Curs pre-clinic de știință medicală

International University Of The Health Sciences

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Curs pre-clinic de știință medicală

International University Of The Health Sciences



Curriculum-ul de pre-clinice este configurat ca o abordare bazată pe caz sisteme de organe la medicina, care stabilește conexiunile dintre cunoaștere și practică imediat. Utilizarea pe scară largă a cazurilor pacientului virtuale și resurse de studiu pentru a compliment cursurile creează un mediu de învățare stimulativ pentru fiecare elev.

Învățarea activă

Activitatea studenților în programul preclinic este guvernată de "învățarea activă", prin care studentul participă la grupuri de studiu virtuale și grupuri de studiu monitorizate în timp ce primește activitate de sprijin și structurat de la echipa Academic Enhancement, care include sesiuni de Q & A vizate.

IUHS pune accentul pe un model de învățare de evaluare bazat pe competențe, care asigură studentului nu numai că îndeplinește așteptările scolii medicale, dar învață dobândirea de cunoștințe și abilități de auto-evaluare critică pentru a funcționa în postuniversitare lor în curs și mediul profesional.

Caracteristici superioare academice

Scopul pe termen lung al programului academic superioare este abilitarea studentului de a deveni un elev pe tot parcursul vieții de succes pregătit pentru a ține pasul cu schimbările în medicină. Scopul pe termen scurt este de a oferi un feedback studenților cu privire la gestionarea lor de cunoștințe și de învățare în timp ce învățați-i să se poată realiza ele însele această evaluare. Acest lucru se face printr-o serie de evaluări de retenție de cunoștințe structurate cu beton și a componentelor subiective.

Prima componentă concretă este utilizarea de student a sistemului de testare master Examen pentru a crea examene saptamanale de auto-evaluare (SAE) legate de materialul blocului. Aceste examene sunt monitorizate de către echipa Academic superioare de competență și de gestionare a cunoștințelor. Echipa a Academic Enhancement (academic_enhancement@iuhs.edu) documentează performanțele fiecărui elev și învață elevul cum să folosească sistemul pentru a evalua propria performanta lui sau a ei.

A doua componentă concretă este oferirea de două examene de evaluare de diagnosticare și de retenție (DAR) la încheierea fiecărui bloc de studiu. Aceste examene sunt folosite pentru a monitoriza competența elevilor și să le permită să recunoască înțelegerile și nevoile lor. In plus, aceste date, împreună cu datele bloc examen, va informa sesiunile lor de revizuire viitoare în blocuri de 9 și10.

Componenta de subiectivă este format din elevi instruiți în cunoștințe abilități de auto-evaluare. Acest lucru se realizează prin utilizarea unui model predictiv de examen de luare, utilizate pe tot parcursul programului. În timp ce elevii fac examene bloc (BE) și examene academice superioare (DAR), care sunt obligați să înregistreze, pe o foaie de punctaj simplu, fie că au crezut că o întrebare corectă sau greșită cu un √ sau X. Studenții sunt obligați să-și prezinte prezis lor rezultatele echipei academice superioare. Studenți și echipa Academic superioare folosesc aceste predicții pentru a ajuta pe elevi să rezolve rezultatele predicțiilor și să învețe cum să direcționeze studiile lor pentru a aborda slăbiciunile și neînțelegerile lor cel mai eficient.

Această învățătură / exercițiu de învățare realizează conștiința de sine a studentului în ceea ce privește cunoștințele lor. Studentul întâi trebuie să ia o decizie cu privire la cunoștințele în cauză pentru a răspunde la examen și apoi trebuie să ia o decizie cu privire la această decizie. Acest din urmă pas forțează elevii să valideze și să verifice înțelegerea lor a cunoștințelor în cauză. Zonele percepute de slăbiciune față de zone reale de slăbiciune și a zonelor percepute de rezistență față de zone reale de rezistență sunt evidente cu ușurință în rezultatele. Elevii vor fi instruiți că o abatere mai mică de 5% între scorurile previzionate și cele reale este scopul lor de a cunoaște cu adevărat ceea ce știu și știu ce nu fac.

Testarea și evaluarea

Elevii vor fi, de asemenea, instruiți în modelarea predictivă a lua examenul și de evaluare a învățării auto-dirijată prin utilizarea examenele practică IUHS și examene Block. Scopul acestui exercițiu este de a forța elevii să se deplaseze dincolo de pur și simplu uita la întrebări, făcând o anumită alegere și apoi citind răspunsurile. Prin înregistrarea și raportarea alegerile lor a prezis că sunt forțați să facă mai întâi o decizie cu privire la materialul și apoi se gândească la înțelegerea lor de ea. AE va evalua examenul de bloc B1 și se colectează întrebările pierdute. Aceste date sunt apoi utilizate în scopul evaluării și retestare a / revizuirea în blocul post-evaluare diagnostic AE și de retenție (DAR) examene și în cele din urmă PAC B9 / 10.

Medicină clinică integrată

În timpul studenții pre-clinice Medical Science participa la ICM. ICM permite studentului medical modern pentru a avea cunoștințe clinice și experiență înainte de începerea rotațiilor clinice și programul ICM el și ea va oferi o înțelegere solidă a procedurilor, aptitudinile și de a face necesare pentru succesul în timpul clerkships clinice si rezidenta decizie.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Feb. 2019
Sept. 2019
Duration
Durata
Cu jumătate de normă
Cu normă întreagă
Locations
Sfântul Kitts şi Nevis - Basseterre, Saint George Basseterre Parish
Data începerii : Feb. 2019, Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Feb. 2019, Sept. 2019
Sfântul Kitts şi Nevis - Basseterre, Saint George Basseterre Parish
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala