Studiu de Doctorat

Caută Cele Mai Bune Programe de Doctorat în Sănătate 2016

Contactează Direct Școlile pentru Programe de Doctorat în Sănătate 2016
Citește Mai Mult

Doctor în Nursing Practice

Sacred Heart University Online
Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 3 anii September 2016 Statele Unite ale Americii Fairfield + 1 mai mult

Doctor on-line de Nursing Practice programul (DNP) infuzează studii doctorale-concentrat practica cu inovația și cercetarea clinică practică și burse de studiu. Acest program servește practicieni academic talentat asistenta medicala, specialisti asistenta clinice, moașe, anesteziști asistenta medicala, directori de asistenta medicala si educatori. [+]

Programe de Doctorat 2016. Doctor on-line de Nursing Practice programul (DNP) infuzează studii doctorale-concentrat practica cu inovația și cercetarea clinică practică și burse de studiu. Acest program servește practicieni academic talentat asistenta medicala, specialisti asistenta clinice, moașe, anesteziști asistenta medicala, directori de asistenta medicala si educatori. Absolventii acestui program sunt pregătite pentru a transforma practica, plumb și să se angajeze în, burse de studiu clinic concentrat practică și cercetare. Doctor de gradul practica Nursing este un doctorat clinice care necesită finalizarea unui proiect academic axat pe practica medicala clinica. Proiect universitar DNP lanseaza asistenta in practica științifică și este un plan cuprinzător, bine gândită, care se concentrează pe o problemă practică. Proiectul este sprijinit de cursuri de un credit integrate pe tot parcursul programului, care ajuta cu dezvoltarea subiect, planificarea proiectului, precum și punerea în aplicare și evaluarea proiectului. Acesta poate fi completat într-un an, pregătirea studenților de a utiliza de cercetare pentru imbunatatirea livrare clinice de ingrijire, rezultatele pacient, si managementul sistemului. Absolvenții vor fi experți în proiectarea, implementarea, gestionarea si evaluarea sistemelor de asistenta medicala de livrare și va fi pregătită să conducă la cele mai înalte grade clinice și executive. Acest program on-line unic de a maximiza numărul de potențiale roluri de carieră absolvent de asistență medicală de doctorat poate presupune, indiferent dacă acestea sunt în mediul academic, în practica clinică avansată, sau în conducerea executivă de asistență medicală. Cursurile sunt predate on-line și studenții sunt obligați să participe la două reședințe de week-end structurate pentru a îndeplini cerințele de planificare ale profesioniștilor care lucrează ocupat. Acest program de grup este de 39 de credite și poate fi finalizată într-o secvență de part-time de 3 ani. Acreditare: DNP Sacred Heart University este acreditat de către Asociația New England de școli și universități (NEASC), una dintre cele șase asociații regionale din Statele Unite, care acredita școli. Programul de doctorat in este de asemenea acreditat până în iunie 2020 de Comisie privind Collegiate Nursing Educație (CCNE). # De credite necesare: 39 Scolarizare si ajutor financiar Ajutorul financiar oferit: Da Clasificare: Colegiul Master sau Universitatea I Împrumuturi oferite: burse, reduceri, burse, locuri de muncă, împrumuturi sau planuri de plată sunt disponibile. Cod FASFA: 001403 Locale: Suburbie Mare Dimensiunea și setări: 0-999 Contactează şcoala [-]

Ph.D. Educație Pentru Sănătate și Promovare (cu Alte Grade Ms)

Walden University
Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă September 2016 Statele Unite ale Americii Minneapolis

Descoperiți cum să proiecteze, să implementeze și să evalueze programe pentru a ajuta pe alții să ia decizii sănătoase în doctorat Walden University în educație pentru sănătate și programe de promovare. [+]

Descoperiți cum să proiecteze, să implementeze și să evalueze programe pentru a ajuta pe alții să ia decizii sănătoase în doctorat Walden University în educație pentru sănătate și programe de promovare. Utilizați pasiunea ta pentru a conduce un stil de viata sanatos, activ in avantajul tau si sa exploreze teorii și tehnici de comportament de sanatate pentru a ajuta indivizii și grupurile imbunatati sanatatea lor sau desfasura activitati de cercetare, care va avea impact asupra populatiei mai mare. Doctorat în Educație pentru sănătate și un program de promovare poate ajuta să vă pregăti pentru a avansa în domeniu, lucrând ca profesor de sanatate in academice, clinice, comunitate, sau setările corporative, care pot include departamente de stat și locale de sănătate, școli și universități, întreprinderi și corporații, și agențiile comunitare de sănătate. Zonele de focalizare comportamentale de sănătate de sănătate la nivel mondial Management și Leadership Sanatate a populatiei Cercetare specializari: comportamentale de sănătate de sănătate la nivel mondial Management și conducere Sanatate a populatiei Cercetare [-]

Biologie Celulara Phd

New York Medical College
Campus Cu normă întreagă September 2016 Statele Unite ale Americii Westchester

Formare profesională în domenii largi de biologie celulara si Neuroscience care conduc la doctorat grad este disponibil pentru a pregăti studenții pentru cercetare și predare carieră în universități, școli medicale și a industriei private. [+]

Programe de Doctorat 2016. Program Director: Victor Fried, Ph.D. De formare în domenii largi Biologie celulara si Neuroscience ceea ce duce la doctorat grad este disponibil pentru a pregăti studenții pentru cercetare și predare carieră în universități, școli medicale și a industriei private. Proiecte în derulare includ studii de exprimare oncogene și citokine, apoptoza în glaucom, rolul astrocite în ischemie cerebrală, modularea neuronale și semnalizare astrocitelor, controlul creșterii în mușchii scheletici, transducția semnalului într-o varietate de țesuturi, inclusiv trombocite, retinei, celulele musculare, și funcția sistemului nervos lipitoare, degradarea proteinelor intracelulare, citoscheletal și receptorul, dezvoltarea și regenerarea sistemului vizual, matricele extracelulare și dezvoltarea la nivelul membrelor, leziuni ale măduvei spinării, precum și mecanismele moleculare ale bolii Alzheimer. Departamentul are facilități de stat-of-the-art pentru tehnicile utilizate în aceste studii, care includ cultura de țesut, fracționare subcelular, secvențierea proteinei, proteine ​​chimie spectroscopie de masă, ADN-ului recombinant, analiza de imagini digitale fluorescente, microscopie electronică, înregistrare electrofiziologice, și confocal si microscopie 2-fotoni. Cerințele programului specific (Hegis cod 0412) Un grad mediu de "B" (AAP = 3.00 sau mai bine) trebuie să fie menținute în programa de bază necesară. cursuri de electivă sunt selectate, pe baza intereselor studentului, în consultare cu directorul de program de absolvent și sponsorul de cercetare. De exemplu, Neural Science (BMS 1410) este luată de obicei de către studenții interesați în urmărirea cercetării în acest domeniu. Pentru a dobândi experiență în predare, studenții trebuie să ajute în procesul de predare pentru un semestru într-un curs de departament. Să se familiarizeze cu privire la proiectele de cercetare, elevii participa la "Work in Progress", seminariile oferite de facultate, baieti post-doctoral si absolvent de studenti. Participarea la Jurnal săptămânal Club (CELL 8010) și Seminar de cercetare (Cell 8020), sesiuni este necesară și în toți anii de reședință, dar numai 2 credite pentru fiecare curs pot fi luate în considerare pentru cerințele de grad. Pe parcursul primului an, studenții se angajează cel puțin două rotații de cercetare în laboratoare diferite pentru a obține o apreciere a diferitelor domenii și strategii de investigare și pentru a determina un consilier disertație adecvat. Activitatea de cercetare este o componentă importantă a programului pe parcursul mandatului studentului. Curriculum CELL 1320 Cursuri in histologie (3 credite) CELULEI 1330 Laboratory din Histologie (2 credite) CELULĂ 1360 Cell Biology (3 credite) CELULĂ 1410 Gross și Anatomia dezvoltării (9 credite) CELULĂ 1420 Histologie Cell Biology (6 credite) CELULĂ 2110 Dezvoltare Neurobiologie (3 credite) CELULĂ 2120 Developmental Biology (2 credite) CELL 3110 Citokinele (2 credite) CELULĂ 8010 Journal Club (1 credit) CELULĂ 8020 Seminar de cercetare (1 credit) CELULĂ 8100 Current Topics in biologie celulara si Neuroscience (2 credite) Asistenta Predarea in Cursuri Departmental: CELULĂ 8310 Gross Anatomy, Cell 8320 Histologie-Cell Biology, Cell 8330 Neural Science CELULA 9110 Introducere Cercetare in Biologie celulara si Neuroscience (2 credite) CELULĂ 9750 De Master Literatura de specialitate (1 credit) CELULĂ 9800 De Master tezei de cercetare (1 - 5 credite) CELULĂ 9850 Master tezei de doctorat (1 credit) CELULĂ 9900 tezei de doctorat de cercetare BMS 1410 Neural Science (8 credite) BIOC 2630 Cell convertoare de semnalizare (2 credite) [-]

Doctor în științe Medicale

University of Minho - School of Health Sciences
Campus Cu normă întreagă 3 - 4 anii Înscriere Deschisă Portugalia Braga

PhDCS are drept scop de a instrui absolvenți cu diplomă de master în științe medicale sau științe naturale, cu responsabilitate pentru cercetare în domeniul științelor de sănătate și medicină, pregătit pentru cercetarea biomedicală independentă în mediul academic, mediul de afaceri și în instituțiile de îngrijire a sănătății . [+]

