Programul de descriere
Programul este oferit doar onlineObțineți asistență în direct de la 1 la facilitatori experimentați
9 unități care te duc prin esențiale de marketing
Locul # 21 în 2019 pentru cel mai bun MBA online de US News & World ReportIndustria asistenței medicale s-a schimbat de la îngrijire bazată pe volum la îngrijire bazată pe valoare: mai mult decât oricând, organizațiile de asistență medicală trebuie să acorde prioritate implicării și rezultatelor sănătății pacientului. Pacienții s-au implicat mai mult în propria sănătate. Furnizorii trebuie să ajusteze modul în care își angajează publicul țintă să rămână relevanți și să asigure succesul - pe scurt: trebuie să se adapteze și să conducă într-o abordare centrată pe pacient.
Certificatul de marketing în domeniul sănătății a fost conceput pentru a echipa profesioniștii din domeniul sănătății cu concepte, instrumente și studii de caz cheie de marketing, astfel încât să poată transforma interacțiunile dintre pacienți în experiențe pozitive cu clienții. Dezvoltate în colaborare cu Școala de Afaceri Pepperdine Graziadio și cu experți din industrie, cursurile sunt dezvoltate special pentru marketing medical și marketing medical, ceea ce diferă de marketing în orice alt domeniu, deoarece strategiile afectează sănătatea consumatorului.
Daria Șevțova / PexelsProgramul conturCertificatul în marketingul sănătății oferă profesioniștilor din industrie abilitățile de a-și îndrepta organizația către o nouă paradigmă a asistenței medicale, cu o abordare centrată pe client. Acesta va avansa abilitățile intelectuale și profesionale ale elevilor în domenii cheie de marketing, cum ar fi strategiile și perspectivele de marketing, segmentarea și țintirea, dezvoltarea mărcii, loialitatea clienților și strategia de marketing mix.CurriculumÎn nouă săptămâni, certificatul acoperă următoarele subiecte într-un context al marketingului medical și al marketingului medical:Unitatea 1: Introducere în marketingul serviciilor de sănătate
Unitatea 2: Informații de marketing
Unitatea 3: Evaluarea clienților
Unitatea 4: Segmentare și direcționare în marketing
Unitatea 5: Dezvoltarea mărcii
Unitatea 6: Crearea valorii - produs, servicii și strategie de stabilire a prețurilor
Unitatea 7: Furnizarea valorii clienților prin distribuție
Unitatea 8: Comunicarea strategiei de promovare a valorii și a loialității clienților
Unitatea 9: Monitorizarea planuluirezultateDupă încheierea acestui curs de marketing online de nouă săptămâni, absolvenții vor putea:Evaluează eficiența unui plan de marketing pentru asistența medicală
Interpretați și prezentați datele relevante (cantitative și calitative) pentru a sprijini recomandările și deciziile de marketing
Creați strategii și tactici de marketing viabile și executabile pentru o organizație medicalăCine ar trebui să studieze acest program?Certificatul în marketingul sănătății este conceput pentru diverși profesioniști care doresc să afle mai multe despre o organizație medicală centrată pe pacient și să aplice noi abordări inovatoare de marketing. Mai exact, poate beneficia:Profesioniști de marketing și noi absolvenți pentru asistența medicală
Profesioniștii din domeniul sănătății nou în marketing
Profesioniștii în domeniul serviciilor de sănătate care doresc să se conecteze cu semenii
Dezvoltatori de afaceri și de afaceri care caută să învețe noi strategii de marketingDespre DHGE + parteneriatul școlii de afaceri Pepperdine GraziadioParteneriatul dintre Dignity Health Global Education și Pepperdine Graziadio Business School combină rigoarea, reputația și dedicația de a conduce schimbări semnificative și pozitive în comunități printr-o educație fără egal.