege cele mai importante concepte și teorii din istoria bioeticii, care face legătura cu alte discipline conexe.
  • Familiarizați-vă cu analiza jurisprudențială a ipotezelor încadrate în cadrul Biolaw.
  • Construi și critică argumentele formale și informale, în domeniul bioeticii, recunoscând forță sau slăbiciunea lor și orice aberație relevantă.
  • Analiza structura complexe și controversate probleme etice, identificarea, formularea și propunerea unor abordări alternative.
  • Integra discursul etic, luând în considerare actualul multi-culturalismului în societățile dezvoltate și să dezvolte argumente care încearcă să înțeleagă că multi-culturalismului și explica mai bine propriile poziții.
  • Familiarizat cu răspunderea civilă și penală a biosanitarios profesioniști.
  • Să identifice aspecte ale relației de sănătate pacient important să se facă o analiză a problemelor etice care apar în practica clinică de zi cu zi.
  • Încurajați atitudinea precaută, de conversație și de comunicare pentru toate situațiile care necesită măsuri extraordinare atât decizii pentru a limita efortul terapeutic.
  • Să înțeleagă noțiunea de consimțământ, principiul autonomiei și familiarizarea cu condițiile cerute de lege pentru valabilitatea consimțământului.
  • Dobândirea de o dispoziție favorabilă față de o relație de comunicare bazată pe pacient clinică.
  • Să înțeleagă importanța metodologiei în soluționarea problemelor bioetice.
  • Înțelegerea diversității metodologice și în special diferențele dintre principialist și abordările consequentialist.
  • A învăța să comunice argumente etice care apără în mod public convingerile lui.
  • Știu și să aprecieze diferitele instrumente de evaluare etică pentru a fi prezentate cercetarea biomedicala in Spania.
  • Să reflecteze asupra importanței cercetării în bioetică.
  • Cunosc conținutul de bază al codului deontologic al profesiei medicale si asistenta.

Orientare și îndrumare

Planul principal are o îndrumare și consiliere academică. Acest plan își propune să ajute studenții de Master pentru a finaliza cu succes formarea lor, care vă recomandă, în orice moment și de a asigura învățarea autonomă. Pentru aceste trei sisteme complementare, prin care toate acțiunile vor fi dezvoltate tutoriale va fi articulat. Primul mod va tutor individual de către profesor-tutore, al doilea include mentorat sistematic responsabil pentru modulul și pentru fiecare element și al treilea va avea loc ca un grup în sesiunile și vor fi conduse de coordonatori academice maestru.

Fiecare student va fi atribuit la începutul cursului unui profesor universitar individual din rândul cadrelor didactice din universitățile participante, de obicei, un profesor care dă predare în universitate, în care este înscris elevul. Acest tutore va fi responsabil pentru sprijinirea procesului de învățare al elevilor și menține comunicarea electronică regulate cu meditat lor și să stabilească loc, zilele și orele de tutoriale față care pot fi solicitate de către elevi. Printre funcțiile pe care noi putem evidenția tutore-academic remarcat:

  1. consilia cu privire la strategiile de învățare independente;
  2. să încurajeze fie persistente în atingerea obiectivelor de formare, în ciuda obstacolelor întâlnite;
  3. ajuta la rezolvarea problemelor care apar în timpul instruirii postuniversitare;
  4. colaborează în realizarea unei viziuni cuprinzătoare și profesionalizare învățării academice;
  5. de predare și planul de a organiza activitatea de învățare.

În plus, elevii au acces la platforma de învățământ 24 de ore / 7 zile pe săptămână și au materialele necesare pentru subiecte de urmărire, misiuni, și feedback-ul de la tutori și profesori. Avem, de asemenea, o îndrumare on-line cu capul fiecărui modul în timpul perioadei de livrare (de obicei 3 luni), precum și profesorul de fiecare subiect (de obicei, o săptămână). Ele pot fi, de asemenea, adresate secretarului academic în orice moment și contactați administratorii Master în centru atât e-mail și prin telefon.

În cele din urmă, în timpul sesiunilor de Master o tutoring, personalizate se va face prin ajustarea sarcinilor și distribuirea lucrărilor.

practicile externe

Acest master nu are în vedere performanța practicilor externe.

Master tezei de doctorat

Conținut

Elaborarea unui raport de cercetare sau aplicarea practică a Bioetica între 50 și 200 de pagini structurate:

  • Introducere
  • Scopuri
  • metoda de lucru
  • Rezultate și discuții
  • concluziile
  • aplicații practice
  • bibliografie

Lucrarea trebuie să fie prezentate în public și să se apere în fața unui tribunal format din trei profesori de Master.

rezultatele învățării

Studentul trebuie să fie capabil să dezvolte un proiect de cercetare într-o zonă de bioetică legate de activitatea sa profesională, care reprezintă o aplicație concretă a cunoștințelor master la mediul profesional sau a unui proiect de cercetare axat pe probleme de bioetică.

În plus, studentul trebuie să fie în măsură să prezinte și să-l apere în public cu claritate, rigoare, profunzime și capabilă să discuție cu instanța de judecată.

Lucrarea poate fi realizată și prezentată în spaniolă sau engleză.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Citeste mai mult

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Citește mai puţin
Santa Cruz de Tenerife