Testul PhDCS are drept scop de a instrui absolvenți cu diplomă de master în științe medicale sau în domeniul științelor naturale, cu o responsabilitate pentru cercetare în domeniul științelor de sănătate și medicină, pregătite pentru cercetarea biomedicală independentă în mediul academic, comunitatea de afaceri și în instituțiile de îngrijire a sănătății. În 2014, Fundația pentru Știință Portugheză (FCT) a recunoscut calitatea de doctorat cu acordarea de burse anuale 9, în cadrul Programului FCT în călătoria de patron (Health Sciences). programă PhDMED oferă două curriculum: a 180 ECTS, care se concentreaza pe realizarea proiectului tezei de doctorat; și un alt de 240 ECTS. Componenta curriculară a 240 plan de plan de ECTS include module obligatorii și opționale în valoare totală de 60 ECTS, coordonate de profesori de ECS-A, cercetători și profesori VCI / cercetătorilor invitați de la alte instituții naționale sau străine. module opționale sunt în fiecare an, selectate din cele disponibile în programul anual de instruire avansată a ECS / VCI sau de alte instituții interne sau externe, concentrându-se în special pe teme care includ bioinformatica, dezvoltare, boli infecțioase, endocrinologie, epidemiologie , imunologie, Neuroscience, oncologie, sănătate publică și tehnici clinice avansate de investigare. Ambele programele includ întocmirea și prezentarea planului de tezei și dezvoltare, scrierea și de apărare disertație. Descrierea programului Gradul didactic: dr ECTS: 180/240 Durata: 6/8 semestre Board: Normal Localizare: Campus de Gualtar, Braga Principalul Cercetare Zona: Health Sciences ieșiri proficionais - Cariere academice - Proiecte de cercetare ID & T, universitățile și instituțiile de învățământ superior; centrele de cercetare științifică și dezvoltare tehnologică; - Efectuarea activităților tehnice și de laborator în farmaceutice / industriile biomedicale; - Tehnici de performanță funcții diferențiate în organizațiile private și / sau sectoare publice;. - Cariere in domeniul medical (tehnologie medicală, analiză și diagnostic clinic). [-]

Doctorat în Administrarea Sănătății Publice și Administrarea Asistenței Medicale

International University For Graduate Studies - IUGS
Campus Cu jumătate de normă September 2016 Dominica Portsmouth

IUGS elevii sunt, de obicei profesioniști la mijlocul carierei care au finalizat lor cursuri post-bacalaureat. Studenții care au nevoie de cursuri suplimentare pentru a îndeplini cerințele lor vor fi oferit posibilitatea de a lua cursul (e) la o altă instituție post-bacalaureat acreditat sau prin studiu independent la IUGS. Prezentat pentru credite de cursuri avansate de transfer în picioare trebuie să fie aprobat de către decan. [+]

Programe de Doctorat 2016. Instructional Filosofie și Misiune IUGS elevii sunt, de obicei profesioniști la mijlocul carierei care au finalizat lor cursuri post-bacalaureat. Studenții care au nevoie de cursuri suplimentare pentru a îndeplini cerințele lor vor fi oferit posibilitatea de a lua cursul (e) la o altă instituție post-bacalaureat acreditat sau prin studiu independent la IUGS. Prezentat pentru credite de cursuri avansate de transfer în picioare trebuie să fie aprobat de către decan. Cursuri trebuie să fie relevante pentru obiectivele academice și / sau profesionale ale studenților și să fie în concordanță cu gradul în care urmează să fie câștigat. Misiunea principală este de a ajuta acești elevi să completeze o diplomă de doctorat în domeniul lor de studiu ales pentru a îmbunătăți și de a avansa domeniile sănătății publice și al asistenței medicale. Grade Oferite IUGS oferă doctorate în Administrația Publică de Sănătate și Administrarea Healthcare, doctor în Administrația de Sănătate Publică (DPHA), Doctor în Administrarea Healthcare (DHA), si Master of Science grade în ambele domenii. Studenții sunt eligibili pentru atribuiri de doctorat cu finalizarea unei disertații bazate pe cercetare, folosind un cadru de învățare de acțiune. Studenții sunt eligibili pentru conferirii Doctor de Sanatate Publica sau gradul Healthcare Administration cu finalizarea unui proiect de doctorat care prezintă aplicarea învățării lor într-o zonă aplicată de interes. Studenții sunt eligibili pentru atribuiri de gradul de Master of Science, cu finalizarea tezei orientate spre cercetare de master, folosind un cadru de învățare de acțiune. Toți elevii vor demonstra stăpânirea competențelor printr-o combinație de cursuri, participare seminar și experiență profesională. Teza de doctorat tinde să fie teoretic și implică mai multe cercetări, apoi primar secundar. DHA DPHA și Proiectele Master tind să caute o soluție practică sau rezultatul pentru o întrebare sau nevoie. Ea implică mai multe elemente primare, apoi de cercetare secundară. Avansat permanent Academic Cerinte de credite transferabile credite academice pot fi transferate de la alte instituții în conformitate cu IUGS avansate în picioare politica de transfer de credite academice. Portofoliul elevului si academice post-transcrieri bacalaureat anterioare sunt revizuite de către decan și discutat cu elevul pentru a determina obiectivele sale. Credite de până la 66 de ore de credit avansate de transfer în picioare va fi aprobat în urma acestui proces pentru candidații la doctorat. Pentru acești candidați, instruirea la IUGS este asigurată prin studiu și la Seminar 8 zile Absolvent la Programul Residency 10 zile. Doar gradele de "C", sau mai bine, vor fi acceptate în transferul pentru picioare academice. În plus, media generală studenții trebuie să fie "B", sau mai bine. Cerințe instructional, Strategii și Secvență Sunt necesare un total de 93 de ore de credit post-bacalaureat pentru grade de doctorat, trebuie să se ia un minim de 27 credite la IUGS. Unele dintre acestea pot fi luate prin studiu independent sau în cadrul altor instituții post-bacalaureat aprobat de către decan. Până la 66 de credite academice post-bacalaureat pot fi transferate de la alte instituții academice post-bacalaureat acreditate conform avansată Permanent Academic Politica de transfer al creditelor IUGS lui. Sunt necesare un total de 45 de credite de post-bacalaureat pentru diplome de master, cu un minim de 18 credite luate la IUGS. Până la 27 de credite academice post-bacalaureat pot fi transferate de la alte instituții post-bacalaureat acreditate. Metodele de instruire includ: Revizuire și, astfel cum a aprobat, acceptarea anterior cursuri post-bacalaureat relevante care îndeplinește criteriile de IUGS pentru transferul de credite academice avansate în picioare; După cum este necesar, de studiu independent sau cursuri completate la alte instituții post-bacalaureat aprobat de către decan pentru a finaliza cursuri solicitate; lecturi de texte și articole din reviste academice alocate; cursuri interactive; discuții în grupuri mici; Folosirea mass-media (bibliotecă online Questia oferite de Universitate și alte selecții de către student, mentor, și decan) electronice; Cerințele de instruire și secvența includ următoarele cursuri pentru a fi finalizat cu succes la IUGS: Sănătate publică sau de sănătate Administrare Cercetare Proiectare I (3) credite pentru studii doctorale și de master; Sănătate publică sau de sănătate Administrare Cercetare Proiectare II (3) credite pentru doctorat; La finalizarea cerințelor de cercetare, dezvoltarea tezei de doctorat sau Proiectul începe sub conducerea și consultarea unui mentor adecvat, care este aprobat de către decan. (18) credite dizertație și Apărare orală sau de doctorat de proiect și examen oral sau master tezei și Apărare orală sau de proiect master și examen oral (12) credite; Apărare Panoul oral al tezei de doctorat și a Proiectului de masterat, sau examinare orală a proiectului de doctorat sau Proiectului de master; De Absolvent Programul Seminar (3) credite - Studenții de doctorat numai; Pentru grade de doctorat, de sănătate publică sau de Sanatate si Cercetare Administrarea trebuie să fie completat, aprobat și depus înainte de a începe să lucreze la Cercetare Proiectare al II-lea. Sanatate publica sau Sanatate si Cercetare Administratie si Proiectare I si II sunt premise pentru efectuarea tezei sau Proiectului de doctorat. Cercetarea I este o condiție esențială pentru desfășurarea tezei de masterat, de cercetare II nu este necesară pentru o diplomă de master. Dizertației și de doctorat Proiectul nu sunt pentru Seminar 8 zile Graduate-rechizite pre la Residency 10 zile. Cu toate acestea, se recomandă ca toate cursuri solicitate înainte de cursurile de cercetare să fie finalizate. Administrația de Sănătate Publică Sănătate publică Administrație Filosofie și Misiune Sănătatea publică este un domeniu vast, cu multe domenii de specializare, care împărtășesc o filozofie centrală și să se concentreze. Specialiștii în sănătate publică să îmbunătățească sănătatea oamenilor, familiilor, comunităților și societăților; îmbunătățirea domeniilor de politici publice pentru a include sănătatea în toate politicile, în cele din urmă, reducând astfel nevoia de servicii de asistență medicală primară. Specialiștii în sănătate publică de lucru la nivel de politici și practici la nivel local și la nivel mondial. IUGS a proiectat un program post-bacalaureat personalizate asista revenind profesioniștilor internaționali la mijlocul carierei de sănătate publică la: să extindă cunoștințele și practica administrării politicii de sănătate publică a acestora; a îmbunătăți abilitățile lor de conducere; le permite să avanseze atât propriile lor cariere și domeniu prin completarea unui doctorat sau masterat. Sănătate publică Curs Cerințe Administrarea Domeniului Domeniile de curs necesare (sau echivalență ca evaluate și aprobate de către decanul Facultății) includ: Statistici sau Biostatistica; Principii Epidemiologie si metode; Sănătate comunitară; Sănătate publică Dezvoltare și Leadership Politica; Sănătate publică și Cross-Cultural Probleme; Programul de sănătate publică și Managementul personalului; Publice Regulamentele sanitare și de acreditare; Leadership Development Sănătate Publică; Sisteme de management al performantei; De imbunatatire a calitatii si Asigurarea. Exemple de Elective Domenii curs (cursuri relevante pentru domeniul studentului special de studiu care pot fi transferate în picioare avansate sau luate ca cursuri de studiu independent): Materna, Copilului si Adolescentului Sanatate; Sănătate publică ecologică; Evaluare Sănătate geografică; Justiție socială și politica de sănătate publică; Mobilizarea comunității de sănătate. Administrația de Sănătate Publică Competențe și a rezultatelor Destinația Cerințele de competență Administrația de Sănătate Publică sunt concepute pentru a pregăti lideri de sanatate publica prin asigurarea expertizei lor în bazele conceptuale ale sănătății publice, aplicate metode de cercetare, abilități de conducere și de comunicare, precum și o zonă de fond de specializare. studenții toate masterat de doctorat și va demonstra stăpânirea competențelor printr-o combinație de cursuri, participare seminar și experiență profesională. Administrația de Sănătate Publică Absolvenții vor demonstra următoarele competențe: Înțelegerea dintre cele trei competențe de bază și zece servicii esențiale ale politicii de sănătate publică, practică, cercetare și teorie; Capacitatea de a analiza problemele și problemele în materie de sănătate publică comunitate folosind nevoile comunitare de sănătate / resurse (/ R CHN) evaluări, cercetarea participativă, și metode statistice; Abilitatea de a sintetiza informații din diverse surse (de exemplu, se combină recensământul și datele colectate la nivel local), pentru a evalua semnificația problemelor de sănătate și demografice, să identifice relații între domeniile de politică (de exemplu, "Sănătatea în toate politicile" strategie), și să dezvolte strategii de adresare publică probleme de sănătate / probleme într-un domeniu de interes sau de specializare într-un mod care să contribuie la baza de dovezi ale practicii de sănătate publică și burse de sănătate publică; Leadership în conceperea și punerea în aplicare a politicilor, strategiilor și intervenții care abordează o problemă de sănătate publică / problemă semnificativă; Abilitatea de a evalua și de a utiliza strategii de comunicare și media socială în diverse comunități și segmente de public pentru a informa și de a influența deciziile de programe și politici; Viziunea și filozofia de conducere profesională în domeniul sănătății publice. Administrarea Asistenței Medicale Administrarea de asistență medicală Filosofie și Misiune Filosofia generală a administrației de asistență medicală este de a îmbunătăți eficiența și eficacitatea serviciilor medicale primare către comunitățile deservite. IUGS a proiectat un program de doctorat și masterat adaptate pentru a sprijini returnarea profesioniștilor administrației de asistență medicală la mijlocul carierei internaționale: să extindă cunoștințele și practicile de administrare a sănătății lor; a îmbunătăți abilitățile lor de conducere ale sistemului de sănătate; le permite să avanseze atât propriile lor cariere și domeniu prin completarea unui doctorat sau masterat. Studenții care au nevoie de cursuri suplimentare pentru a îndeplini cerințele lor vor fi furnizate posibilitatea de a lua un curs la o instituție post-bacalaureat acreditate sau prin cursuri de studii independente în cadrul IUGS pentru a îndeplini cerința. Administrarea de asistență medicală Curs Cerințe Conținut de domeniu Domeniile de curs necesare (sau echivalență ca evaluate și aprobate de către decanul Facultății) includ: Statistici sau Biostatistica; Principii Epidemiologie si metode; Analiza financiară în domeniul asistenței medicale ale sistemelor informatice; Administrare si Leadership in sanatate; Legea asistenței medicale, regulamente și etică; Asistență medicală de planificare strategică și management; Dezvoltarea Politicilor în domeniul asistenței medicale; Asistență medicală și management al performanțelor sistemelor de îmbunătățire a calității; Gestiunea asistenței medicale de rambursare Systems. Exemple de Elective Domenii curs (cursuri relevante pentru domeniul studentului special de studiu care pot fi transferate în picioare avansate sau luate ca cursuri de studiu independent): Sisteme de Management al Informatiei; Asistenta medicala de date Sisteme de management și operațiuni; Sistemele de asistență medicală de autorizare și acreditare; Gestionarea resurselor umane domeniul sănătății; Informatică medicală; Educație medicală; Probleme globale in politica de sanatate; Asistență medicală Competențe și Administrarea Destinate rezultatelor La finalizarea lor de grade, absolvenți Healthcare Administration vor demonstra competențe și rezultate în următoarele domenii de burse și practică: Cunoașterea de bază cadrele teoretice relevante pentru studiul de sănătate, serviciile de sănătate și politica de sănătate; Cunoaștere a evoluției, structurii și funcționării sistemului de sănătate din SUA; Capacitatea de a identifica și analiza literaturii relevante cu privire la ceea ce este cunoscut și care sunt frontierele cunoașterii în domeniul lor de interes; Abilitatea de a selecta, de a apăra și de a pune în aplicare un studiu de design adecvat, acordând o atenție la fiabilitatea și validitatea rezultatelor; Abilitatea de a recunoaște necesitatea și utilizează tehnici specializate (de exemplu, teoria măsurării sau analiza calitativă), dacă este cazul; Abilitatea de a analiza datele lor și să tragă concluzii adecvate și să identifice implicațiile importante propuse de datele lor; competență profesională în procesul de predare, comunicare și scriere de grant; Aceste competențe și rezultatele sunt concepute pentru a pregăti lideri de administrare a asistenței medicale prin asigurarea expertizei lor în bazele conceptuale ale administrării asistenței medicale, capacitatea de a evalua cercetarea pentru utilitatea aplicate în domeniul lor și comportamentul aplicat abilități de cercetare, leadership și comunicare, precum și o zonă de fond de specializare . [-]

Doctor în Farmacie (Pharm.D)

Gulf Medical University
Campus Cu normă întreagă 12 semestre Emiratele Arabe Unite Ajman

Programul farmacie va educa elevii să devină farmaciști competenți, cu cunoștințe fundamentale în domeniul științelor biomedicale și comportamentale. Absolvenții vor fi dedicate pentru a servi comunităților și vor îndeplini sarcinile farmaceutice cu cel mai înalt nivel de standarde etice și morale. [+]

În ciuda progreselor imens realizate în domeniul farmaceutic astăzi ne confruntăm cu noi provocări care necesită mai multă coordonare și planificare între diferitele factori de decizie din cadrul Ministerului Sănătății la nivel național, dintr-o parte, iar instituțiile academice care oferă programe farmaceutice din cealaltă parte , pentru a determina nivelul de educație necesar în regiunea EAU și pentru a defini profilul noilor absolvenți ca pe nevoile comunității, știind că consumul de droguri este destul de mare în cazul în care această problemă trebuie să se încarce autoritățile de sănătate diferite și instituțiile de învățământ pentru să definească o strategie cu obiective precise și rezultate pentru a face față acestei provocări decisive, promovarea sensibilizării în rândul populațiilor la diferite niveluri și anume de la școli la universități, asigurându-se că absolvenții trebuie să reflecte nevoile comunității, cu accent pe măsurile preventive și furnizarea de servicii de calitate. Pentru atingerea acestor obiective, autoritățile de sănătate în cauză și universitățile trebuie să își unească eforturile pentru a oferi facilitati de formare clinica si stagiu. Mai mult decât atât, ele pot depinde de expertiza și experiența (dacă este necesar), a diferitelor instituții sanitare internaționale și sprijin din partea instituțiilor internaționale și companiile relevante, care pot contribui la promovarea beneficiilor educației farmacist clinice printre noi absolventi prin programe de sănătate școlare. Colegiul de Farmacie de la Universitatea de Medicina din Golf, isi propune sa conduca aceasta initiativa, prin expertiza facultății și a personalului său, astfel cum este definit în misiunea și obiectivele și rezultatele program.The Colegiul PharmD de Farmacie va oferi studenților cu cunoștințele și aptitudinile necesare pentru a face față cu succes acestor provocări într-un mod sistematic academic, care evoluează în mod continuu pentru a răspunde acestor evoluții. Programele oferite sunt dinamice și flexibile pentru a răspunde noilor provocări. Cursuri de baza si medicale sunt integrate și orientate spre punct de vedere clinic. Metodele de învățare vor trebui să fie dinamică și diversificată; o abordare inovatoare, care combină metodele convenționale de învățare la simulări clinice care permit studenților să dobândească abilități clinice într-o clinică ca și mediu. Fizic Programul de instruire clinică va spori abilitățile clinice ale studenților pe parcursul perioadei lor de formare clinică, în cadrul facultății clinice calificat și dedicat și a personalului. simulări clinice la diferite discipline permit studenților să sporească abilitățile lor și să monitorizeze performanța acestora prin autoevaluare, folosind mijloace IT de învățare. Studenții sunt expuse de la stadiul incipient la mediul clinic, în scopul de a realiza o mai bună înțelegere a relațiilor corpului uman la practica clinică. Misiune Programul farmacie va educa elevii să devină farmaciști competenți, cu cunoștințe fundamentale în domeniul științelor biomedicale și comportamentale. Absolvenții vor fi dedicate pentru a servi comunităților și vor îndeplini sarcinile farmaceutice cu cel mai înalt nivel de standarde etice și morale. Curriculum-ul se va concentra, de asemenea, și sublinia asupra importanței cercetării și încurajarea participării studenților la activitățile de cercetare. Curriculum Pharm D este o perioada de cinci și jumătate de program de ani, care include un an de avansata Farmacie Practica Experienta (APPE). Programul este format din 12 semestre. Primii doi ani ai curriculum-ului sunt concepute pentru a educa elevii în științe biomedicale, științele comportamentale cursuri. În timpul al treilea, al patrulea și al cincilea an, studenții se vor concentra pe studii farmaceutice avansate stiinte clinice si de management, sub stricta supraveghere a calificat facultate. Obligatorie Anul avansat Farmacie Practica Experienta (APPE) se întinde din semestrul 2 al 5-lea an la semestrul 1 al incluziv Anul 6 al unui semestru de vară al cincilea an. În timpul studenții stagiatură vor fi expuse la practica farmacie din diferite specialitati medicale, ca parte din experiența lor clinică, deoarece acestea trec prin diferite rotatii. Cerințele de admitere Solicitanții trebuie să îndeplinească toate criteriile de admitere de licență stabilite în Standardele (2007) publicate de Comisia de Acreditare Academică, Ministerul Învățământului Superior și Cercetării Științifice, EAU. Solicitantul trebuie să aibă minimum 12 ani de învățământ în școală și cursuri de trecut în fizica, chimie si biologie în Liceul superior. Studenții care finalizează învățământul de învățământ secundar, conform curriculumului din Marea Britanie trebuie să fi efectuat cel puțin două din cele trei discipline științifice (fizică, chimie, biologie), în "AS" niveluri sau niveluri de "A" cu condiția ca acestea au trecut în toate cele trei discipline în lor nivelurile "O". Nota minimă necesară este "C" la nivel AS în chimie, biologie sau fizica Solicitantul trebuie să aibă asigurat un minimum de 80% mărci în conformitate cu standardele de învățământ secundar EAU School sau echivalentul în fiecare dintre cele trei discipline de științe (fizică, chimie, biologie) Un scor de cel puțin 25 de IB (International bacalauriat), cât și pentru deținătorii diplomelor americane un scor minim de 80%, este necesară, în plus față de un scor SAT II de cel puțin 550 în Biologie. Un scor agregat de 75% din Pakistan Board, 80% din India Consiliul de Stat și 75% din indian Consiliul de centru, în timp ce scorul minim de 70% în fiecare subiect de Biologie, Fizică și Chimie este necesară. Solicitantul trebuie să aibă finalizat vârsta de 17 ani sau înainte de 31 decembrie a anului de admitere și nu poate fi mai mare de 28 de ani. Solicitantul trebuie să aibă competență în terminologia engleză și Științe vorbite și scrise. Solicitantul trebuie să fi absolvit un curs în limba engleză de competență, cum ar fi TOEFL sau IELTS. Un scor minim de 500 de TOEFL (173 CBT, 61 IBT), sau echivalentul său într-un test standardizat de limba engleza, cum ar fi 5,0 IELTS. Solicitantul trebuie să apară pentru un interviu personal în fața Comitetului de Admitere GMU. Admitere Comitetul evaluează toți solicitanții de ambele trăsături cognitive și noncognitive care să demonstreze aptitudinile lor pentru zona aleasă de studiu. Solicitanții trebuie să prezinte toate documentele academice și transcrieri / credite / calificativele / notele oficiale atestate în mod corespunzător de către Ministerul Educației, Emiratele Arabe Unite și Ministerul Afacerilor Externe, EAU sau ambasada EAU în țara lor, la admiterea în program. Studenții de naționalitate indiană sunt necesare pentru a obține un "Certificat de eligibilitate" de la Consiliul Medical Dental Council / / Consiliul Farmacie din India, New Delhi înainte de a solicita admiterea în Universitatea Medicală din Golf. La internare, studentul trebuie să prezinte o copie a certificatului de naștere sau dovada vârstei, pașaport, precum și o copie a EAU ID cetățenie (Khulasat Al-Kayd), un certificat de bună conduită. Un certificat punct de vedere medical, inclusiv rezultatele testelor de sânge, șase fotografii color recente, un angajament scris de către solicitant fiind de acord să respecte normele universitare și regulamentele, formularul de cerere completat în mod corespunzător cu detalii complete, o chitanță pentru plata unei taxe nerambursabile către admitere. Toate informațiile referitoare la admitere apar în catalog, precum și în orice alte forme de publicitate vehiculate de Universitate. [-]

Doctor în Biochimie

International Islamic University Malaysia
Campus Cu normă întreagă January 2017 Malaysia Kuala Lumpur

Luând în considerare nevoia de presare Malaezia pentru a produce specialiști în diverse discipline medicale, în scopul de a promova progresele în medicină, Kulliyyah de Medicina ofera programe de master și doctorat, precum și programe clinice postuniversitare în diverse discipline de specialitate. [+]

Programe de Doctorat 2016. Luând în considerare nevoia de presare Malaezia pentru a produce specialiști în diverse discipline medicale, în scopul de a promova progresele în medicină, Kulliyyah de Medicina ofera programe de master și doctorat, precum și programe clinice postuniversitare în diverse discipline de specialitate. Programul Descriere Ca parte a formării lor academice, studenții postuniversitare sunt de așteptat să participe la predarea în următoarele studenți moduri: Facilitarea ateliere, seminarii și sesiuni de tutoriale Asistarea grupurilor de discuții de învățare bazate pe probleme Participarea la invigilating și notare examene Demonstrație / supravegherea lucrărilor practice de laborator Asistarea lectori în pregătirea materialului didactic studenții postuniversitare sunt de asemenea încurajați să participe la proiecte de cercetare Kulliyyah calitate de co-cercetători, asistenți de cercetare (RA) sau a agenților de cercetare (RO), utilizează mijloace de cercetare Kulliyyah aprobate de Kulliyyah, și scrie și să publice rapoarte de cercetare cum au fost aprobate de către Kulliyyah . În 2007, studenții postuniversitare lansat, cunoscut sub numele de studii aprofundate Studenții Societatea Kuantan Campus (PGSS Kuantan Campus), societatea lor, care cuprind studenți din toate Kulliyyah în Campus Kuantan. Cerințele de admitere Academic de bază de calificare O trecere în Inmatricularea ale Centrului de examinare * IIUM finala cu GPA de cel puțin 3.0 și care îndeplinesc toate celelalte cerințe pentru promovarea în primul an al unui program de studii la IIUM; SAU Trei treceri principale în STPM (Sijil Tinggi Persekolahan Malaezia; Advanced Level) de examinare obținute la o singură ședință, inclusiv hârtie generală și două dintre următoarele documente: biologie, chimie, fizică, matematică; SAU Două treceri principale în STPM obținute la o singură ședință, inclusiv hârtie generală, iar două filiale trece în două dintre următoarele acte: biologie, chimie, fizică, matematică; SAU Trei treceri principale în examinare "A" la nivel GCE obținut, la o ședință în trei dintre următoarele acte: biologie, chimie, fizică, matematică; SAU Finalizarea cu succes a oricăreia dintre examinare următoare: Consiliul de conducere secundar Evaluarea Australia de Sud de examinare (SSABSA); SAU Gradul american asociat (DAI) notițe * Cei care trec de Sijil Pelajaran Malaezia (SPM), cu notele necesare trebuie să se aplice prin Unitatea Pusat Universiti (UPU). Numai acei solicitanți care pun IIUM ca prima lor alegere pot fi luate în considerare pentru admiterea în Medical Înmatriculați Programul IIUM. ** Studenții internaționali cu clasele potrivite se pot aplica la Dean, de admitere și Records Division (A & R), în campusul principal IIUM, Gombak. Aportul de elevi noi este în septembrie (sesiunea începând cu 2011/2012). Solicitanții trebuie să depună cererile lor cu cel puțin 3 luni mai devreme și se completează lor TOEFL înainte de a ajunge în Malaezia. Cerințe lingvistice În limba engleză este mediul primară de instruire pentru programul MBBS. Competență în limba engleză trebuie să fie demonstrată prin limba engleză Placement Test IIUM lui (EPT), în cazul în care li se cere elevilor să obțină un scor minim de 6.0 în toate cele patru competențe lingvistice de citire, scriere, ascultare și vorbire. În mod alternativ, studenții trebuie să obțină un scor minim de 550 în Test de limba engleza ca limbă străină (TOEFL) sau un scor echivalent într-o calificare echivalentă (de exemplu, un certificat australian sau Noua Zeelandă Inmatricularea sau certificatul Singapore general al educației). alte cerințe legate de sănătate solidă și performanțe satisfăcătoare într-un interviu și testele efectuate de către Consiliul de Admitere, dacă adecvarea unui candidat la un program trebuie să fie determinată. Cerințe postuniversitare Studenții trebuie să aibă: Un grad universitar medical de recunoscut (MBBS sau echivalentul acesteia); SAU O Bachelor of Science, cu onoruri cu o primă clasă sau de clasa a doua Clasa Superioară într-un subiect adecvat de la o instituție acreditată de învățământ superior sau echivalentul acesteia; SAU Alte grade de bază relevante, care sunt în măsură să îndeplinească cerințele specifice Kulliyyah / Departamentul / program, cum ar fi BDS sau BVM dintr-o instituție acreditată de învățământ superior În măsura în care este posibil, titularii de BSc sunt sfătuiți să aleagă un program de MMedSc în aceeași disciplină ca și gradul lor de licență Solicitanții sunt obligați să prezinte Un test de limba engleza ca limbă străină (TOEFL), scor minim de 550; SAU Un serviciu de International English Language Testing (IELTS) scor minim de 6.0; SAU IIUM administrat engleză Placement Test (EPT), scor minim de 6.0 [-]

Sport și știință Exercițiu MPhil / Doctorat

London South Bank University
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 2 - 3 anii August 2016 Regatul Unit Londra + 1 mai mult

Cei mai mulți studenți de cercetare înregistra inițial pentru programul MPhil și apoi progresul pe pista de doctorat după finalizarea satisfăcătoare a unui raport de transfer MPhil, după 18 luni de studiu. [+]

Prezentare generală Scoala de Stiinte Aplicate are o cultură puternică de cercetare și de întreprindere. 73% din noastre de cercetare în sport și de a exercita Științe a fost premiat cele mai înalte două ratinguri: 4 * de lider mondial sau 3 * excelent pe plan internațional, pentru calitatea de ansamblu de Cadrul Cercetare de Excelenta (REF) 2014. 90% au primit 4 * sau 3 * pentru "impact" (REACH și importanță) și 75% un 3 * pentru "Mediu" - "care să conducă la producerea de cercetare de o calitate excelentă la nivel internațional, în ceea ce privește vitalitatea și durabilitatea acestuia". Acest succes este susținută de un record puternic de generare de venituri externe cu valoarea totală a contractului actual de cercetare și întreprinderi premii de peste £ 4m. Venituri este generat de o gamă largă de surse, inclusiv consiliile de cercetare, Uniunea Europeană, Parteneriate industrie, guvern, organizații de caritate, de consultanță și transferul de cunoștințe. Cercetarea noastră este într-o măsură foarte mare interdisciplinară și de colaborare cu link-uri naționale și internaționale puternice. De cercetare se realizează în multe grupuri de cercetare cu sediul în Școala și studenții de cercetare se pot aștepta să adere la unul din aceste grupuri. Un membru al personalului, expert în domeniul ales, este direct responsabil pentru îndrumarea și sprijinirea program de cercetare a unui student. Un supraveghetor secundar este numit pentru a oferi îndrumare și asistență suplimentară și, în unele cazuri, autoritățile de supraveghere suplimentare pot fi, de asemenea, invitat să se alăture echipei de supraveghere, cum ar fi un expert de la industrie. Centre performanța umană Centrul Performanță umană acționează ca un centru de cercetare și de întreprindere pentru sport, exercitii fizice si nutritie științe. Ocuparea forței de muncă Cei mai mulți studenți de cercetare înregistra inițial pentru programul MPhil și apoi progresul pe pista de doctorat după finalizarea satisfăcătoare a unui raport de transfer MPhil, după 18 luni de studiu. Un prim raport privind progresele înregistrate este de asemenea necesar a tuturor elevilor de cercetare, după zece luni de la data de inscriere. Metode de cercetare de formare Toți elevii de cercetare sunt necesare pentru a participa la un program-cheie Skills Development vizează dezvoltarea abilităților transferabile în plus față de cele utilizate în realizarea de studii. Formare în metodele de cercetare este disponibil prin seminarii de cercetare frecvente. Atunci când este necesar, elevul de cercetare poate urma, în parte, cursuri disponibile în cadrul Facultății și în unități special pe metodologia de cercetare de masterat relevante. În unele cazuri, elevii de cercetare sunt încurajați să urmeze alte cursuri disponibile în cadrul Universității sau extern menite să îmbunătățească experiența lor generală în domeniile lor de ales. În plus, ele pot fi încurajate să urmeze cursuri de limbi străine care vizează îmbunătățirea competențelor lor orale și scrise - ambele esențiale în carierele lor viitoare. Conferințe Elevii de cercetare sunt adesea sponsorizate pentru a participa la conferințe naționale și internaționale și pentru a satisface oameni de stiinta de conducere în domeniile lor și să prezinte concluziile lor de cercetare. Progresul tuturor elevilor de cercetare este monitorizată în mod oficial de către Comitetul de Cercetare ieri Universității. Abilități transferabile Un grad de cercetare vă va dota cu multe abilități transferabile. Auto-disciplina, cererea pentru gândire analitică clară, și capacitatea de a transforma critica alții lucrează în ceva constructiv de propria dvs., toate constituie un training unic pentru aproape orice tip de carieră. Emoție și satisfacția de a găsi noi fapte, o idee nouă, sau un nou mod de a privi ceva poate fi extrem de plină de satisfacții. Cerințe de intrare Atunci când se aplică pentru doctorat sau MPhil va fi de așteptat în mod normal să aibă o prima sau a doua de sus grad onoruri clasa sau o diplomă de masterat într-o disciplină relevantă de la o universitate din Marea Britanie, sau echivalentul acestuia de peste mări. Ați putea fi, de asemenea obligate să efectueze unele cursuri predate în metodele de cercetare sau în alte subiecte dintr-o serie de cursuri la Scoala. [-]

Medic De Acupunctura Si Medicina Orientala - Daom

Texas Health and Science University
Campus Cu normă întreagă 28 luni September 2016 Statele Unite ale Americii Austin San Antonio + 1 mai mult

Programul DAOM THSU oferă studenților oportunități pentru studii didactice si clinice avansate si de cercetare in acupunctura si medicina orientala ... [+]

Programe de Doctorat 2016. Programul DAOM THSU oferă studenților oportunități pentru studii didactice si clinice avansate si de cercetare in acupunctura si medicina orientala. Vrei o cunoaștere mai profundă de Acupunctura si Medicina orientale? Acesta este programul pentru tine! - Durata programului: 7 Trimestrele (2 ani, 4 luni) - total necesar credite: 59 credite - scolarizare: aproximativ 3.900 $ pe trimestru ($ 27220 total) - Prima Scoala Acupunctura din Texas - Cele mai scăzute de scolarizare Acupunctura, în Texas - Rata mare de trecere pentru examenele naționale - Facultatea cu zeci de ani de experiență - curriculum autentică reflectă 95% din curriculum-ului din China Cerințele de admitere Studenții interni: - studii MSAOM sau cinci ani de experiență ca un acupuncturist Licentiata - Minim 2.5 / 4.0 GPA International Students: - Studii MSAOM sau cinci ani de experiență ca un acupuncturist Licentiata - Minim 2.5 / 4.0 GPA - TOEFL, scor de 80 sau mai mare SAU - IELTS scor de 6,5 sau mai mare [-]

Doctorat în științe Ale Sănătății

San Jorge University / Fundacion Universidad San Jorge
Campus September 2016 Spania Zaragoza

Obiectivele programului de doctorat în științe medicale este de a instrui cercetatori cu aptitudini, abilități și atitudini care promovează dezvoltarea academică și profesională a cunoștințelor pe liniile din domeniul sănătății, cum ar fi îmbătrânirea sănătoasă, evaluarea funcțională pentru îmbunătățirea performanței și a sănătății, precum și interacțiunea droguri pacient. [+]

Obiectivele programului de doctorat în științe medicale este de a instrui cercetatori cu aptitudini, abilități și atitudini care promovează dezvoltarea academică și profesională a cunoștințelor pe liniile din domeniul sănătății, cum ar fi îmbătrânirea sănătoasă, evaluarea funcțională pentru îmbunătățirea performanței și a sănătății, precum și interacțiunea droguri pacient. Organizațiile colaborează: Aragon Institutul de științe medicale (IACS) University of Technology Sydney Thor Vergata Universitatea din Roma Universitatea din Foggia Universitatea din Piemonte Orientale "Amedeo Avogadro" Universitatea din Helsinki Carlos III Institutul de Sanatate Aragofar Linii de cercetare îmbătrânire sănătoasă. Evaluarea funcțională și îmbunătățirea performanței și a sănătății. Medicament-pacient interacțiune. Dirigido o: Diferitele profiluri ale studenților a programului de doctorat în științe medicale pot fi rezumate după cum urmează: Titlul oficial al Master, de preferat in cercetare in stiinte medicale sau farmaceutice Ingrijire si Farmacoterapia sau altul de același nivel și domeniul de aplicare al orice instituție de învățământ superior în spațiul european al învățământului superior sau țările din afara ei permit accesul la studii de doctorat în țara de emisiune. Ele pot avea acces, de asemenea, cei care au trecut cel puțin 60 ECTS de nivel master oficial al zonei stiinte medicale si au studii superioare: Oricine din domeniul sănătății (Licențiat în Farmacie, Nursing Absolvent absolvent in fizioterapie absolvent in Stiinta de activitate fizică și Sport, licențiat în medicină, licențiat în pedichiură, ...) Domeniul de aplicare al științei: Biologie, Chimie, Biochimie Domeniul de aplicare de Inginerie și Arhitectură: Absolvent Biomedical Engineering (conform planului vechi sau grad). Studenții care provin de la alte diplome și alte master oficiale în domeniile Științe sociale și juridice și Arte și umaniste, sau zone de știință și inginerie și arhitectură au acces la Programul de doctorat în științe medicale ca evaluare și raportul Comitetul de Academic trebuie să ia suplimente de set de formare. Pentru a studia programul de doctorat, studentul trebuie să demonstreze următoarele cerințe de formare științifică și metodologică prealabilă: Posedând un dovedit, avansată și specializată în domeniul formării stiinte medicale: (1) capacitatea de a analiza nevoilor de sănătate ale populației, (2) capacitatea de a identifica factorii determinanți ai sănătății și a impactului acestora, (3) capacitatea de a descrie particularitățile diferitelor grupuri de populație cu nevoi specifice în domeniul sănătății, (4) capacitatea de a identifica problemele de cercetare și operaționalizează formularea sa în funcție de proiectarea cercetării selectate, (5) capacitatea de a dezvolta ipoteze de lucru bazat pe design și istorie bibliografice și experimentale. Au o experiență de cercetare anterioare în domeniul științelor medicale sau alte domenii conexe dobândite în timpul sau după antrenament trebuie să includă: (1) cunoașterea tehnicilor de bază pentru a efectua controlul și gestionarea bibliografică, (2) capacitatea de a să facă față cu pricepere și responsabilitate în procesul de experimentare, precum și evaluarea riscurilor și a implicațiilor (sociale, de mediu sau etice) lor Capacitate de prelucrare și interpretare a datelor. Abilitatea de a scrie rapoarte, prezentari conduită și, în general, să comunice (orale și scrise), cu un public specializat (științifice, academice și profesionale) și necalificați într-un mod eficient, clare și lipsite de ambiguitate atât în ​​spaniolă și engleză (nivel B1 minim). Obiective: Obiectivele generale ale programului de formare care să conducă la titlul oficial de Doctor / Doctor San Jorge University sunt: Formează cercetători în domeniul sănătății. Să dezvolte în studenților abilități, abilități și atitudini de cercetare științifică. Obiectivele specifice ale programului de formare care să conducă la titlul oficial de Doctor / Doctor San Jorge University sunt: Tren studenților în cunoașterea bazei teoretice pe care se bazează metoda științifică și cercetarea experimentală, precum și utilizarea metodologiei și a surselor de informații necesare pentru cercetarea științifică în domeniul sănătății. Permite studenților de a concepe, planifica și implementa un proces de cercetare în domeniul sănătății. Să încurajeze elevii analiza lor critică, evaluare și sinteză a ideilor noi și complexe. Tren studenților pentru diseminarea rezultatelor cercetării în domeniul sănătății. Să dezvolte în studenților abilități, abilități și atitudini de cercetător competente, atât din punct de vedere științific, cât și din punct de vedere etic. Programul de doctorat se bazează pe diferitele linii de cercetare efectuate la Facultatea de stiinte medicale, precum și linii de diferite grupuri de cercetare au contribuit de instituțiile colaboratoare: echipe de cercetare de doctorat Programul de Mediu sunt : îmbătrânire sănătoasă Evaluarea funcțională pentru performanță și sănătate îmbunătățită interacțiune medicament pacient regulament 1. ACCES În conformitate cu Decretul Regal 99/2011, prin care învățăturile oficiale ale doctorat reglementate, în general, pentru a avea acces la un program oficial de doctorat va trebui să fie în posesia de gradul oficial spaniol, sau echivalent, și maestru. Acestea pot avea acces, de asemenea, cei care se află în oricare dintre următoarele situații: a) dețin o diplomă universitară spaniolă funcționar sau o altă țară membră a Spațiului european de învățământ superior, care să permită să acceseze Master în conformitate cu dispozițiile articolul 16 din Decretul Regal 1393/2007 din 29 octombrie și s-au finalizat un minim de 300 de credite ECTS în toate studiile universitare oficiale, dintre care cel puțin 60 trebuie să fie la nivel de master. b) să dețină un titlu oficial spaniol de absolvent sau absolvent al cărui durată, în conformitate cu normele de drept comunitar, este de cel puțin 300 de credite ECTS. Acești absolvenți trebuie să ia de formare obligatorie completează articolul 7.2 din prezentul standard, cu excepția cazului în curriculum-ul de gradul de licență corespunzător include credite de formare în cercetare, valoare educațională echivalentă cercetării de credit de la preocupările studii de masterat. c) absolvenți de facultate care, după obținerea unui loc în formare în accesul la locurile de testare corespunzătoare de pregătire medicală de specialitate, au trecut cu evaluarea pozitivă de cel puțin doi ani de formare într-un program pentru a obține titlul oficial al unuia dintre specialități în științe medicale. d) să fie în posesia unei diplome obținute în conformitate cu sistemele de învățământ străine fără aprobarea lor, după verificarea de către universitatea pe care îl acreditează un nivel echivalent cu cel al titlului oficial spaniol de master și care dă dreptul de formare țară calificarea pentru admiterea la expeditor studii de doctorat. Această admitere nu implică în nici un caz, aprobarea titlului anterior în posesia solicitantului sau a recunoașterii acesteia în alte scopuri decât accesul la programele de doctorat scopuri. e) Fiind în posesia unui alt grad de doctorat spaniol obținut în rânduiri universitar precedent. Ele pot fi admise la studii de doctorat, absolvenții, arhitecți și ingineri, care au fost în posesia de Studii Avansate diplome obținute în conformitate cu dispozițiile Decretului Regal 778/98 din 30 aprilie a atins sau a capacității de cercetare reglementate în RD 185/1985 din 23 ianuarie. 2. ELIGIBILITATEA Universităților, prin intermediul comitetelor academice Articolul 8.3 din Decretul regal 99/2011 din 28 ianuarie menționat poate stabili cerințe și criterii suplimentare de selecție și admitere a studenților la un program de doctorat specific. Admiterea la programele de doctorat pot include, care necesită suplimente de formare specifice. [-]

Doctor în Practica Medicala (DNP)

Case Western Reserve University, Frances Payne Bolton School of Nursing
Campus Cu normă întreagă 3 - 5  September 2016 Statele Unite ale Americii Cleveland

Frances Payne Bolton School of Nursing a creat primul doctorat practica in asistenta medicala in 1979, pentru a permite asistente medicale să se bazeze pe expertiza lor clinice și să extindă educația lor în conducere la nivel de doctorat și de cercetare. Doctor de Nursing Practice (DNP) este acum recunoscut de Asociatia Americana de Colegii de Nursing ca cel mai înalt nivel de pregătire pentru asistență medicală clinică. [+]

Programe de Doctorat 2016. Frances Payne Bolton School of Nursing a creat primul doctorat practica in asistenta medicala in 1979, pentru a permite asistente medicale să se bazeze pe expertiza lor clinice și să extindă educația lor în conducere la nivel de doctorat și de cercetare. Doctor de Nursing Practice (DNP) este acum recunoscut de Asociatia Americana de Colegii de Nursing ca cel mai înalt nivel de pregătire pentru asistență medicală clinică. DNP absolvenți aplică educația și expertiza lor în roluri de conducere pe linia frontului de asistență medicală, în practica clinică, administrarea, de predare și de cercetare, precum și elaborarea politicilor de sănătate și de dezvoltare. La Case Western Reserve University Frances Payne Bolton School of Nursing, elevii au o oportunitate unică de a rețelei cu colegii din întreaga țară, deoarece acestea împărtăși idei și experiențe. Repere Programul În calitate de inovator al doctoratului original în practica medicala, Case Western Reserve Frances Payne Bolton School of Nursing este lider în primul rând în educație DNP Programul nostru DNP este flexibil în satisfacerea necesităților studenților de învățământ la distanță, cu un program inovator format si cohorta executive, care are parteneriate cu mai multe institutii academice si spitale din intreaga tara Formatul cursului intensiv permite studenților să lucreze DNP full-time în timp ce ei merg la școală. elevii DNP alege, de asemenea, una dintre cele două secvențe elective care extind accentul lor de conducere: conducere practică și leadership-ului educațional Cerințe asistente medicale inregistrate (RNS), care dețin un Master of Science în Nursing grad (MSN) sunt admise direct în programul DNP cu privire la îndeplinirea satisfăcătoare a următoarelor cerințe. Absolvire de la un colegiu acreditate sau universitate cu o diplomă de master în asistență medicală Un interviu cu facultatea prin telefon sau în persoană pentru a discuta obiectivele de carieră O cerere de completat, care include următoarele: Declarație cu privire la problemele de practica / cercetare de interes (pentru proiectul dumneavoastră academice) trei recomandări CV-ul sau CV-ul matricolele oficiale Este nevoie de certificare avansată practica medicala sau de eligibilitate pentru certificarea pentru practica de Leadership Electivă. Proiectat pentru minte Frances Payne Bolton School of Nursing ofera programul DNP post-master într-un format executiv, prin cursuri intensive organizate în campus, pe parcursul a trei sesiuni (ianuarie, mai și august) sau site-off în parteneriat cu alte instituții. Cursuri on-line sunt de asemenea disponibile. Cohorte au fost lansate în parteneriat cu mai multe instituții academice și spitale, inclusiv în California, Arizona, Florida, Hawaii, New Hampshire, New Jersey și Virginia. elevii DNP post-master reprezinta aproape fiecare stat din țară, iar circa 40 la suta dintre ei participa la un grup în orașele lor de origine. Patru cursuri pot fi predate la locul cohortă, în funcție de cerințele de stat, iar restul sunt furnizate în sesiuni intensive în campusul Case Western Reserve University. Performanta academica Progresia în Doctor programului de studii Nursing Practice este condiționată de realizări academice satisfăcătoare în toate cursurile necesare. Medicul studenților Nursing Practice trebuie să atingă un punct mediu cumulativă grad de 3.0 sau de mai sus, în toate cursurile luate de credit ca un student DNP la Frances Payne Bolton School of Nursing care urmează să fie atribuit gradul DNP. Toți elevii trebuie să-și apere cu succes DNP proiectul lor academic. Gradul incomplet (I) va fi dat la latitudinea instructorului de muncă nu a fost finalizată în semestrul. Un grad I trebuie să fie eliminate până la sfârșitul semestrului următor celui în care a fost luată cursul sau înainte de student într-un curs de enrolls pentru care cursul inițial este o condiție prealabilă. Nu se acordă credit pentru un grad I. I va rămâne o parte permanentă a transcriptului în cazul în care studentul nu completează cerințele de curs în semestrul următor. Proiectul savantă Programul DNP culminează în finalizarea cu succes a unui proiect academic. Proiectul a erudită este proiectat de către student, în colaborare cu un comitet format din trei membri, aprobat de director de program. Proiectul academic trebuie să se concentreze pe un subiect legat de imbunatatirea rezultatelor in pacient. Proiectul universitar poate lua forma unei teze sau a unui manuscris adecvat pentru publicare. Procedurile și produsul în scris trebuie să fie conforme cu reglementările Școlii FPB de Nursing. Studenții trebuie să-și apere cu succes proiectul lor academic finalizat într-un examen oral și cu membrii comisiei, care sunt responsabili pentru certificarea faptului că respectă standardele academice acceptabile. Apărare este deschis la facultate și studenți; scaunul determină dacă apărarea este deschis celor din afara Universității. Comisia determină caracterul adecvat al examinării orale și scrise produsul. Un student va trece în cazul în care doi sau mai mulți dintre membrii comisiei sunt de acord că studentul a răspuns cu succes la întrebări în timpul apărare și produsul în scris îndeplinite standardele științifice. Finalizarea programului Doctor în programul de Nursing Practice (PMDNP) studenții post-master va avea cinci ani pentru a finaliza programul. Ar trebui să fie finalizat cursuri în trei ani, iar proiectul trebuie să fie finalizat în doi ani, în urma propunerii de apărare. Acest interval de timp poate fi prelungit cu un concediu aprobat de absență, care ar trebui să fie reînnoite în fiecare semestru (toamna & Spring). În circumstanțe neobișnuite, directorul programului poate fi trimis o petiție. În cazul în care un student nu se înscrie la cursuri fără un LOA aprobat pentru doi ani (toamna & primăvară), va fi necesar ca studentul să se aplice pentru a fi restabilit în program. Studentul trebuie să prezinte un formular de cerere, eseuri și o recomandare recentă. Eseurile ar trebui să abordeze modul în care studentul intenționează să aibă succes în finalizarea programului. Studentul trebuie să contacteze consilierul pentru a stabili dacă consilierul este de acord cu planul și consilier și director de program va lua decizia cu privire la necesitatea de a repeta cursuri. clasele incomplete ar trebui să fie rezolvată până la sfârșitul semestrului următor nota incompletă. După un an (semestre toamna si primavara), studentul va fi obligat să repete clasa. [-]

