Cele Mai Bune Programe de BSc în Biologie în Europa 2020

Un program de Licență în Științe este adesea necesar pentru a avansa în anumite cariere. În funcție de cât timp își dedică studenții pentru educație, un BSc poate fi terminat în trei până la patru ani de studiu.Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe… Citeste mai mult

Biologia este o știință naturală care studiază toate aspectele organismelor vii, de la molecule, celule și țesuturi, la organisme. Acest domeniu de studiu are multe ramuri de specializare în diverse subiecte precum biochimia, ecologia și botanica.

Europa este al șaselea cel mai mare continent și cuprinde 47 de țări și dependențele asortate, insule și teritorii. Acesta este marginita de Marea Mediterana la sud, Asia de est, și Oceanul Atlantic la vest.

Contactează Direct Școlile pentru Programe de Licență în Științe în Biologie în Europa 2020