Columbia Master of Public Health (MPH)
Columbia University Mailman School of Public Health
Informatie cheie
Locația campusului
New York, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 47.020 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* școlarizare în primul an. Creștere anticipată de 3% pentru tariful fix și școlarizarea pe punct pentru anul universitar 2022-2023. Se pot aplica taxe suplimentare
Introducere
Interdisciplinar. Integrat. Colaborativ.
Structura inovatoare a programului de doi ani Columbia Master of Public Health (MPH) integrează șapte componente pentru a se asigura că învățarea într-o parte a programului informează activitățile și sarcinile din alta.
Solicitanții pentru Columbia MPH trebuie să selecteze un departament. În timp ce majoritatea candidaților au nevoie de doi ani pentru a-și îndeplini cerințele, un program MPH accelerat de un an este disponibil pentru a selecta candidații.
Galerie
Admitere
Curriculum
Curriculum de bază
Curriculum-ul de bază, luat de toți studenții primiți în primul lor semestru, constă din șase arii largi de studiu cunoscute sub numele de „studiouri”. Aceste studiouri, care sunt împărțite în 16 module, se bazează unul pe celălalt pentru a oferi o bază largă și interconectată de cunoștințe esențiale pentru o carieră în sănătatea publică.
Cohorta dvs. se va muta împreună prin Core în timpul primului semestru, iar facultatea vă va ajuta să faceți conexiuni în studiouri, explorând întrebări precum Ce factori stau la baza tiparelor de boală și deces prematur în Statele Unite și în întreaga lume? Ce rol joacă factorii de mediu? Ce cauzează disparitățile de sănătate în interiorul națiunilor și în întreaga lume? Și ce valori intervin în proiectarea intervențiilor de prevenire a bolilor și a sistemelor de promovare a sănătății?
Cele șase studiouri care cuprind Core:
- Foundations of Public Health examinează istoria sănătății publice, etica și sănătatea și drepturile omului și servește ca o piatră de temelie pentru înțelegerea modelelor de disparități în materie de sănătate și a politicii interne și internaționale.
Module: Etica sănătăţii publice, Istoria sănătăţii publice, Drepturile omului. - Metode și aplicații de cercetare oferă o introducere în ancheta și dovezile științifice, relațiile acestora cu politicile publice și o abordare integrată a disciplinelor biostatistică și epidemiologie. Elevii obțin o introducere în măsurare, inferență și limbajul și instrumentele științei, opinii despre diferențele dintre științifice și alte tipuri de cercetare și cunoaștere, modele clasice despre modul în care știința și dovezile pot informa politica și sursele de tensiune la nivelul științei. interfață de politică.
Module: Fundamente calitative, Fundamente cantitative. - Determinanții sănătății examinează conceptele biologice fundamentale și factorii de mediu care influențează starea de sănătate.
Module: Bazele biologice ale sănătății publice, determinanții de mediu ai sănătății umane, determinanții sociali ai sănătății. - Intervențiile de sănătate publică prezintă studenților factorii cheie ai sănătății populației care decurg din caracteristicile mediului social. Abordarea multidisciplinară SBSA este situată la intersecția științelor sociale și comportamentale și expune studenții la teorii majore atât ale etiologiei bolii, cât și ale intervenției. Studioul se concentrează pe mai multe teme transversale și introduce cadre pentru a aborda complexitatea inerentă problemelor complexe de sănătate publică.
Module: Aplicarea teoriei la intervenții, planificarea și evaluarea programelor, gândirea sistemelor. - Perspectivele globale și de dezvoltare consolidează și extinde analiza studenților asupra domeniului sănătății publice prin explorarea perspectivelor globale și de dezvoltare asupra provocărilor și strategiilor de abordare a acestora.
Module: Globalizare și Sănătate Globală, Curs de viață. - Health Systems analizează funcționarea sistemului de sănătate al Statelor Unite, comparându-l și comparându-l cu cele ale altor națiuni. Acest studio include module despre economia sănătății și sistemele de sănătate din întreaga lume.
Module: Sisteme comparative de asistență medicală, Economie a sănătății, Sănătate publică și Sisteme de sănătate din Statele Unite.
Angajamente de muncă
În timpul primului semestru al Columbia MPH, în timp ce se angajează în nucleul integrat, studenții sunt sfătuiți cu fermitate împotriva angajamentelor extracurriculare de lucru. În al doilea, al treilea și al patrulea semestru al programului, programele sunt mai flexibile, iar studenții se pot angaja într-o muncă cu fracțiune de normă.
Practicum
Practicul - în esență un stagiu în domeniu - este atât o componentă necesară, cât și un punct culminant al experienței MPH. Veți lucra alături de profesioniști din domeniul sănătății publice, veți experimenta realitățile de zi cu zi din domeniu și veți aplica ceea ce ați învățat la clasă pentru a promova cauza sănătății publice.
Veți fi sprijinit înainte, în timpul și după practică. Atelierele introductive te orientează către munca de teren și te pregătesc pentru practica profesională. În colaborare cu un consilier al facultății, veți selecta un site, un proiect și un plan pentru experiența dvs. de practică. Facultatea de la Școala Mailman are relații bine stabilite cu agențiile guvernamentale și instituțiile de asistență medicală din New York și din întreaga lume, oferindu-vă multe opțiuni pentru a vă finaliza practica. Odată desfășurat pe teren, veți primi asistență, după cum este necesar, de la supervizorul dumneavoastră la fața locului și de la consilierul departamental. La finalizarea practicii, vă veți prezenta în mod oficial munca la evenimente la nivel de departament sau la nivel de școală. Mulți studenți folosesc datele din experiența lor de practică ca o componentă a tezei lor de master sau a lucrării de bază.
Conducere
Chiar dacă sănătatea publică este un domeniu de colaborare și lucru în echipă, cursurile formale de lucru în echipă și abilități de conducere nu au fost întotdeauna un element necesar al educației pentru sănătate publică. Recunoscând aceste competențe esențiale, noul curriculum încorporează un program de leadership și inovare unic printre școlile de sănătate publică în al doilea semestru al MPH.
Acest curs își propune să dezvolte și să îmbunătățească abilitățile în trei domenii cheie: conducerea echipelor într-o varietate de situații, lucrul eficient ca membru al echipei și implementarea de idei proaspete, inovatoare în cadrul unei organizații sau al unei comunități mai mari.
Educația pentru leadership este experiențială și participativă. Lucrând în echipe mici, studenții se angajează în jocuri de rol, simulări, lucru în grup și analiză de caz, uneori folosind instrumente video și online și primesc feedback sistematic de la facultate și studenți, care reflectă evaluările la 360° pe care studenții le vor întâlni la locul de muncă.
Pe parcurs, studenții învață managementul echipei, negocierea, comunicarea eficientă și strategiile de rezolvare a conflictelor. Atelierele practice și prelegerile susținute de lideri de sănătate publică invitați oferă oportunități de colaborare cu profesioniști care lucrează în spitale, centre de cercetare, organizații de sănătate publică și ONG-uri, oriunde ar putea duce cariera.
Integrarea științei și practicii
Integrarea științei și practicii (ISP) - sesiuni în grupuri mici care sunt o componentă integrală a curriculum-ului MPH - undă decalajul dintre educația tradițională la clasă și experiența din lumea reală a lucrului ca profesionist în domeniul sănătății publice.
Curriculumul constă în mare parte din studii de caz extrase din istoria recentă și evenimente curente, oferind oportunități studenților să aplice fapte și informații pentru a rezolva probleme complexe și pentru a dobândi abilități profesionale importante precum negocierea, persuasiunea, gândirea în echipă, vorbirea în public și judecata critică în acest proces. .
Echipe interdisciplinare mici analizează cazurile sub îndrumarea unui membru al facultății și a asistentului didactic. Pe parcursul a trei semestre, studenții construiesc relații cu profesorul ISP, asistentul de predare și alți colegi de echipă, în timp ce se confruntă cu provocările și dilemele care au provocat profesioniștii în domeniul sănătății publice.
Prin aceste cazuri, studenții se confruntă cu întrebările dificile ale sănătății publice: Ce se întâmplă atunci când programele destinate să îmbunătățească sănătatea unei comunități intră în conflict cu valorile și tradițiile locale? Unde se termină controlul statului și unde începe libertatea individuală? Într-o lume a cunoștințelor științifice în continuă evoluție, când avem dovezi adecvate pentru a recomanda politici care mențin oamenii în siguranță?
Misiunile vin sub forma unor laboratoare de colaborare care perfecționează abilitățile de rezolvare a problemelor și capacitatea de a aplica teoria sănătății publice în practica profesională. Elevilor li se poate cere să scrie un brief de politică, să identifice dovezile lipsesc sau care sunt necesare pentru a lua o decizie, să planifice un briefing media, să găsească citate în literatura științifică relevante pentru un studiu de caz sau să identifice aspectele cheie ale unui program eficient de intervenție în sănătate. .
Rezultatul programului
După finalizarea Curriculum-ului de bază din primul semestru, sunteți capabil să:
Abordări bazate pe dovezi ale sănătății publice
- Aplicați metode epidemiologice la amploarea situațiilor și situațiilor din practica sănătății publice
- Selectați metode de colectare a datelor cantitative și calitative adecvate pentru un anumit context de sănătate publică
- Analizați datele cantitative și calitative folosind biostatistică, informatică, programare pe computer și software, după caz
- Interpretați rezultatele analizei datelor pentru cercetarea, politica sau practica în domeniul sănătății publice
Sănătate publică și sisteme de îngrijire a sănătății
- Comparați organizarea, structura și funcția sistemelor de asistență medicală, de sănătate publică și de reglementare în medii naționale și internaționale
- Discutați despre mijloacele prin care prejudecățile structurale, inechitățile sociale și rasismul subminează sănătatea și creează provocări pentru atingerea echității în sănătate la nivel organizațional, comunitar și societal
Planificare și management pentru promovarea sănătății
- Evaluează nevoile populației, bunurile și capacitățile care afectează sănătatea comunităților
- Aplicați conștientizarea valorilor și practicilor culturale în proiectarea sau implementarea politicilor sau programelor de sănătate publică
- Proiectați o politică, un program, un proiect sau o intervenție bazată pe populație
- Explicați principiile și instrumentele de bază ale managementului bugetului și resurselor
- Selectați metode de evaluare a programelor de sănătate publică
Politica în sănătatea publică
- Discutați mai multe dimensiuni ale procesului de elaborare a politicilor, inclusiv rolurile eticii și probelor
- Propune strategii de identificare a părților interesate și de a construi coaliții și parteneriate pentru influențarea rezultatelor în sănătatea publică
- Avocați pentru politici și programe politice, sociale sau economice care vor îmbunătăți sănătatea în diverse populații
- Evaluați politicile pentru impactul lor asupra sănătății publice și echității în sănătate
Conducere
- Aplicați principiile de conducere, guvernare și management, care includ crearea unei viziuni, împuternicirea altora, încurajarea colaborării și îndrumarea luării deciziilor
- Aplicați abilitățile de negociere și mediere pentru a aborda provocările organizaționale sau comunitare
Comunicare
- Selectați strategii de comunicare pentru diferite audiențe și sectoare
- Comunicați conținut de sănătate publică adecvat publicului, atât în scris, cât și prin prezentare orală
- Descrieți importanța competenței culturale în comunicarea conținutului de sănătate publică
Practica interprofesională
- Performați eficient în echipe interprofesionale
Gândirea Sistemelor
- Aplicați instrumente de gândire sistemică la o problemă de sănătate publică
Burse și finanțare
Biroul de ajutor financiar este dedicat identificării celor mai bune surse de sprijin financiar pentru elevii Școlii Mailman. Pachetele de ajutor financiar pot include o combinație de fonduri instituționale, împrumuturi și oportunități de angajare pentru studenți.
Premiile se bazează pe contribuția așteptată a studenților și pe bugetul standard al studenților, care este creat în fiecare an universitar pentru a ține cont de costurile variabile. Elevii ar trebui să evalueze bugetul standard atunci când planifică pentru anul universitar următor.
La calcularea bugetului studenților, se pot face acomodații speciale pentru studenții cu cheltuieli suplimentare, cum ar fi îngrijirea copilului sau achiziția unui computer. Studenții ar trebui să stabilească o întâlnire cu un ofițer de ajutor financiar pentru a discuta acest lucru. Notă: este foarte neobișnuit ca ajutorul financiar să facă acomodare pentru orice altceva decât cheltuielile cu chiria, achiziția o singură dată a unui computer sau îngrijirea copiilor.
Elaborați un buget
Există cinci pași implicați în dezvoltarea bugetului școlii:
- Identificați-vă obiectivele financiare (de exemplu, ceea ce aveți nevoie vs. ceea ce doriți)
- Calculați resursele financiare care nu sunt împrumutate (adică granturi, locuri de muncă)
- Estimați-vă cheltuielile de educație (de exemplu, școlarizare/taxe, cărți, rechizite etc.)
- Estimați-vă cheltuielile de trai (închiriere vs. locuință)
- Fă calculul. Un deficit, dacă există, reprezintă suma pe care este posibil să aveți nevoie să o împrumutați.
Pentru orice întrebări sau informații legate de renunțarea la taxa de asigurare de sănătate, vă rugăm să contactați Student Health Services.
Economii
Este important să acumulați o anumită formă de economii lichide care să poată fi utilizate înainte de a ajunge în campus. Acest lucru vă va ajuta să acoperiți costurile inițiale, cum ar fi chiria pentru prima lună, depozitele de garanție, cheltuielile de mutare etc., în timp ce așteptați ca ajutorul dvs. financiar să fie depus în contul dvs. de student.
Toți studenții care se înscriu la un program de licență trebuie să ajungă în New York City cu cel puțin o lună de cheltuieli de trai (de preferință două), deoarece procesul de debursare a împrumuturilor federale nu are loc decât după două săptămâni de la începutul fiecărui semestru.
Opțiuni de finanțare
Școala Mailman oferă studenților și familiilor o abordare unică și simplă pentru a acoperi costurile de participare. Planul este o combinație de surse de fonduri federale, instituționale și private care oferă opțiuni pentru studenți și familii cu normă parțială, cu normă întreagă și internaționale.
Următoarele tipuri de asistență pot fi disponibile studenților:
Împrumuturi pentru studenți
Studenții de la Universitatea Columbia au o gamă largă de opțiuni de asistență financiară din surse federale, de stat, instituționale și private. Ratele atât pentru împrumutul federal nesubvenționat direct, cât și pentru împrumutul federal direct pentru absolvenți Plus pentru 2020-2021 sunt de 4,30%, respectiv 5,30%. Departamentul Educației stabilește noi tarife anuale după 1 iulie a noului an fiscal. Pentru a afla mai multe despre obținerea unui împrumut, inclusiv o descriere detaliată a fiecăreia dintre aceste surse de finanțare, vă rugăm să consultați prezentarea generală a Universității privind ajutorul financiar pentru absolvenți.
Studenții care solicită împrumutul Graduate Plus ar trebui să se conecteze pentru a completa formularele necesare și pentru a-și gestiona conturile.
Burse, burse și granturi
Bursele, bursele și granturile sunt acordate în funcție de nevoi sau merit. Sumele și disponibilitatea variază în funcție de școală.
Oportunități de angajare pentru studenți
Elevii Școlii Mailman pot accesa locuri de muncă legate de școală prin unul sau mai multe dintre următoarele:
- Studiu-muncă: studenții certificați de Oficiul de ajutor financiar ca fiind eligibili pentru studii-muncă finanțate de la nivel federal pot alege dintr-o varietate de posturi de muncă cu fracțiune de normă. Locuri de muncă sunt disponibile în multe birouri din cadrul Universității. Află mai multe.
- Asistenta de cercetare absolventă (GRA): Departamentele oferă aceste poziții în care studenții dobândesc experiență valoroasă lucrând cu fracțiune de normă în proiecte de cercetare conduse de facultate și primesc o bursă și/sau asistență pentru școlarizare pe o bază limitată. Aceste posturi nu sunt disponibile studenților de la Master în anul I.
- Asistenta didactică (TA): Unele departamente au posturi limitate de asistenta didactică disponibile studenților cu pregătire substanțială în domeniul lor de studiu. AT oferă asistență cu jumătate de normă membrilor facultății în instruire, notare și administrare a cursurilor și primesc o bursă și/sau asistență pentru școlarizare. Aceste posturi sunt oferite în mod special studenților doctoranzi și masteranzilor din anul II.
Ajutor Instituțional și Suplimentar
Notă: Aproape fiecare stat are cel puțin o subvenție sau o bursă disponibilă rezidenților și mulți au o listă lungă de programe de ajutor pentru studenți. Eligibilitatea este de obicei limitată la rezidenții statului care frecventează o facultate în stat.
Studenti internationali
Opțiunile de finanțare sunt disponibile pentru studenții internaționali.