Doctor în Nursing Practice

Frontier Nursing University
Online şi campus combinate Cu normă întreagă September 2016 Statele Unite ale Americii Hyden

Doctor de Nursing Practice (DNP), a fost dezvoltat pentru a satisface cererea de lideri avansate practici de asistență medicală într-un sistem complex de ingrijire a sanatatii din ce in ce. curriculum DNP frontieră Nursing Universitatea oferă educație în practică, îmbunătățirea calității și a sistemelor de conducere bazate pe dovezi, bazându-se pe cunoștințele dobândite în timpul studiilor master. doctorat nostru clinic este conceput pentru asistente medicale inregistrate care doresc sa ia cariera lor de asistenta medicala, abilitatile de lider si expertiza clinice la nivelul următor. [+]

Doctor de Nursing Practice (DNP), a fost dezvoltat pentru a satisface cererea de lideri avansate practici de asistență medicală într-un sistem complex de ingrijire a sanatatii din ce in ce. curriculum DNP frontieră Nursing Universitatea oferă educație în practică, îmbunătățirea calității și a sistemelor de conducere bazate pe dovezi, bazându-se pe cunoștințele dobândite în timpul studiilor master. doctorat nostru clinic este conceput pentru asistente medicale inregistrate care doresc sa ia cariera lor de asistenta medicala, abilitatile de lider si expertiza clinice la nivelul următor.

FNU oferă o varietate de căi de la medic de grad Nursing Practice:

cel mai înalt grad meu este un ADN ... ... [-]


Studii De Doctorat în Medicina Tradițională Chineză

Irish College of Traditional Chinese Medicine
Campus Cu jumătate de normă 3 anii September 2017 Irlanda Dublin China Guangzhou + 2 mai mult

Acest curs part-time este conceput pentru a permite profesioniștilor TCM să obțină un doctorat complet recunoscut de la un lider de la Universitatea de Medicina chineză în China, în timp ce în principal, lucrează și locuiesc în Irlanda / Europa în timpul majorității programelor de studii post-universitare. Aceasta este o oportunitate rara de a efectua la nivel înalt de studiu post-universitar în medicina chineza de la o bază europeană cu doar un număr minim de ... [+]

Programe de Doctorat 2016. doctorat în medicina tradițională chineză Doctor în medicină chineză specializata in: Acupunctură Medical Qigong sau Chineză pe bază de plante Medicina Obiective Așa cum se menționează în Acordul dintre Universitatea Guangzhou de medicina chineza si Colegiul irlandez de Medicina Traditionala Chineza: Pentru a promova dezvoltarea învățământului superior în domeniul de medicina chineza Pentru a oferi servicii medicale de calitate, TCM oamenilor în mai multe localități diferite, prin educarea profesioniști de înalt nivel TCM la masterat sau doctorat la nivel de studii Cursul este conceput pentru a permite profesioniștilor TCM pentru a obține o Masters recunoscute integral sau doctorat de la un lider Universitatea de Medicina chineză în China în timp ce lucrează în principal și de viață în Irlanda / Europa în timpul majoritatea programelor de studii post-universitare. Aceasta este o oportunitate rara de a efectua la nivel înalt de studiu post-universitar în medicina chineza de la o bază europeană cu doar un număr minim de vizite necesare pentru a Universitatea Guangzhou de medicină chineză în China. La finalizarea cu succes a tuturor aspectelor legate de program, GUCM va emite certificate de absolvire și de masterat academice sau certificate doctorat recunoscute de Ministerul Educației din Republica Populară Chineză și, prin urmare, recunoscute de toate țările care au o recunoaștere reciprocă a acordului calificărilor ieri cu Republica Populară Chineză. Rezumat 3 ani Part-time - pentru practicieni instruiți profesionale ale lucru TCM și de viață în Europa Ceea ce duce la un doctor de medicina chineză grad acordat de Universitatea de Medicina din China Guangzhou și Departamentul chinez al Educației Elevii vor fi înregistrate atât cu Guangzhou Universitatea de Medicina din China (GUCM) și Colegiul irlandez a TCM, afiliat TCM Colegiul GUCM în Irlanda. În primul an elevii vor studia un număr corespunzător de module obligatorii predate (aproximativ 6). Elevii vor merge la Guangzhou la începutul primului an să se înscrie pe programul cu Universitatea de Medicina din China Guangzhou, și să se înregistreze la Departamentul de Educație din China. Ei vor finaliza 2 sau 3 din module predate în cursul acestei vizite la Guangzhou. Modulele rămase vor fi în principal predate la Colegiul irlandez TCM (ICTCM) din Dublin de către personalul academic de la GUCM sau în timpul următoarei vizite la Guangzhou, în al doilea an. Fiecare elev va avea un supraveghetor teză specialist de la GUCM Elevii vor propune tema tezei lor și să efectueze o analiză a literaturii. Al doilea și al treilea an va fi destinat în principal textuală, cercetare clinica sau de laborator pe baza cărora tezei / disertație va fi scris. Elevii pot efectua lor de cercetare în Irlanda (sau în alte țări europene vecine, după caz) în unități de cercetare clinica sau aprobate de GUCM. Alternativ se poate merge la Guangzhou, în cazul în care doresc, în al doilea an și / sau al treilea an și va efectua cercetări lor acolo. Toți elevii vor apăra teza lor în Guangzhou, la sfârșitul ultimului an. Cursul va fi predat în limba engleză. (În unele ocazii poate fi predat în limba chineză cu traducere în limba engleză.) Toate tehnic terminologia TCM este predat în limba chineză Pinyin. Cursuri predate Cursurile predate exact care un student va întreprinde va depinde de specializarea lor TCM. Cu toate acestea, cursurile vor fi, în mod normal extrase din: Cursuri în metodologia de cercetare științifică, inclusiv Statistica medicale, aplicațiile informatice medicale, și literatură de preluare și utilizare Cursuri în bazele de TCM, inclusiv: Învățătura clinice ale TCM, TCM Situații de Urgență, TCM Oncologie (on-proces), Diagnosticare clinice (pe-proces), și cercetare fundamentală și clinice privind Acupunctura Moxibustion și Cursuri pentru ambele medic si program de Master: Classic internă (Nei Jing), Canon de probleme dificile (Nan Jing), Studiul febrile Boli (Wen Bing), Introducere în cazuri medicale din școli diferite TCM, și Cercetare Progresul TCM Diagnostics. Cursuri în specialitatea aleasă de nici Acupunctura Moxibustion, Medical Qigong sau chineza plante Medicina, cerute de supraveghetor clinice. Cercetare și a tezei / disertație Informații detaliate despre componenta de cercetare și cerințele Disertatie vor fi furnizate la studenți, de GUCM, odată ce cererea lor a fost aprobată. Teza sau Teza va fi scrisă în limba engleză și studenții sunt responsabile pentru traducerea rezumatelor în chineză și plata taxelor de traducere care rezultă după caz. Cine poate aplica Solicitanții trebuie să dețină o diplomă de master în medicina chineza, medicina de Vest sau alte discipline conexe. Ca de doctorat în medicina chineză este conceput special pentru cei care sunt deja calificați și practicarea în domeniul TCM, în mod normal, solicitantul trebuie să fie instruiți în deja specialitate domeniul lor medicale chineze. Astfel: Cei care doresc să aleagă Acupunctura Moxibustion ca specializarea lor va trebui să fie instruiți pe deplin de profesioniști de acupunctura TCM cu un -equivalent masterat sau programe de masterat în subiect. Cei care doresc sa aleaga Medical Qigong ca specializarea lor va trebui să aibă un grad științific, medical sau TCM-legate relevant cu competențe în Medical Qigong echivalente, sau similare cu post-universitare Certificat în MQG. Cei care doresc sa aleaga din plante Medicina chineza ca specializarea lor va trebui să aibă o TCM relevant, gradul științific, medical sau chineza plante Medicina cu abilități clinice si sub-fixarea cunoștințelor de plante Medicina chineza echivalent cu cel puțin primul an de post-universitare Diploma în CHM. Candidații cu o diplomă de master în medicina de Vest sau alte discipline conexe, care nu sunt instruiți de profesioniști în domeniul TCM, trebuie să demonstreze că vor fi în măsură să efectueze o cercetare eficientă în domeniul de medicină chineză. Studenții part time vor fi de așteptat să locuiască în mod obișnuit în Irlanda sau în alte părți ale Europei pentru majoritatea programului post-universitare. vize de studiu pentru studenții cu normă întreagă, care nu sunt disponibile pentru acest program part-time. Cum se aplică Candidații care doresc să aplice pentru programul de doctorat trebuie să completeze un post-universitare Formularul de cerere poate obține de la Secretarul Colegiului sau online, ca un fișier în format pdf. Acest lucru trebuie să fie completat și trimis, cu o scrisoare de acoperire, copii ale calificărilor anterioare și o fotografie tip pașaport, pentru grefierul Colegiul de ICTCM. O taxă de cerere, dacă este necesar, trebuie să fie închise cu cererea dumneavoastră. Referințe academice vor fi luate pentru toți solicitanții și va fi nevoie de o dovadă a calificărilor anterioare și experiența. Un standard bun de scris si vorbit limba engleză este o cerință esențială pentru toți candidații. O examinare în limba engleză, sau un interviu în limba engleză, trebuie să fie întreprinse în cazul în care a cerut. GUCM cere tuturor solicitanților să stea de examinare intrare înainte de a începe programul. Candidații de la Hong Kong, Macao și Taiwan vor fi necesare pentru a sta de examenul de admitere în Guangzhou în timpul normal desemnat de an (aproximativ martie / aprilie a fiecărui an), iar cererile lor trebuie, prin urmare, să fie primit până în luna octombrie a anului precedent. Nu va fi perceput o taxă pentru examinarea GUCM (și pentru orice examinare în plus prevăzute limba engleză). [-]

Ph.D. în Inginerie Biomedicala

The George Washington University - School of Engineering & Applied Science
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 4 - 6 anii September 2016 Statele Unite ale Americii District of Columbia + 1 mai mult

Programul de doctorat în inginerie biomedicala este conceput pentru a pregăti studenții pentru o carieră de burse de creație, oferind un fundal larg, dar echilibrată de cunoștințe și de orientare în exercitarea de cercetare. Acest program interdisciplinar oferă cursuri și cercetare care se bazează pe resursele din întreaga Facultatea de Inginerie si Stiinte Aplicate. [+]

inginerie biomedicala Prezentare generală a programului Doctorat Studii în inginerie biomedicala este conceput pentru a pregăti studenții pentru aplicarea principiilor de inginerie la problemele in medicina si biologie; pentru a înțelege și model atribute ale sistemelor vii; și de a sintetiza sisteme și dispozitive biomedicale. Programul este puternic interdisciplinară, în calitate de studenți alege dintr-o gama larga de domenii de studiu în întreaga universitate. Expertiza facultății de bază include tratamentul cancerului, electrofiziologie cardiaca, biosenzori, microfluidics, si aplicatii cu ultrasunete in medicina. Doctorat Programul se bazeaza pe campusul principal, în inima Washington, DC, profitând pe deplin de apropierea de Scoala de Medicina, The Milken Institute Scoala de Sanatate Publica, si Spitalul GW. Aceste interacțiuni sunt completate de colaborari cu facilități în apropiere clinice si de cercetare, inclusiv sistemului național de sănătate pentru copii și agenții federale, cum ar fi Food and Drug Administration (FDA) si National Institutes of Health (NIH). Curriculum Ore de credit (pentru cei cu o diplomă de master): 30 Ore de credit (pentru cei fără o diplomă de master): 54 Alte cerințe: Examinarea de calificare: Înainte de finalizarea de 18 de ore de credit, elevii trebuie să ia un examen de calificare pentru a evalua nivelul de pregătire în efectuarea de cercetare independente extinse. Elevii trebuie să aibă AAP cumulată de cel puțin 3,4 pentru a fi admis pentru a lua examenul. Cerință Colocviu: Studenții trebuie să participe la cinci seminarii, ateliere, simpozioane sau sponsorizat de catre Departamentul pentru a îndeplini această cerință-credit zero. Pentru Ph.D. solicitanții, trebuie să îndeplinească, de asemenea următoarele cerințe pentru a fi luate în considerare pentru admitere: De licență sau masterat într-o zonă adecvată la o instituție acreditată. În cazul în care solicitantul are o licență, doar media minimă punct de gradul trebuie să fie un 3.4 (pe o scară de 4.0) Fundal puternic academice sau profesionale relevante pertinente pentru domeniul de studiu Capacitate demonstrată de burse originală [-]

Doctor De Fizioterapie

Bond University
Campus Cu normă întreagă 108 săptămâni January 2017 Australia Robina

Doctor de Fizioterapie ofera un model de învățare bazată pe probleme inovatoare de educație de fizioterapie pentru a pregăti fizioterapeuti la nivel de intrare pentru rolurile și responsabilitățile lor în calitate de practicieni primului contact. [+]

Programe de Doctorat 2016. CERINȚE DE INTRARE finalizarea cu succes a unui Bachelor of Exercise și Sport Stiinta de studii de la Universitatea Bond, sau grad echivalent dintr-o instituție recunoscută, cu un GPA cumulativ de 2/4 sau 5/7 sau mai bine. Dovezi ale următoarelor condiții prealabile terțiare subiect: Două semestre de Anatomia omului Două semestre de fiziologie umană Un semestru de Biomecanica Un semestru de Cercetare Proiectare / Statistică Un semestru de Fiziologie a Exercitarea Un semestru de exercitii prescrise Pentru mai multe informații vă rugăm să mergeți la bond.edu.au/doctor-physiotherapy-prerequisites performanță de succes la un interviu de selecție. DESCRIERE PROGRAM Doctor de Fizioterapie ofera un model de învățare bazată pe probleme inovatoare de educație de fizioterapie pentru a pregăti fizioterapeuti la nivel de intrare pentru rolurile și responsabilitățile lor în calitate de practicieni primului contact. Programul integrează științele clinice, patologice și legate cu cunoștințele, aptitudinile și fizioterapie comportamentele și atitudinile necesare pentru a examina, diagnostica si trata clientii de fizioterapie. Doctor de fizioterapie vă ajută să se dezvolte în mod progresiv și să aplice cunoștințele, abilitățile și atitudinile profesionale și de comportament pentru practica fizioterapie si pune un accent puternic pe învățarea clinic experimental cu 50 la suta din programul desfășurat într-un context clinic. Primele 30 de saptamani de practica clinica se adreseaza cinci domenii de bază în ambele spital si setarile de comunitate și o electivă. Experiențe variabile intreaga durata de viata sunt căutate în domeniile clinice ale: Ortopedie Practica Cardio-respiratorie; Out-pacient practica musculo-scheletic (spital sau setările particulare practică); Reabilitare neurologice și orto-geriatrie (spital si setarile de comunitate); Boala cronică și pentru persoanele cu handicap, indiferent dacă în pediatrie sau pentru adulți, în contextul Pediatrie sau pentru femei / sănătatea bărbaților, sau practica privata / sporturi PROGRAM STRUCTURA Semestrul 1 Principiile de fizioterapie Tulburări musculo-scheletice Fizioterapie I Semestrul 2 Fizioterapie cardiorespiratorie Tulburări musculo-scheletice Fizioterapie practici clinice I Cardiorespiratorii Fizioterapie practici clinice I Semestrul 3 Tulburări musculo-scheletice Fizioterapie II Fizioterapie neurologice Tulburări musculo-scheletice Fizioterapie Practica clinică II Fizioterapie neurologice Practica clinică Semestrul 4 Fizioterapie pentru bolilor cronice si pentru persoanele cu handicap Fizioterapie Leadership, Management și Advocacy Boala cronică și pentru persoanele cu handicap practici clinice Semestrul 5 Diversitate și viață Etapa practici clinice -Dovezi practica pe baza de proiect I Maximizarea potențialului uman Semestrul 6 Internship clinice -Bazate pe dovezi Practice Proiectul II Fizioterapeutul bine rotunjite EXPERIENTA SI STAGII DE LUCRU Primele 30 de săptămâni de experiență clinică au loc in spital si setarile de comunitate care lucrează în cadrul domeniilor clinice, prezentate mai sus. Veti finaliza, de asemenea, un stagiu clinic (12 săptămâni), cu un proiect de cercetare integrat în semestrul final. Această destinație de plasare finală este conceput pentru a asigura absolvenților sunt pregătite în mod ideal pentru a intra în forța de muncă. PROFESIONALE REZULTATE Doctorul de fizioterapie produce absolvenți de muncă gata echipate cu cunoștințele, abilitățile și atributele profesionale și comportamente pentru a fi eligibil pentru înregistrare ca fizioterapeut în Australia. Recunoașterea profesională Doctor program de fizioterapie a fost acreditat ca un program entry-level de Fizioterapie Consiliul australian si este listat ca un program aprobat de studiu de către Consiliul de Fizioterapie din Australia. [-]